Продължавам с питането си , простете невежеството , пишете минуси , но се опитайте да ми дадете смислен отговор :Започвам да се убеждавам , че има доза вярност в слуховете и разказите - А1 прилага софтуер ,който надписва сметките. От времето , когато смених телефона си /не закупен от А1/ получавам нереално високи сметки,, а от служителите на оператора не получавам логични отговори - при разговори в офисите им , чат със служител, отговор на писмена жалба...
...най общо - съветите за студена вода и бития и онзи другия...Мога ли да разчитам на Вас за компетентни съвети и някой успял ли е да ги хване /документирано / в крачка...
Благодаря.
ПП В линка ,който ми беше предложен в по -горния пост чета , че А1 са изгубили над 100 000 абонати за 3 месеца, явно и в Дания и в А1 има нещо гнило...