_SoRa_ написа:Касета ХТ нямам представа колко по-добре ще е от SLX.
Не е по-добра - само е по-лека с около 60 грама защото и 45Т е алуминиево , а при СЛХ е стомана.
_SoRa_ написа:Касета ХТ нямам представа колко по-добре ще е от SLX.
_SoRa_ написа:Shimano повече от верига не мисля повече да купувам, след като аз, с моето каране прецаках дерайльор SLX. Голям гърч, голям зор беше използването му. Сега съм GX (дерайльор и команда) и съм доволна.
Касета ХТ нямам представа колко по-добре ще е от SLX.
Малко със закъснение, но рядко влизам:didkodidi написа:Здравейте,
Този к-т за обезвъздушаване в Алито ще ми свършили работа?
https://www.aliexpress.com/item/1005005 ... ry_from%3A
Спрачите са Shimano deore XT BL-M8100
Pr3d4t0R написа:_SoRa_ написа:Shimano повече от верига не мисля повече да купувам, след като аз, с моето каране прецаках дерайльор SLX. Голям гърч, голям зор беше използването му. Сега съм GX (дерайльор и команда) и съм доволна.
Касета ХТ нямам представа колко по-добре ще е от SLX.
Какво по-точно се случи със SLX обтегача?
Вилката написа:Малко със закъснение, но рядко влизам:didkodidi написа:Здравейте,
Този к-т за обезвъздушаване в Алито ще ми свършили работа?
https://www.aliexpress.com/item/1005005 ... ry_from%3A
Спрачите са Shimano deore XT BL-M8100
Ако ще взимаш цял комплект, вземи с метални накрайници, като в тоя. Пластмасовите накрайници от по-евтините варианти много лесно се пукат от налягането. Иначе за шимано наистина не ти трябва комплект, само фунийката от веломагазин, другото от аптеката. Но при тия цени в алито, какво му плащаш. Утре ще смениш спирачките и ще имаш всичко и за тях. Спринцовките на тия китове са много удобни, даже за наливане на боза в гумите ги ползвам.
Boyan1984 написа:Споко, не си избързал. Всеки ден по 10 чифта спирачки оправяш? От 5 години съм със самоделен комплект от аптеката и нямам проблеми. Миналата година си взех фунийка.
Boyan1984 написа:Аз лично - отдолу през калипера вкарвам нова течност, горе се пълни фунийката със старата и новата, докато не стане само нова. Старата е чернилка и това е. Гледаш да няма мехурчета в течността и това е. Никакви лостчета не натискам и т.н...Става перфектно.
Темата не е за в "кратки въпроси". Накратко -зависи какво обезвъздушаваш и защо обезвъздушаваш. При подмяна на течност - и отгоре и отдолу. При проблем - първо само отгоре, после ако не се реши - и отгоре и отдолу. Аз имам един велосипед с бр-м8000 и да речем, че от 10 обезвъздушавания 8 са само отгоре. Наскоро монтирах на приятел шимански спирачки с маркучи в рамката и ми направи впечатление, че при новите модели са променили мястото на порта на калипера, което пак променя тактиката на действие.didkodidi написа:Boyan1984 написа:Споко, не си избързал. Всеки ден по 10 чифта спирачки оправяш? От 5 години съм със самоделен комплект от аптеката и нямам проблеми. Миналата година си взех фунийка.
Благодаря,
А кой е правилния начин за обезвъздушаване ? Гледам в тубата едни го правят отдгоре от към лостчето,други от към калипера !
Вилката написа:....Наскоро монтирах на приятел шимански спирачки с маркучи в рамката и ми направи впечатление, че при новите модели са променили мястото на порта на калипера, което пак променя тактиката на действи...
_SoRa_ написа:Предложете тънки мерино чорапи, които да са достатъчно здрави за да не се раздърпват от драките? И да са дълги до към малко под прасеца.
Boyan1984 написа:А не, като цяло сайта имах предвид, грешно съм копирал линка. Значи всичко, дето ми трябва за лагерите за моята рамка излиза около 220 лева. При положение, че сигурно след 3-4 години ще си взема друг байк, заслужава ли си инвестицията и да си ги правя сам или на сервиз да се даде?
Boyan1984 написа:Засллужава ли си човек да си купи преса за вадене и набиване на лагери за рамка? Гледам ето това: https://www.bearingprotools.com/cart
the_rookie написа:Не си заслужават според мен- изработени са от алуминий!
Потребители, разглеждащи този форум: stealth и 14 госта