jivkonik написа:Alpina явно още си в "бесмъртния ти период", има време, ще разбереш, че не е точно така.
6 месеца и 25 000 км - аз гледам първата цифра (малка е), ти гледаш може би втората (доста е!).
"Безсмъртния ми период" мина след първите 40 километра. А както ти казах - нямам усещането, че съм опитен и не гледам 25 000, без да се съобразявам и с 6м

jivkonik написа:Колата е със спирачки за още 1 тон маса, дали гумите правят същото сцепление с пътя при спиране и в завой с 1 тон маса отгоре по-малко?! Центъра на тежестта на тази кола дали е оптимално разположен без товар?! Е аз не съм копетентен да отговоря, но ти сигурно я познаваш добре, тя ти е втори дом, съдейки по пробега.
Който се е возил не може да повярва, как може да спре за толкова кратко разстояние, почти без да се усети, все едно "кляка" и с задницата, така че да не се накланя напред. Естествено не със спирачния път на BMW М5.
jivkonik написа:А в описаните в предния пост сутуации ти зададе ли си въпросите - "защо се наложи да се пусуквам 5 пъти - каква беше скоростта ми? А на Борис Трети как така успя този 3 пъти да ме засече - аз какво правех през това време?!"
Защото в момент на ускорение, реакцията на внезапното спиране не е като тази, когато нямаш такова

А онзи бързак така се редеше по светофарите (не че на там има какво да им се редиш), но все се оказваше зад мен

Нищо особено не съм правил, движех се на 10 метра от предната кола, в лявата лента
