Гаранция на продукт

За теми, които не са свързани с планинското колоездене. Използвайте го за всичко извън любимия ни спорт (други хобита, развлечения, прояви, интереси, проблеми и т.н.), за които искате да споделите/побъбрите/поспорите с останалите членове на форума.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 700 / 700 / 5

Гаранция на продукт

Мнениеот Alpina » Пет Юли 09, 2010 12:57 pm

Хъм, сутринта захранването на стационарния компютър спря да работи и като погледнах фактурата - гаранцията на нея е 24 месеца, но пък на самия продукт производителя дава 3 години (написано е с огромни букви и число на няколко места по кутията, - демек това е една от характеристиките му)... от закупуването му са минали 2 години и половина........... т.е. спрямо едната съм 6 месеца извън, а спрямо другата ми остават 6 месеца...
Имам ли основанние да се разправям с фирмата, ако не - тука има ли сервиз на Zalman, че да го дам там...
C'est la vie
Аватар
Alpina
 
Мнения: 9083
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Юли 03, 2005 12:26 pm
Местоположение: +3596997

Re: Гаранция на продукт

Мнениеот marsa » Пет Юли 09, 2010 1:40 pm

По принцип валидната ти гаранция би трябвало да е от продавача на компютъра, а не от производителя на компонента в него. Можеш разбира се да се свържеш с производител, но те ще те насочат към дистрибутор, а на теб продукта ти е ОЕМ, така че не виждам кой ще се излъже да ти поеме гаранция. В крайна сметка имаш само един документ за продажба и в него пише 2г.
Кучетата си Изображение, колелото си Изображение.
Аватар
marsa
 
Мнения: 3601
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Фев 02, 2008 4:27 pm
Местоположение: София

Re: Гаранция на продукт

Мнениеот nike1111 » Пет Юли 09, 2010 1:40 pm

важи само общата гаранция щом не е отбелязано в гаранционната карта срещу компонента друго.
за съжаление сервиз на Зелман не съм чувал да има , а и рядко някои си играе да поправе захранване купуваш ново сменя се за 10 мин.
nike1111
 
Мнения: 23
Рейтинг: 1220
Регистриран на: Сря Май 06, 2009 6:59 am
Местоположение: Пловдив

Re: Гаранция на продукт

Мнениеот Antares » Пет Юли 09, 2010 1:59 pm

Продавачът ако ти е дал гаранция на цялата конфигурация 2 години - ще ти бъде уважена гаранция 2 години. Има продукти, като паметите на Corsair, които производителя дава с доживотна гаранция, но съм срещал продавачите да им слагат 2-3 години гаранция.

Ти все пак можеш да опиташ и ако откажат да се занимават с него - да го отвориш и да огледаш за подути/разтекли се кондензатори...
Карикатурите ми
He who sacrifices freedom for security deserves neither!
Ben Franklin
Аватар
Antares
 
Мнения: 7462
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Сеп 18, 2006 9:26 pm
Местоположение: София

Re: Гаранция на продукт

Мнениеот Alpina » Пет Юли 09, 2010 3:27 pm

Мерси за отговорите, съвпадат с очакванията ми, но нали надеждата умира последна :)

marsa написа:...а на теб продукта ти е ОЕМ...

Не съм много запознат с това какво е OEM - не е ли, когато съм си купил сглобен от някаква фирма компютър - частите му да се водят OEM...
Ако е така - то захранването съм си го купувал отделно от останалите компоненти, като то си беше в запечатана, лъскава кутия, заедно със сумати кабели, инструкции, лепенки, и т.н. като всички те и в момента изглеждат в идеално състояние... Демек не е обща гаранция за компоненти, ами фактурата е само за него и една Creative Х-Fi звукова карта за която има отделен печат за гаранция, на която обаче не пише на 3 места с голям шрифт колко гаранция има...

nike1111 написа:...а и рядко някои си играе да поправе захранване купуваш ново сменя се за 10 мин...

На 20-тата минута след появяване на проблема, компютъра си работеше с резервното захранване... не е там въпроса, ами в това че нямам излишни 250-300лв за ново в момента... а и в това, че старото живя повече от 3 години, струва с 1/5-та от цената на това, тежи 1/3-та и уж то трябваше да е под въпрос, а сега пак опрях до него :)
Някак си ми е криво такова :D

Antares написа:Ти все пак можеш да опиташ и ако откажат да се занимават с него - да го отвориш и да огледаш за подути/разтекли се кондензатори...

