Boyan1984 написа:Е то па се едно караш нон-стоп на тия венци.
Човека кара 22Т с 11-46Т касета - познай ... Точно на тях кара баир нагоре ...
Boyan1984 написа:Е то па се едно караш нон-стоп на тия венци.
Boyan1984 написа:Епа то по-добре да си го буташ, 22-46 нема логика или аз нещо не схващам.
runnerpz12 написа:Наистина ще е по-бързо да буташ или носиш.
alexmitev написа:Boyan1984 написа:Епа то по-добре да си го буташ, 22-46 нема логика или аз нещо не схващам.
А може и направо вкъщи да го оставиш При полжение, че те чакат 10-15км бутане, и ще замръкнеш за спускането...
Alexi написа:коги на наличните касетки 11-36 решиш да добавиш още един венец и да сътвориш нов групсет и то така ,че рейнджа да е горе долу колкото на наличните вече Срам 10-42 ,само че да е почти без пари остава въпроса с теглото ,че е х2 на срам там кво да измислим ? ами да направим последните 2 венеца от алуминий ,нищо че едва ще изкарва един сезон сериозно каране ..
Alexi написа:вместо да се чудиш подобни простотии тренирай повече .. щом такъв групсет не съществува при никой производител ,значи е ненужен .. инак задължително щяха да го произведат
pascoff написа:Моля ви не бъдете толкова крайни към различните хора. По-конкретно - не е нужно никой да тренира, само защото масово хората карат с 32 отпред и производителите произвеждат най-много такива компоненти. И целта и желанието на хората не са винаги скоростта, с която ще минеш даден маршрут. Човека може да си кара на 22х51 ако иска, с 2км/ч, щом така му харесва и най-вече така му е удобно.
Има си чисто физиологично обяснение на разликите между хората - някои има сила, други имат издръжливост. Това се обуславя от количеството мускули с къси и дълги влакна. То може да варира до 40% при различните хора. Така едни ще са много силни в краката и ще могат да си въртят на 32х42, докато други няма да имат тази сила и ще си цъкат леко на 22х51. За пример спринтьор може да има 63% къси влакна и 37% дълги, а маратонец 18% къси и 82% дълги влакна. И най-важното - това съотношение не може да се промени чрез тренировки. Просто един хора са по-подходящи за един спорт, други за друг.
martin.radev написа:Предавателното число, което търсиш - е смешно
Bi11y написа:Аз лично не го повярвам ,че човек можещ да качи 1500м/15км по черно с колело са му необходими подобни предавателни съотношения ...
alexmitev написа:Ами ела да караме заедно следващия път!
Вилката написа:Човекът поиска съвет за техническо решение, а вие го пратихте да отслабва, да заяква, да не кара което си иска, да бута, да си скубе косата, че е кара по-бавно и иска нещо различно от масовката...
Вилката написа:Човекът поиска съвет за техническо решение, а вие го пратихте да отслабва, да заяква, да не кара което си иска, да бута, да си скубе косата, че кара по-бавно и иска нещо различно от масовката...
1500 денивелация за 15 км е изкачване от висша категория в професионалното шосейно колоездене, а като го пренесеш на черен път и почваш да виждаш смисъл в отношението 0,5.
Gworan написа:С такива леки предавки, как се справяте като превърти задната гума някъде? Като съм карал по наклон 15% и повече, по пътека или просто черен път, и на скорост с предавателно 0.62 нямам достатъчно инерция, и да забоксувам се случва много лесно - превърта задната гума и после няма тръгване (особено като е някоя XC гума със нисък грайфер)... Или аз просто още съм толкова некадърен?
Вилката написа:Човекът поиска съвет за техническо решение, а вие го пратихте да отслабва, да заяква, да не кара което си иска, да бута, да си скубе косата, че кара по-бавно и иска нещо различно от масовката...
1500 денивелация за 15 км е изкачване от висша категория в професионалното шосейно колоездене, а като го пренесеш на черен път и почваш да виждаш смисъл в отношението 0,5.
Bi11y написа:Дай един скрииншот от страва сегмент/каране да видя за какво иде реч ... Като вземе да става за каране в гората може и да се явя ...
Bi11y написа:1 и 2 са работещи и правилните варианти. Почти сигурно е ,че и вариант 3 ще работи също безупречено - всичко друго са неща които не работят в някой момент. Дерейльорите имат обхват .
Alexi написа:все още съм на мнение да заяква и смъква мазнини колегата .. това е решението макар да не е техническо
alexmitev написа:Bi11y написа:1 и 2 са работещи и правилните варианти. Почти сигурно е ,че и вариант 3 ще работи също безупречено - всичко друго са неща които не работят в някой момент. Дерейльорите имат обхват .
Alexi си промени мнението, в което пишеше, че никой дерайльор няма да покрие такъв рейндж, защото вероятно е видял че това не е така.
RD-M8000-SGS има капцитет 47Т, което без 2 зъба покрива 22-36 х 11-46. Имам RD-M8000-GS и дори 4 зъба в повече определено не са му проблем (покрива до 36-40), следователно RD-M8000-SGS ще се справи с 22-36 х 11-46.
Щом при 1х хваща 46, ще ги хване и при 2х. Просто Шимано не желаят да гарантират, че при каране на 46 отзад и голяма предна плоча, усукването няма да влияе на качеството на работа. Ако 46 я кара с малка плоча не виждам разлика с 1х.Bi11y написа:RD-M8000-SGS няма да хване и този - чети добре описанието:
https://bike.shimano.com/en-EU/product/ ... 0-SGS.html
Low sprocket_Max. 40T(3x11-speed), 42T(2x11-speed), 46T(1x11-speed)
Алекси на половината форум се скара да отслабват, направо ме е страх да си кажа мерките.Bi11y написа:Алекси според мен му омръзна да се занимава с темата ...
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта