Alexi написа:тия кабели и брони по горната тръба - това не се прави така от години .. ако няма да ги пускаш вътрешно ( силно препоръчително ) е трябвало да минат по долната тръба и чейнстея ..
Кажи го това на Nukeproof.
Alexi написа:тия кабели и брони по горната тръба - това не се прави така от години .. ако няма да ги пускаш вътрешно ( силно препоръчително ) е трябвало да минат по долната тръба и чейнстея ..
Yash написа:Alexi написа:тия кабели и брони по горната тръба - това не се прави така от години .. ако няма да ги пускаш вътрешно ( силно препоръчително ) е трябвало да минат по долната тръба и чейнстея ..
Кажи го това на Nukeproof.
Pinkbike написа:... fork that is as sensitive as an emo teenager kid.
jayblack написа:На собственика да му е честит и да му се радва много. И с mezzer и с fox най-важното е ти да си доволен.
Harka написа:Ако беше с геометрия и характеристики като всички останали, pcconsult просто щеше да си купи нещо от вече съществуващите рамки на пазара.
superdude54 написа:Не виждам какво те притеснява карбоновата рамка. Хората се състезават даунхил с карбонови рамки - YT Industries Tues, Canyon Sender CFR, Santa Cruz V10, Scott Gambler и т.н.
Дълбоко се съмнявам, че ще счупиш една добре направена карбонова рамка по софийските павета.
Harka написа:Парите в мтб сцената са мнооого различни от тези в автомобилния спорт, така че рамките в повечето случаи са си напълно стандартни. Евентуално някой може да кара с по-различни кобилици, или пък някой прототип за догодина, но това е в общи линии. Карбоновите рамки за спускане могат да се направят да са много здрави, което е видно и по теглото им, което не е кой знае колко по-ниско от алуминиевите версии.
pcconsult написа:Harka написа:Ако беше с геометрия и характеристики като всички останали, pcconsult просто щеше да си купи нещо от вече съществуващите рамки на пазара.
Реално само Salsa Woodsmoke имаше някога шансове. Това също е много нетипично колело, даже си бях направил сметката, че трябва да взема размер XL за да е приблизително голямо, колкото NS Bikes Eccentric Djambo 2 размер L. За жалост по това време моите килограми гонеха успешно числото 120. Допълнително факта, че става дума за карбонова рамка ме разколеба, сякаш да седя върху нещо в което нямам 100% увереност, че е здраво. Цената на рамката в европейските сайтове беше същата като цената на ново цяло колело с тази рамка в друг сайт - към $1500. Накрая като спряха модела от производство вече бях сигурен, че това не е трябвало да бъде моя байк.
Франко написа:Хубаво колело е станало - карай си го с кеф и здраве. С по-рошави гуми, можеш и по черно да си го караш.
Има ли някакво покритие върху титана (може и да съм пропуснал, ако сте споменал)?
Франко написа:Питах дали има покритие защото голия титан, ако се надраска, няма оправяне (има , но е голям филм и не винаги става).
ВелоВело написа:Много странни гуми - балонести
Alexi написа:мда ще се получи ,на такава широка шина ще стоят много по добре 2.8 гуми
Drunken MadLoud написа:Е а честито. Ако и сега кажеш, че няма подобрение в комфорта на возията, май ще трябва да търсиш проблема другаде...
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта