xxbtwxx написа:След като я пуснете играта, ще се запозная по-обстойно като цяло и ако разрешите може да се опитам да я напиша на С++
Хем аз ще се упражня малко, хем хората без принтери като мен, ще могат да я играят де :Д
Така дори ще може да се добави едитор на картата, да могат да се променят звездичките в началото, кое колко звездички от къде да взима или пък да се добавят още елементи които ще дават точки в две насоки.
Примерно ще има марзоки монстър, който ще дава много точки но само в окачване за препятствия като бабуни/дропове и Боксер уорлд къп 2012 който ще дава по-малко точки в окачване, но ще дава бонус 1-2 точки в сцепление.
Разбира се, ако получа разрешението ви
Това с моделите вилки са пълни глупости. За да става за игра една такава стратегия, трябва да има най-много по 2-3 компонента от всеки вид, който е добре да са означени абстрактно, а не като конкретни модели. Иначе ще стане неактуална за 2 години (което не става с "не се сърди, човече"). Велосипедът също трябва на абстрактно ниво да се състои от 4-5 вида компоненти, другото да е константа.
Прочетете правилата на "Монополи". Всичко по-сложно от "Монополи" е неизползваемо.