Страница 1 от 1

Грижи с онлайн търговия

МнениеПубликувано на: Вто Сеп 20, 2016 7:51 pm
от MIKEY MOUSE
Здравейте колеги,
Това е единствения Форум,който отварям всеки ден /не плакна с хладка вода никой-консервативно мислене/.Вероятно въпросът ми би звучал не така нелепо в друг форум , но... ,ако желаете ,може да ми бъдете полезни.
Сега за грижите ми: Купих си хладилник , онлайн от магазини Зора. Работи нормално вече три дни,но...При доставката му от куриера -Спиди получих опакован хладилник без документи и гаранционна карта. Това нормално ли е ? Писах до Зора -отговор няма. Вие ,какво ще кажете по въпроса ! Благодаря. :wavey:

Re: Грижи с онлайн търговия

МнениеПубликувано на: Сря Сеп 21, 2016 8:05 am
от madsnake
От моя опит (пералня от Технополис и телевизор от Техномаркет) мога да съдя, че трябва да ти бъдат дадени документите. От Зора съм взимал на майка ми хладилник и не бих повторил. Имаше драми с надрасквания, отношение и разни други дреболии. Но по спомен документи пак си имаше с хладилника. Само не помня гаранционната карта дали я викаха до магазина да я издадат или и я дадоха на място. Беше преди 2години+.

Re: Грижи с онлайн търговия

МнениеПубликувано на: Сря Сеп 21, 2016 8:34 am
от Exorcist
Прегледа хубаво чекмеджетата и камерата му, не си ги замразил, нали :)
Не е нормално, даже е незаконно. И в самите общи условия на ЗОРА си го пише за гаранцията.
Трябва да получиш задължително и касов бон за платената сума за хладилника, гаранция в писмена форма, попълнена за конкретния вид модел и серион номер хладилник. Хубаво е, че си им писал, за да има следа, но обади им се по телефоните директно и се разбери с тях къде са ти гореизброените документи и как ще си ги получиш. Ако се правят на интересни ги заплаши с КЗП и с правото ти на връщане на хладилника на ЗОРА в 14-дневен срок от покупката, без да дължиш обяснения, а те ще са длъжни да ти върнат парите.

Re: Грижи с онлайн търговия

МнениеПубликувано на: Сря Сеп 21, 2016 8:50 am
от Speedmaster™
https://zora.bg/%D0%B3%D0%B0%D1%80%D0%B ... D0%B8.html
Лично не съм взимал нищо от тях и може да се обадите на посочения телефон за инфо.Примерно когато пазарувам от eMAG гаранция няма при получаване на стоката при куриера,тегли се от сайта им там където сте правили поръчка в офлайн форма,тоест...гаранциите предлагани от eMAG са в електронен формат и са винаги на твое разположение в клиентския ти акаунт.При Технополис независимо от кой магазин е взиман уредът може да се даде за сервиз в друг от веригата магазин,примерно взимах таблет от София го дадох за ремонт в магазин Пловдив.

Re: Грижи с онлайн търговия

МнениеПубликувано на: Чет Сеп 22, 2016 6:41 am
от windv
Случвало ми се е за телевизор документите да пристигнат с допълнителен плик. Въобще се занимавай с мейли, а се обаждай :)