motomarzel написа:couchpotato написа:evilzet написа:Ако се ориентираш към Radon от bike-discount, ще останеш много по-доволен.
Вместо аливио, получаваш деоре, вместо кларкс-шимано, вместо еди колко си получаваш 3х10 и т.н. Всичко това преди 10м ми излезе под 1400 с доставката
Не се спрях на Radon просто тъй като видях че максималната им товароносимост с колелото е 120-130 кг а аз съм вече около 130, но разгледам по подробно, благодаря!
А защо мислиш, че велосипедите на Cross са с по-голяма товароносимост?
За твоето тегло трябва да търсиш по-специален велосипед. С по-здрава рамка и най-вече с по-здрави капли, седалка, педали и кормило.
От друга страна Cross явно разпродават клиентски бранд Creon и има хубави велосипеди на много добра цена...
https://velosiped.bg/velosipedi/gradski ... nt-28.html - 3x10 с заден дерайльор XT, въздушна вилка (може да за напомпа за твоите килограми)
Чуй се най-добре по телефона с тях и попитай каква е товароносимостта на велосипеда. Попитай и дали могат да ти заменят каплите с такива с по-здрави шини (примерно с техния профил X6 или X18) или просто си купи отделно само по-здрави шини и 13G спици и пренаплети каплите, с които идва велосипеда с тях. За предпочитане е каплите да са с 36 спици.
Имат задна капла със същата главина и X6 профил (но не е с 13G спици и е с 32 отвора):
https://velosiped.bg/catalog/product/vi ... egory/1843
Най вероятно доверието ми в марката е от опита ми с Cross GrX 8, а иначе в Bike Center ми спомена човекът че рамките им издържали 160 кг, колко е вярно това не знам.
В интерес на истината промених мнението си от Legend/Travel, именно защото попаднах на Creon - единият модел който ми пратихте, Trail 6 а другият е Quest:
https://velosiped.bg/creon-quest-db-gent-28.htmlQuest идва с въпросните калпи X6, но малко по тънки гуми които мога да сменя за 47-622 в някакъв момент. Trail гледам единствено заради въздушната вилка, но по тънката задна част на рамката не ми вдъхва много доверие.
Имайки предвид че в близките няколко месеца смятам да дръпна с 10 кг назад, заслужава ли си въздушната вилка при Trail, в сравнение с останалите компоненти на Quest? Плюс виждам че вилката на Quest се заключва, функция която бих ползвал по гладки пътища.