the_rookie написа:Колегите пишат че няма проблеми , ...прегледай си верижната линия за всеки случай за да няма скрити изненади!
Alexi написа:тази комбинация ще работи .. относно хипреглайд+ ,аз не намирам никаква разлика в превключването спрямо Срам 12 ( ГХ по специално ) .. маркетинг е всичко .. доста време карах ГХ касета с ХТ дерайльор и команда и си викам я да си взема една по тежка шиманска касета все пак хиперглайд + ,трябва мега мазно да превключва .. същата работа ,не е по мазно ,веригата пак си слиза на по малко венче с изтракване ако е под натоварване
Bi11y написа:https://www.youtube.com/watch?v=ycXUmHf42F0
Разгледай този клип за плочите.
Pinkbike написа:... fork that is as sensitive as an emo teenager kid.
jayblack написа:zombayo, отчел ли си фактът, че ще трябва да смениш храповика на твоята главина, за да минеш от NX към която и да е 12 скоростна серия на Шимано. Ако настоящата главина не предлага храповици с microspline, това значи нова задна главина. Същото важи и за смяна на NX към GX или по-висок клас срам касета.
zombayo написа:... ше се побъркам с тези милион стандарта за всичко!
ама таз ХО1 команда е 200 кинта, ве, брат... е**х я в командата!
zombayo написа:....
the_rookie написа:... то в страницата на срам незапознат потребител трябва да прояви ясновидска дарба за да разбере за кво иде реч ,...
Alexi написа:ако съм напълно незапознат и искам да се запозная с касетите на Срам ,с 2 клика отивам на manuals ,където има линк към " касети и вериги " :
https://www.sram.com/globalassets/document-hierarchy/user-manuals/sram-road/drivetrain/95-2518-002-000-rev-e-user-manual-cassettes-and-chains.pdf
тук всичко е обяснено подробно .. е ,няма да стане с хвърляне на един поглед но нещата си искат осмисляне ако си напълно незапознат
Pinkbike написа:... fork that is as sensitive as an emo teenager kid.
След 15 минутна тренировка на абстрактното си мислене четейки в "срам", реших да сравня картината изникнала в главата ми с реалния продукт който трябваше да закупя! По стара приказка "око да види, ръка да пипне" и поради ограниченоста на технологията, реших да заложа единствено на зрението. Стори ми се целесъобразно да ползвам търсачката защото времето, както и тока изгарян в препускане из всевъзможните простори на мрежата , течеше безвъзвратно - пък и нали затова я бяха създали, да проправя пътя на бързащите и изгубените към заветния продукт! Поставих "splined 8/9/10sp driver body" в полето и хоп, след така добре изваяната от дългото четене картина, изкристализира образа на "POWERTAP FREEHUB BODY KIT" ! Електромера, позамаян от въртенето предизвикано от стария ми компютър харчещ колкото електрожен, си отдъхна след още 5 мин "сверяване на часовника" за да не стане грешка! Видях, проучих... и си отдъхнах облагороден от четенето на куп съкръщения и подробности за технологии , и доволен от мисълта че качвайки се на колело ще бъда по-малко съпричастен към нелекото бъдеще на децата!
zombayo написа:......
Като се износи веригата - сменям с kmc.
Надявам се да не ми е убягнало нещо, от което да ме изненада после, тъй че ако се забелязва такова...
zombayo , напомням ти (вероятно го знаеш) че трябва да смениш и крайната капачка(15.99 $ по цени на http://www.trekbikes.com ) освен храповото тялото за Микросплайн. Провери си настоящите кученца и пружината/ите какви са, щото и те се плащат отделно. Ако решиш да си спестиш едни 26.98 $ (при техническа възможност) с ползване на старите , което не ти препоръчвам за пружинките специално, при нареждане в новото тяло е желателно да ги редуваш през едно (ново-старо-ново-старо-...).zombayo написа:...Надявам се да не ми е убягнало нещо, от което да ме изненада после, тъй че ако се забелязва такова...
zombayo написа:1 стандарт поддържан от всички производители е перфектно, но... да не се отплесвам и аз. Темата е дълга и излиза извън колоезденето.
Главината ми е на шлици - https://www.trekbikes.com/us/en_US/equi ... Code=black
Ще трябва да конвертирам и за GX, и за XT касета. За момента везните ми клонят като че ли към ъпгрейд на главината както казах - до 6 палеца, 108 точки на зацепване + XT касета (10-51) + XT дерайльор и команда.
Отпред не пипам нищо - курбела и плочата си остават срамските, както и веригата. Като се износи веригата - сменям с kmc.
Надявам се да не ми е убягнало нещо, от което да ме изненада после, тъй че ако се забелязва такова...
zombayo написа:@ Pr3d4t0R @ Alexi - целият ми групсет е Sram NX 11-50.
Както в повечето случаи става, от едно дребно нещо фокусът се измества и промяната засяга повече от един елемент по байка. В случая исках да сменя касетата с шиманска 10-51, щото 1) зъб по-малко, зъб повече (не, че срам нямат 10-52), 2) градацията при шимано е по-добра/плавна (това ми е основния довод за смяна) и 3)"орбеменен" от марката - до сега съм карал все шимано.
Не съм се замислял за веригата до сега и с коя команда мога да я комплектовам...задълбавам във все повече варианти...
Някой да има опит със шимано 10-51 и срам 10-52, да сподели мнение от първа ръка? Имам леки резервиотносно разликата от десет зъба в последните два венеца при срам 42-52, при шимано са 6. А за комбинацията ГХ касета, ХО1 команда - касетата, ако се пречупя да за нея ОК, ама таз ХО1 команда е 200 кинта, ве, брат... е**х я в командата!
Назад към All Mountain/Ендуро продукти
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта