Lucky Loser написа:Интересно ми е при завършена реставрация, за която разбира се отиват средства, колко бързо и изобщо намира ли се купувач ?
Lucky Loser написа:GT-то бая добре се е получило, но CARRARO-то е наистина топ !
Harka написа:А боята на рамката в какво състояние е? Предполагам, че е оригиналната...
Harka написа:Супер, ако имаш възможност да го запазиш в оригиналния му вид, задължително го направи. Това ще ти е може би най-добрата реставрация досега.
Harka написа:Супер, ако имаш възможност да го запазиш в оригиналния му вид, задължително го направи. Това ще ти е може би най-добрата реставрация досега.
Harka написа:Яко! Може някой път да постнеш някоя снимка и от самия процес, инструментите, които ползваш и т.н. Ще е интересно.
Harka написа:Мега яко става! Разкажи малко повече за историята на този велосипед ако знаеш...
nikeairmax написа:По прицип модела на рамката...
Иначе конкретно този екземпляр купих от човек разчистващ гаражи в Германия и го взех зареди вилката, която ще използвам в друг проект.
Сега дилемата ми е дали да вложа 170 лева в оригиналните гуми Panaracer SMOKE 26X2.10 от Германия, че тук няма такива......ще видим....
Harka написа:nikeairmax написа:По прицип модела на рамката...
Да, точно за модела говорех. Благодаря за разясненията, честно казано не знаех, че японците са били в играта на рамките толкова отрано.Иначе конкретно този екземпляр купих от човек разчистващ гаражи в Германия и го взех зареди вилката, която ще използвам в друг проект.
Имаш ли вече проект за нея? Вилката със сигурност е ценно попадение.Сега дилемата ми е дали да вложа 170 лева в оригиналните гуми Panaracer SMOKE 26X2.10 от Германия, че тук няма такива......ще видим....
Аз бих го направил, но и зависи какви са ти плановете за колелото, ще го продаваш ли? В Германия най-евтино ги намирам за 28 Евро парчето тези гуми. С доставката до България предполагам, че ще ти стъпят на малко по-малко от 170...
Harka написа:Тук. Не съм пазарувал от този магазин и не знам как е, но изглежда ОК. Оценките са му добри.
evilzet написа:С доста агресивни гуми е оборудвано.
Макар да съм си фен на 3х системите, ми се набива огромната предна плоча ( може би bio pace) . Сигурно е 48 зъба. С тази комбинация от гуми и предавки ми е чудно дали изобщо е възможно да се ползват последните най-бързи скорости.
Назад към Радост за окото (видео и снимки)
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта