bobige написа:...заставам посредата на дясната лента, за да блокирам колата зад мен. Така си гарантирам, че няма да мине направо през мен, докато аз завивам наляво. Иначе, подлеза е решението без стрес.
danchoky написа:когато мотор чака зад кола в задръстване, през нощта, се случва колата зад мотора да го блъсне, понеже шофьорът "не го видял". Явно съзнанието е свикнало да вижда 2 стопа на кола и игнорира стопа на мотора по средата. Та да си знаете, колко сме видими.
gibarian написа:Допитвал съм се до шофьор (на такси) по повод велосипедирането по широките булеварди, особено нощно време: "Не ви виждаме!", бе лаконичният отговор.
Alpina написа:Такива коментари от шофьорите изобщо не са учудващи.
Редовно срещам черни нинджи или някой, който си мисли че задните му светлини трябва да са "dying light".
Дори непрекъснато светеща е значително по-трудна за отличаване от ярко мигаща.
stealth написа:Признавам си, че и аз съм влизал в ролята на черна нинджа. Дори ми направиха забележка, че съм с черен шофтшел. Което е много полезно. Сега преди да изляза, винаги имам едно наум.
Alpina написа:Е, все пак си си избрал такъв псевдоним.
светльо-toxin34 написа:Левия завой, си е нещо просто и лесно- стига да спазваш няколко правила . Никакви резки маневри .. плавно престрояване и задължителен сигнал, че смяташ да завиваш . Редовно ( 4 години) ми се налага да правя точно ляв завой, и то на един от скоростните булеварди в София ( Ботевградското) на левия на автогара Изток, в посока Летоструй . Започвам престрояването в лявата лента, 200 метра преди светофара . Лявата лента е САМО за на ляво , е от време на време има по някои бързак, де иска направо ..но са рядкост . та заставам пред колите и чакам светофара .Като светне жълто- тръгвам и намалявам леко преди да навляза в платното към София. Като се уверя, че никои не "гони жълтото" си преминавам . Има и друг начин ... чакам да светне зеленото за направо .. преминавам и спирам вече пред колите чиято посока е точно по Летоструй ...така избягвам престрояването .
danchoky написа:Радвам се че има интерес. Аз лично не харесвам подлезите, защото ми убиват темпото и обикновено като мина два пъти по стълбите с колело на рамо-ако няма друг начин, разбира се-след това карам с изплезен език. По принцип съм от рода бързащи/закъсняващи и затова бавенето ме дразни. Освен това, говорих с един моторист, който ми каза, че когато мотор чака зад кола в задръстване, през нощта, се случва колата зад мотора да го блъсне, понеже шофьорът "не го видял". Явно съзнанието е свикнало да вижда 2 стопа на кола и игнорира стопа на мотора по средата. Та да си знаете, колко сме видими.
Потребители, разглеждащи този форум: gilb и 14 госта