Определено ще го направя :) :beer:
Съмнявам се, че може да е даже само изгорял предпазител, но не искам да го отварям преди да отпиша напълно гаранцията :)
C'est la vie
Аватар
Alpina
 
Мнения: 9083
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Юли 03, 2005 12:26 pm
Местоположение: +3596997

Re: Гаранция на продукт

Мнениеот marsa » Пет Юли 09, 2010 3:42 pm

За ОЕМ разпространението позна, мислех че захранването е купено като част от цяла конфигурация. Щом си го взел с кутия и документация, щом си имаш гаранционна карта за него като отделен компонент, пиши на производителя, защото някои по верижката "кашира" 1г. Не е изключено да има ефект, защото ако си го купил от правилното място, гаранционно обслужен продукт би трябвало да се върне при производителя. В магазина разбира се, ще те върнат.

Иначе захранването най- вероятно подлежи на ремонт.
Кучетата си Изображение, колелото си Изображение.
Аватар
marsa
 
Мнения: 3601
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Фев 02, 2008 4:27 pm
Местоположение: София

Re: Гаранция на продукт

Мнениеот nike1111 » Пет Юли 09, 2010 4:16 pm

обикновенно на захранванията има няколко изсъхнали кондензатора или надути сменят се всички цената им е стотинки само да има кои да се занимава, цената но ново захранване е около 50-60 лв. китайските, PSU FORTRON BLUESTORM500 е около 100-140 зависи откъде го купуваш
nike1111
 
Мнения: 23
Рейтинг: 1220
Регистриран на: Сря Май 06, 2009 6:59 am
Местоположение: Пловдив

Re: Гаранция на продукт

Мнениеот Alpina » Пет Юли 09, 2010 5:17 pm

nike1111, мерси за съветите, но мисля че съм на ясно с цените, а и с това какво искам от едно захранване ;)
Нито тези за по 40-60лв са такива, нито предложеното от теб (както споменах, за момента ще карам с такова) :beer:
Ненужно, но все пак ако ти е интересно можеш да прочетеш едно ревю, което ме е навело на избора ми. :beer:
Най-малкото дет се вика - не са модулни ;)
А и темата е за гаранцията, не за вида му :agree:

P.S. през множеството отвори, всичко изглежда нормално за това се моля да е предпазителя, но той е в огнеупорна капсула и не се вижда :(
Понеделник ще се опитам да се разправям, ако не се получи, ще го отворя :)

P.S.2 сетих се как преди доста време почти всички се правеха на ударени за гаранция на мониторите с 3 години такава за 0 изгорели пиксели и даже ми обясняваха, как съм можел да го върна до 12 дена от покупката, за да евентуално ми го сменят и това при положение че има поне 3 изгорели :D а в същото време монитора струваше 10% отгоре само заради тази гаранция, като по характеристики беше напълно идентичен с друг модел... та за щастие не ми се наложи, ама няколко човека трябваше да заплашват с КЗП, че да им ги подменят... та много обичаха да се правят на ударени относно гаранция преди време... сега уж не е така :)
Преди година и половина ми смениха крушки за автомобилни фарове, които бях купил 8 месеца преди това, но ги ползвах последните 3 и изгоряха - изобщо не спориха и искаха само касовата бележка :)
C'est la vie
Аватар
Alpina
 
Мнения: 9083
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Юли 03, 2005 12:26 pm
Местоположение: +3596997

Re: Гаранция на продукт

Мнениеот Capoeira » Вто Юли 13, 2010 7:43 pm

Доживотна гаранция при компютърните компоненти нямя, или поне не е това което повечето си мислят.
Доживотна ще рече "as long as the product exist in distribution network or in warehouse" демек докато се предлага на пазара. За това не се вувствайте ощетени ако се запише 2-3 години гаранция в картата.
Bikes Intelligence Life
Proud of Boxxer
Аватар
Capoeira
 
Мнения: 1188
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Дек 10, 2003 9:49 pm
Местоположение: 2025

Re: Гаранция на продукт

Мнениеот Alpina » Нед Авг 29, 2010 8:42 pm

Чак днес ми се отдаде възможност да се разходя до Plesio (това е мястото от където съм го взел).
Та след като им дадох документа и им посочих печата 24 месеца и след това надписа "3 години" на кутията, приемчика без да казва каквото и да е провери и потвърди, че гаранцията била 36 месеца и прие захранването без никакви коментари... странно само че ме попита дали съм пазарувал и друг път от тях :)
Според мен или касиерката не е била на ясно, или слагат печат 24 месеца на всичко, ако номера мине...

Сега ще видим как ще се развият нещата :D
C'est la vie
Аватар
Alpina
 
Мнения: 9083
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Юли 03, 2005 12:26 pm
Местоположение: +3596997

Re: Гаранция на продукт

Мнениеот Ozzie » Пон Авг 30, 2010 1:28 pm

от 9.07 до 29.08....
можеше да почакаш още малко :tongue:
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...
Аватар
Ozzie
 
Мнения: 12470
Рейтинг: 1698
Регистриран на: Сря Мар 31, 2004 10:13 pm
Местоположение: Варна

Re: Гаранция на продукт

Мнениеот Alpina » Пон Авг 30, 2010 2:29 pm

Смяташ ли какъв мързел съм :D
Просто сегашноното почна да изнемогва... та се принудих...
C'est la vie
Аватар
Alpina
 
Мнения: 9083
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Юли 03, 2005 12:26 pm
Местоположение: +3596997

Re: Гаранция на продукт

Мнениеот TeDo_BaPHa » Пон Авг 30, 2010 6:58 pm

Ае я аз малко да попитам нещо :D . Преди около 3-4 месеца си купих нов фотоапарат, купих му и кутийка за пренасяне и прочие глупости с цел да го запазя като нов колкото се може по-дълго :D... След около 2 седмици изведнъж се бъгна обектива и по средата на прибирането спираше и фотоапарата блокираше... Преди седмица се наканих( :blush: :blush: :blush: ) да го занеса и днес като отидох ми казаха, че имало било пясък вътре, който е потрошил зъбните колелца, че те не знаели акк е попаднал и че имало било уплътнения, но той бил попаднал там и сегха щяло да ми струва окло 150 лв ремонта, като 100 е за самата част(понеже не може само колелца, понеже на ВСЕКИ фотоапарат частите били РАЗЛИЧНИ и можело цял модул с обектива... Също така измърмориха нещо как ако го пратят като гаранционно тази част можело да не я признаят и нито щели да им платят за частите нито за ремонта... Аз питам при положение, че фотото го пазих като писано яйце а някакси е влязъл прах вътре, явно уплътненията не са си свършили работата или... :? Фотоапарата е SAMSUNG DIGIMAX NV24HD. ПОнеже нямам излишни 150 лв просто ги помолих да ми го сглобят наново. Някой да даде някакви идеи? :idea: :idea: :idea:
ХОРА, ИЗПОЛЗВАЙТЕ ТЪРСАЧКАТА, ТЯ Е НАПРАВЕНА ЗА ДА ВИ УЛЕСНИ!!!
Cipokrila Zizibaga написа:p.s. Ако сте неосъзнат пубер на не повече от 14 и половина , или ми предлагате бартери за всякакъв вид бяла или черна техника, други предмети или човешки органи, моля не ме търсете.
Аватар
TeDo_BaPHa
 
Мнения: 2509
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Окт 13, 2007 9:31 pm
Местоположение: Варна

Re: Гаранция на продукт

Мнениеот Ozzie » Пон Авг 30, 2010 7:07 pm

това с пясъка е дежурен отговор, като им занесеш фотоапарат лятото
препоръчвам КЗП
:)
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...
Аватар
Ozzie
 
Мнения: 12470
Рейтинг: 1698
Регистриран на: Сря Мар 31, 2004 10:13 pm
Местоположение: Варна

Re: Гаранция на продукт

Мнениеот ico 1 » Пон Авг 30, 2010 7:24 pm

Ozzie написа:препоръчвам КЗП
:)
:agree: КЗП помага!
Прочети условията в гаранционната карта, Закона за защита на потребителите и им кажи на тези несретници, че ще подадеш жалба в Комисията.

П.П. Откъде го купи?
Аватар
ico 1
 
Мнения: 1774
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Ное 25, 2008 8:19 pm
Местоположение: Варна

Re: Гаранция на продукт

Мнениеот TeDo_BaPHa » Пон Авг 30, 2010 7:48 pm

От Техномаркет го взех. А човека, който беше там ми показа някакви снимки, на които се виждаха прашинки в отворения фотоапарат...
ХОРА, ИЗПОЛЗВАЙТЕ ТЪРСАЧКАТА, ТЯ Е НАПРАВЕНА ЗА ДА ВИ УЛЕСНИ!!!
Cipokrila Zizibaga написа:p.s. Ако сте неосъзнат пубер на не повече от 14 и половина , или ми предлагате бартери за всякакъв вид бяла или черна техника, други предмети или човешки органи, моля не ме търсете.
Аватар
TeDo_BaPHa
 
Мнения: 2509
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Окт 13, 2007 9:31 pm
Местоположение: Варна

Re: Гаранция на продукт

Мнениеот ico 1 » Пон Авг 30, 2010 8:08 pm

Да, бе това сигурно са им дежурните снимки. Вземи някое родителско тяло и ги настъпете яко - див скандал. Ще омекнат. Не се съгласявай с простотиите им в никакъв случай! Пробват, ако мине номера.
Мен така ме пробваха с едни слънчеви очила в една оптика. Купих ги на жена ми за годишнината. За 15 дни им се олющиха рамките и им се напукаха стъклата. Казаха, че нищо не могат да направят, а аз ги питах дали са сигурни и, че в такъв случай ще им стъжня живота - комисии , жалби, скандали и т.н. Смениха ги с други и казаха, че ако пак стане така няма да ми ги сменят повече. След месец и на тези им се обелиха рамките. Наистина не ми ги смениха - взех си парите. :evil:

П.П. Ставаше въпрос за 220 лв и за малко да изляза извън нерви. Баси наглия управител, баси мендилите маркови, баси и тъпия сертификат за качество! Купиме и после едни "Polaroid" и и останаха пари за харчене. ;)
Последна промяна ico 1 на Пон Авг 30, 2010 8:15 pm, променена общо 1 път
Аватар
ico 1
 
Мнения: 1774
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Ное 25, 2008 8:19 pm
Местоположение: Варна

Re: Гаранция на продукт

Мнениеот Alpina » Пон Авг 30, 2010 8:14 pm

Те, прашинките могат да попаднат по всяко време... Ако например техника идва направо от плажа :D
Я ги хвани по-сериозно...
То за всяка техника си има "от неправилна употреба, от неправилно съхранение и прочие" и тука съм чувал да си измиват ръцете с "хлебарки имало вътре, за това е изгоряло, та си е ваш проблема", но сумати фотоапарати посещават плажовете ежегодно, доста рядко се случва да влезнат тез прашинки и то обикновенно, като са вече на годинки... Та на нов веднага да се забие гадинката и... особено в рамките на 2 седмици да направи белята - според мен си е бил с дефект, ама една подхвърлена прашинка им решава проблеми с гаранция...
C'est la vie
Аватар
Alpina
 
Мнения: 9083
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Юли 03, 2005 12:26 pm
Местоположение: +3596997

Re: Гаранция на продукт

Мнениеот TeDo_BaPHa » Пон Авг 30, 2010 8:17 pm

Родителско тяло бе минало 20 минути преди мен, аз с нея не искам ходя щото после мя болят ушите от крещенето.. :D. Аз го карам по-спокойно.. Ще им звънна и в централния офис в София да ги подпопитам и да им кажа как не искат да ми уважат гаранцията щото не било сигурно дали щело да им го признаят и не искали били да рискуват... :)

@Alpina
КОфтито е, че наистина само аз съм го ползвал и той от кутийката е бил в ръцете ми да снимам и след това е връщан вътре и затваряно хубаво ципчето.. Опитаха се да ми обеснят как разбираш ли имало уплътнения ама... ъ???

Тъкмо има и официални телефони в международната бланка, а не за сервиза във Варна... :peace:
ХОРА, ИЗПОЛЗВАЙТЕ ТЪРСАЧКАТА, ТЯ Е НАПРАВЕНА ЗА ДА ВИ УЛЕСНИ!!!
Cipokrila Zizibaga написа:p.s. Ако сте неосъзнат пубер на не повече от 14 и половина , или ми предлагате бартери за всякакъв вид бяла или черна техника, други предмети или човешки органи, моля не ме търсете.
Аватар
TeDo_BaPHa
 
Мнения: 2509
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Окт 13, 2007 9:31 pm
Местоположение: Варна

Re: Гаранция на продукт

Мнениеот TeDo_BaPHa » Вто Авг 31, 2010 8:37 pm

Ново 20...
Днес отидох, всех си фотоапарата и какво да видя.. кеф :liplick: , обектива си работи... Минават 5 минутки реша да направя снимка.. гледам зарежда светкавица не виждам да свети пак, 2, 3 снимка... какво да видя, капачето на светкавицата(което се отваря автоматично) е излязло на 1/3 от пълно отваряне :eyebrow: , леко ядосан се връщам аз и им казвам, че има проблем.. вижда го техника и ми вика "И аз какво да направя", е тук побеснях.. в крайна сметка го оставих и пожелах да ми го върнат здрав, както с работещ обектив, който явно се е оправил, и не са нужни 150 лв, така и с работеща светкавица, с каквато им го занесох :nono: ... Ако ли не, София, едно друго, майка от друга страна вече знае доста добре линията по подаване на жалби :blush: ...
ХОРА, ИЗПОЛЗВАЙТЕ ТЪРСАЧКАТА, ТЯ Е НАПРАВЕНА ЗА ДА ВИ УЛЕСНИ!!!
Cipokrila Zizibaga написа:p.s. Ако сте неосъзнат пубер на не повече от 14 и половина , или ми предлагате бартери за всякакъв вид бяла или черна техника, други предмети или човешки органи, моля не ме търсете.
Аватар
TeDo_BaPHa
 
Мнения: 2509
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Окт 13, 2007 9:31 pm
Местоположение: Варна

Re: Гаранция на продукт

Мнениеот ico 1 » Вто Авг 31, 2010 9:32 pm

Сигурно имат снимки с пясък и за капачето на светкавицата. ;)
Тези са само за мен. Искаш ли да отидем в събота заедно? Първо ще извикат охраната, после ще ти го поправят или сменят.

П.П. Пиши на ЛС, ако си навит.
Аватар
ico 1
 
Мнения: 1774
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Ное 25, 2008 8:19 pm
Местоположение: Варна

Re: Гаранция на продукт

Мнениеот Kitolino » Сря Сеп 01, 2010 9:11 pm

Комбинацията от Техномаркет и Самсунг гарантира К&К електроникс - който според мен са с възможно най-лошите техници!
Това го казвам от личен много неприятен опит.
Имах телефон гаранционен към К&К електроникс, който беше на сервиз повече от 7 пъти(приблизително 5 месеца и половина)
Оплакване имам както от неотстраняване на повредата, за която телефона го бях дал за ремонт, така също и за допълнително нанесените повреди, като например откъсната слушалка.. :(!:

Както по-горе са препоръчали - КЗП, досега два пъти ми се е налаго да използвам помощта им,
справиха се отлично според мен и ми решиха проблемите с развалената техника.


ПС -> мога само да ти пожелая бързо и успешно развитие с фотоапарата! :peace:
Изображение GSE - Геодезия, Кадастър, Вертикално планиране и други. 0877/290-235 Изображение
Аватар
Kitolino
 
Мнения: 402
Рейтинг: 1485
Регистриран на: Нед Авг 13, 2006 11:17 pm
Местоположение: Пловдив/България

Re: Гаранция на продукт

Мнениеот Alpina » Чет Сеп 02, 2010 4:57 pm

Току що ми се обадиха за да кажат, че гаранцията ми е уважена, но нямат същото захранване...
За това трябва да си избера каквото и да е от продуктите им (не е задължително да е захранване дори) на стойност 200лв, понеже такава му е била моментната цена.
В допълнение новия продукт получава нова гаранция, която почва да тече от датата на приемането му...
Просто... по-доволен не мога да бъда!
C'est la vie
Аватар
Alpina
 
Мнения: 9083
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Юли 03, 2005 12:26 pm
Местоположение: +3596997

Re: Гаранция на продукт

Мнениеот hitar_potter » Чет Сеп 02, 2010 5:38 pm

Плесио в това отношение са много коректни.
Изображение
Аватар
hitar_potter
 
Мнения: 3461
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Фев 01, 2008 9:25 pm
Местоположение: София

Re: Гаранция на продукт

Мнениеот fenoryl » Чет Сеп 02, 2010 6:32 pm

Alpina написа:Току що ми се обадиха за да кажат, че гаранцията ми е уважена, но нямат същото захранване...
За това трябва да си избера каквото и да е от продуктите им (не е задължително да е захранване дори) на стойност 200лв, понеже такава му е била моментната цена.
В допълнение новия продукт получава нова гаранция, която почва да тече от датата на приемането му...
Просто... по-доволен не мога да бъда!


Всъщност можеш :)
Реално отново те прецакват.
Закона гласи, че ако нямат същия продукт като стария, са длъжни да ти предложат продукт със същите параметри или по-добри.
Ако си се изръсил 300лв първия път, независимо че цената на това захранване в момента е 200, те са длъжни да ти предложат продукт поне на същата стойност (300лв.). В другия случай ако не си съгласен с предложените варианти за замяна си в правото си да си искаш възстановяване на парите. :)

Единствения ти бонус в случая е: "В допълнение новия продукт получава нова гаранция, която почва да тече от датата на приемането му..."
Реално новия продукт е в гаранция до дата на изтичане на стария.

Гаранции ... какво да ги правиш.

Сервизите отказват гаранциите, не защото немогат да го минат гаранционно, а защото вземат пари от клиента, части и пари за ремонт от производителя, едновременно.

И си четете гар. карти, че потребителите не винаги са прави :)
Powerplant: 1 × General Electric / Volvo Aero RM12 Afterburning turbofan
6× Rb.74 (AIM-9) or Rb 98 (IRIS-T) / 4× Rb.99 (AIM-120) or MICA
4× Rb.71 (Skyflash) or Meteor / 4× Rb.75 / 2× KEPD.350 / 2× Rbs.15F
Аватар
fenoryl
 
Мнения: 381
Рейтинг: 1455
Регистриран на: Нед Апр 20, 2008 2:30 pm
Местоположение: София

Re: Гаранция на продукт

Мнениеот Alpina » Чет Сеп 02, 2010 11:31 pm

Както и да е - въпреки казаното от теб, аз съм страшно доволен...
Все вече се радвам на Cooler Master Silent Pro M700 и имам 5 години гаранция, които текат от днес на цена от 16лв :)
Старото беше купено за 249 ползвах го 2 години и половина... от новото ми направиха 199лв отстъпка и имам нови 5 години пълна гаранция... т.е. изобщо не се чувствам на загуба или преацкан...
Още повече, че и гък не казаха ...

Защото както ти казваш - по закон е това и това... но в България има един друг по-висш, който казва "Тука е така"... а в случая не беше използван :beer:
C'est la vie
Аватар
Alpina
 
Мнения: 9083
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Юли 03, 2005 12:26 pm
Местоположение: +3596997

Re: Гаранция на продукт

Мнениеот deadahmed » Сря Дек 22, 2010 4:04 am

Малко ще ъпна темата. Мислех това да ми е новата рамка за 2011 година, но-о-о-о ...

http://forums.mtbr.com/showthread.php?t=671699

Имаме познал - пост номер 21.
Аватар
deadahmed
 
Мнения: 238
Рейтинг: 963
Регистриран на: Сря Май 13, 2009 10:14 am

Re: Гаранция на продукт

Мнениеот rarekin » Сря Дек 22, 2010 11:00 am

deadahmed написа:Малко ще ъпна темата. Мислех това да ми е новата рамка за 2011 година, но-о-о-о ...

http://forums.mtbr.com/showthread.php?t=671699

Имаме познал - пост номер 21.



I love this .....

някой написа: From the Specialized manual for the SX Trail..

The Enduro SX Trail frame is compatible ONLY with single crown and double triple clamp forks that have travel of 6.9” (175mm) or less.


И след това
суперинтелигентния собственик написа:
I am the owner and rider of this broken tin can bike. Do you think 5mm is REALLY that much of a difference? 175mm-180mm?


След това някой прочита написаното и казва ... е, цитирания пост.

:D
Планинското колоездене може да бъде опасен спорт! Винаги карайте с каска! Никоя екипировка не може да гарантира колоездача срещу падане и тежко нараняване!
rarekin
 
Мнения: 1589
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Сеп 03, 2006 1:25 am
Местоположение: Германия

Re: Гаранция на продукт

Мнениеот bikerider » Сря Дек 22, 2010 11:13 am

Кой каквото търси, това намира.
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Re: Гаранция на продукт

Мнениеот codename47 » Сря Дек 22, 2010 11:39 am

значи при тази вилка с ход 170мм гаранцията ще важи, а при тази със 180мм не?
Ако приемете ограниченията си, ще успеете да ги прескочите и да минете отвъд тях!
Аватар
codename47
 
Мнения: 2295
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Май 13, 2006 9:19 pm
Местоположение: София

Следваща

Назад към Други

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта