Да, супер тъпо се получи. Не знам защо имам спомен, че като пристигнаха шинте (511-ките) ги проверих и вкъщи на везната, явно само си мисля че съм ги теглил. Всичко друго на DT Swiss излиза както е по описанието на сайта им (+/- 3 грама), само тези шини не проверих (иначе щях да запомня, че съм прецакан).
Всичко е налично вкъщи - спици, нипли, шайби, шини, главини, летна, вентили. Смятам всичко претеглено на моята везничка: с 511-ките ще стане 1911 грама сет (включително тюблес лента и вентили), а по план трябваше да е 1846 грама. Няма да наплета тези котви, ще ги продавам. Бях много "на кантар" дали да ползвам ендуро шините, тъй като колелото не е ендуро, но вече това разминаване ме наклони към AM шините.
Поръчах си XM 481. Дано този път теглото да е както е описано. От bike24 си ги поръчах, но иначе погледнах в r2-bike, да видя
на тяхната везна какво е положението (за 511-ките не са сложили снимки на тяхната везна)
Ако отговарят на описанието, новият сет ще стане 1755 грама (+/- някой грам). Заедно с каплите слагам и XTR ротори (така или иначе ги исках от доста време, кефят ме), и ще ползвам шиманския пръстен, че е двойно по-лек от този на DT Swiss - 10 срещу 20 грама на пръстен. И общо свалено тегло от колелото с новите капли и ротори трябва да е около 425 грама. И като крайна похарчена сума, без наплитането, излиза колкото да си бях взел маправо XM 1501 сет, но предпочитам да е "по-модуларно", за да може нещо да се смени със същото (като шарка), ако се наложи. Може да изглежда абсурдно, да се хващам за такива грамове, но като се харчат такива суми, естествено че за всеки грам ще се хващам, това не са примерно crosser шини за по 19лв...