от thekidtwist » Сря Ное 02, 2005 10:28 pm
Единият годишно от неговото пускане на САЩ пазар, много Свят на Warcraft играчи търсят информация за първото, неизбежното разширение. За да отговорите на тези въпроси, софтуерният къща на Калифорниеца подготвя събитие за техните вентилатори на 28-мия и 29-ти Октомври -- “Blizzcon”, където Blizzard ще разкрие детайлите на Свят на Warcraft бъдеще. Но TGM читатели вече знае...
Ние бяхме любезно поканен от Vivendi да посетим Blizzard офиси, където ние имахме шанса да прегледа “Горящия Кръстоносен поход”, първия Свят на Warcraft разширение което по някакъв начин ще революционизира тази игра на bestseller .
Преди всичко, фона: Sargeras, разваления Титан това, че представлява най-лошото зло в Удивлява вселената, бидейки това има винаги определено да унищожи всичката вселена, някога от започва неговата работа никога не има срещна което и да било препятствие и няма спряно с изключение на съпротивата на Azeroth(това е и региона, континента, и планетата). Негов действителен планира сега заигнорира това място, и концентрат на Outland. Това е името дадено на остатъците на планетата Draenor, оригиналната планета на Orcs, кой плува в безкрайна пустота и достъп на отпускането до Засукването Долно, сортиране на паралелно измерение което позволява достъп до всеки самолет на existance във вселената. Това е чисто това, че А ресурс по този начин, “възел” за завладявайки всеки световен ia извънредно апелиране към Sargeras' демонични сили, и това е тук този Azeroth сили ще бъде посетен, единствените неща които са показвали, че способността са Титана и неговите последователи, Archimonde и Kil’Jaeden.
Всичкото разширение ще бъде центрирано на Outland, Medivh и Тъмния Портал, да разширява на най-много важната история на Свят на Warcraft. Отвъд Outlands, двата нови тъмници ще бъдат въведени на Azeroth(планетата), строго свързани с характери и събития срещнати в разширението. Първият ще бъде представен подробно в Blizzcon (това ще бъде възможно за поиграе с него) и това ще бъде вероятно бъде 5 примера на характера – но това все още е решителни – разположени в Kharazan, Medivh кула, намерена в Deadwind Преминаване (между Duskwood и Блатото на Очи). От описанията получени и късият пътешествието което ние сме наблюдавали ние да знаем това него бързо ще се развие от “класически undead пример” на странника на нещото , където играчите ще срещнат numeous резултатите на Medivh магически експерименти.
Много повече странно ще бъде Пещерите на Време, нападение пример в Tanaris това, че позволи играчи да пропътуват навреме и участват в най- важните събития в историята на Azeroth, от отварянето на Тъмния Портал от Medivh, освобождение на Робството от робство и mythologic сражението при Планина Hyal (посрещнат Warcraft III ) когато силите на хора, orcs и елфове обединени в боя да победят Archimonde. Всичко това е възможно тъй като Пещерите на Време е мястото където бронзовите дракони, оглави от Nordozmu, управление потока на време.
Tecnically тъмницата може да е разширен в бъдещето да позволи играчи да посетят другия важен момент на Удивлява разказа.
Тези новини е очаквани: изненадата идва с levelcap бидейки вдиган на 70. (Тук е малко коментар относно на редактора експонентата потънала в lvl 60 за търсене направен и опит не спечелен).
Макар, че Класове на Героя не са все още обявени (в думите на Ограбват Pardo, Вице-президент на Игра Разработка “дали ние правим грешка с Герой Класове ние определено разрушим играта”), Blizzard не отречеше това, че те биха могли да бъдат включен в разширението но те не са обещали на него. Другата игра както Everquest, с кифла на Редуващото се Повишение , и Daoc с Ниво на Майстора са показвали как тази еволюция на играча може да е много усложнена.
Вторите големи новини е това, че и фракциите ще има ново надбягване (макар, че никакъв нов клас). Тъй като Единият от Съюза на причини имат повече играч отколкото Ордата изглежда да бъде свързана с естетична причина(Орда надбягвания са “грозни”): Orcs, Канони, Taurens и Изостави свърже от Кръвта Елфове -- малко малък отколкото техния братовчед, те посветят на магия в неговата по-тъмна форма и подчинена на нея. Елфовете на Кръвта вероятно ще бъдат Мег, Вълшебници и Воини, макар, че това е сигурно ако те могат да бъдат Измамници или Ловци. В този момент те имат расов признак Mana Кран на наречения който бавно отводнява mana от врагове, това може да е приложено многочислени времена, както разделя броня. Тази сила на волята втора способност наречен “Arcane Поток”(но главата на развитие, Каплан, продължи да го викне “Arcane Мъчене") тези работи както област на въздейства на тишина изрича дума буква по буква. Това ни остави малко изненадани тъй като това изглежда малко дезорганизирани, дори срещу воин, но това твърде рано трябва да заговори за това, тъй като датата на пускането в следващата година е все още далечна и много нещата несъмнено ще бъдат променени.
Характеристиката на надбягването е най-интересна, със стартова област която е много светла и слънчева но също така ужасни с много знаци на магия използвана за лекомислени цели -- деформираха растения, плуване на дворци във въздуха, и съдържащи демони на странните кристалите затворени в затвора да възползуват на техните енергии. Действителната “дом” на Кръв Елфове е какви остатъци на Quel’Thalas, намерен север на Източния Plaguelands, отвъд долина обикновено запечатана от купа на регистрации. Това ще бъде състоящо се от 3 зони: Eversong Гори със столичния Silvermoon, Ghostland, и Zul’Aman, регион населиха от канони които биха могли да проявят гостоприемство към или станат нова тематична тъмница както Zul’Farrak и Zul’Gurub.
надбягването на Новия Съюз не е било обявено и вероятно ще бъде обявено късо време след Blizzcon, но ние можем винаги да направим хипотеза: мислене на “красиво надбягване” отива на Ордата и погледа ни най-малко шансове, нищо може да предотврати нас от мислене на за Pandaren, въведен по произход като “април оглупява” и в такъв случай включи наистина в Warcraft III (това може да бъде повече от предположение, но това е по-добро да престане тук.). .
Има повече: ще има нова професия наречения Jewelcrafting, ние знаем дали тези успеем възможни за подправим кръг, талисмани или дреболийки, ако не бе несъмнено това възможни за умение скъпоценни камъни да вмъкнат в “гнезда” намерени в бронята и оръжие, както в Diablo2. Ковачите, шивачи и leatherworkers могат умение елементи с гнезда в тях да издържат скъпоценни камъни направени с тази професия.
Тук Toso(TGM рецензент) все още оплаква от неспособността на дъги от бъчва на умението : но това е възможно това, че Jewelcrafting не е единствената професия включена в разширението и нещата могат все още да променят преди пускане.
продължавайки с новините относно Outlands, те ще бъдат разделени на много региони, от скалист и devasted Hellfire Полуостров на горите на Zenga Блато, един от няколко зоните на Draenor спасен от разрушение. Най-много интересните новини за знанията прищявки ей там това в един от тези региони, Shadowmoon Долина, играчи намерят Черната Цитадела къде Illidan намира, верния “бос" на зоната.
Въпреки, че само Arthas способен на спиране на бившия демон ловец(посрещнат Warcraft III и разширение) играчи кой обсег ниво 70 все още има твърдо изпитва да застане с лице. Обаче, те могат да разчетат на много нови ресурси, включително дългите-чакани летящи планини: отговарящ на хиляди играч изисква, Blizzard има решиха тези играчи ниво на това, че обсега 70 постави техния предава, накрая на дълго и твърдо търсене, на летяща планина това, че използува само в Outland, използване на “плувайки острови” намереното в региона.
Няма новини относно машината, макар, че това изглежда моделите на Фея на Кръвта ще има 20% повече многоъгълника сравнени с “стар” модели на надбягването . Графиката би трябвало да е преправена в следващите месеци с въведението на атмосферни ефекти но останалите би трябвало да останат същото. Blizzard експериментира също така с различни хитрости (харесайте Изобразяване на Огледалната Околна среда) да подобрява погледа по принцип. Те концентрират допълнително за съдържанието макар, че -- графичната машина винаги има да определи време да бъде променена. В допълнение, играчите могат да очакват да бъдат способен да поиграят "напречен-сървър" Бойни полета, тези участвуват в играчи от всички области, нещо това, че теоретично донесе края на реда система.
Предположете повече информация в идващия месец, особено относно надбягването на новия Съюз (ние сме давали нашата идея).