zarrick написа:Това за рамките и големите предни венци е притеснително.
Вчера в единия от магазините ми казаха, че дори и да може да се сложи по голям венец (примерно 38 или 40), нямало да се може да се напасне веригата и обтягането на дерайльора, дори и с добавяне на звено. Това така ли е? Малко несериозно ми се струва такова изказване предвид, че на различните рамки разстоянията от главина до средно са различни и ако бяха толкова чуствителни откъм настройка съвместиността между рамки и задвижвания щеше да е абсурдна.
valsbak написа:Цялата тема започва да ми прилича на маркетингова кампания. Едва ли подобни постове ще заблудят познавачите на велосипеди. Ами то всички големи световни производители имат бюджетни модели които могат да се сравняват с българските марки. Тук не говорим за висок клас и състезателни велосипеди, защото бюджета на човека само за нова рамка е 400 лв. Ами то световния шампион в ендуро сериите Sam Hill кара велосипеди Nukeproof, но я виж колко струва гола рамка за твърдак от тази марка - над 400 паунда. Доколкото четох Kross доставят велосипеди и на Decatlon, а те не са кой знае калко върхови модели. Затова продължавам да твърдя, че рамка с цена до 400 лв. на Kross е аналогична на предлаганите от българските производители, да не говорим, че челото на модела Level В2 е същото като на Cross Euphoria 2016. А факта, че България е някой в световното производство на велосипеди е и откриването на нов завод за производство на велосипедни рамки https://www.capital.bg/biznes/kompanii/ ... moia_baik/.
Назад към Продукти за крос-кънтри
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта