[quote="zero knowledge"]
kato gledam kakvi argumenti izkarvash i na kakvi vyprosi otgovarqsh, vse poveche si mislq, che ne si pravish truda da prochetesh [b]i[/b] da razberesh tova, koeto pisha. mozhe bi iztyrvash vryzkata i zabravqsh za kakvo e stavalo vypros ...
[quote="bikerider"]
Казвах че на мен никога не ми е прегрявала спирачката така, че да загуби мощност - сега ясен ли съм?

Иначе прегряване се получава абсолютно всеки път...
[/quote]
govorehme za pregrqvane v smisyl na prekomerno zagrqvane i v sledstvie na tova gubene na moshnost (fading). ne samo za priqtno zatoplqne ...
[quote]
Е добре де, щом не караш "много бързо" и си горе-долу лек как успяваш да ги прегрееш така че да не спират??? Какво сега моите накладки ли са някакви уникални??

:):):)
[/quote]
mozhe bi nqma kak da ti byde obqsneno, che hayes mozhe da pregree i da zagubi moshtnost. ako iskash mozhe da otidesh nqkoj pyt na sopot, tam nqma znachenie kak si polzvash spirachkite.
[quote]
[quote]
ama samo kak gi izmislqsh i uvyrtash, da ti zavidi chovek. zarqzvaj tova programirane i se hvani s management ili pravo

ako pri teb ne styrzhe dobre, no tova ne znachi, che pri drugi nqma.
[/quote]
Прощавай много какво увъртам? Щом с моята вилка (която се суче повече от нормалните вилки) Hayes не стърже, значи проблема не е в спирачката. Щом вилката ти се суче толкова, че Hayes-а да стърже, значи която и да е друга спирачка ще стърже с тази вилка, освен ако накладките й нямат 10мм ход. Вярвам че си представяш как точно се получава стържене при усукване и затова изобщо не приемам това като аргумент против HAYES!
[/quote]
proshtavaj, moq greshka, trqbvashe da poqsnq izrichno za kakvo govorq, a imenno za "Освен това обърна ли внимание на това което казах за обезвъздушаването и пружинките на накладките при Hayes?"
a tova styrzhene ne e "аргумент против HAYES", a prosto ti kazvam, che i hayes mozhe da styrzhe.
[quote]
Тук вече ти преувеличаваш. Какво значи "повече"? Колко "повече"? Два месеца по-малко живот? Или един? Или половин? Или пет? Същия субективен фактор както със стърженето.
Апропо, за стърженето - при Густавчо също хаби ротора и то НЕПРЕКЪСНАТО. Докато "твърдото" феродо на Hayes хаби диска само когато трябва.
Ех, пак се изпуснах, пак извъртях нещата, пак преувеличих и изобщо пак се показах като един зъл манипулатор...

:^::^:
[/quote]
za tvyrdite i mekite nakladki i tqhnoto iznosvane beshe tvoj argument, ili zabravi? sega pone ni kazvash, che i tova zavisi ot subektivni faktori.
habeneto na diska na gustav (a i na nakladkite) e mnogo tqsno svyrzano sys zabavqneto ot tova styrzhene, koeto zabavqne spored teb zavisi ot subektivni faktori (a realno e neizmerimo). izqsni pyrvo na sebe si kakvo iskash da kazhesh, taka po-malko shte si protivorechish.
[quote]
Аз разбирам прекрасно какво е станало - друго исках да кажа, а именно че [b]ти ми говориш колко трудно се обезвъздушава в полеви условия[/b] (което важи за всяка повреда в полеви условия), докато аз казвах колко лесно се обезвъздушава при нормални условия в работилница/мазе/стая/хол/итн.
[/quote]
mnogo si dalech, govoreh za situaciq, kogato neshto sys samata spirachka ne e nared, udar, povreda, schupena chast, ili prosto neshto ne e nared. v takava situaciq omazvaneto shte e s DOT. mozhe bi pak zabravi ot kyde trygnahme i za kakvo govorehme ...
[quote]
Кормилото нито излиза от спирачката, нито в него има загрят флуид. Отчиташ ли топлопроводимостта и разстоянието до източника на топлина, като ще си говорим за физика?
Фурната на печката ми вкъщи развива 250 градуса. Имам едно малко парченце маркуч останало от скъсяване. Искаш ли да се обзаложим какво ще стане с него ако го пъхна във фурната и я загрея до 250 градуса (тоест дори не 300)???
Цялата система се нагрява, това е ясно и на първолаците, но температура на течността над 300 градуса е пълен абсурд. И пак ти казвам дори течността да развие такава температура, дори да изкипи, долу при спирачката началото на маркуча просто ще се РАЗТОПИ, тоест температурата на изтеклия флуид ще ти е последната грижа. Да не говорим, че маркуча разсейва топлината по цялата си дължина, тоест такава температура е недостижима при нормални условия. Ако искаш да ме убедиш, че Hayes не са помислили за такива неща - не можеш.
[/quote]
diskyt i nakladkite zagrqvat technostta i markucha, koito zagrqvat rezervora i lostcheto na spirachkata. poslednite sa zakrepeni na kormiloto i go zagrqvat, a pyk kormiloto zagrqva i rykohvatkite. [b]ironiq.[/b] bi trqbvalo da si q shvanal
[quote]
Относно "cifrena"-та симулация - благодаря, имам си фурна вкъщи, ще пробвам реална симулация.
[/quote]
realnata simulaciq bi bila da pregreesh spirachkata na strymen naklon, a ne da zavresh markucha vyv furnata. nqkolko reda po-gore govorish za razsejvane na toplina, a sega izvednyzh zabravi za tozi faktor, kakto i za toploprovodimostta. ako za moment se zamislish, lesno shte razberesh, che markychyt dalech nqma da dostigne takiva temperaturi.
[quote]
[quote]
a zashto sovalkite i dragsterite polzvat parashuti? ajde i nie da polzvame.
[/quote]
сега вече твоите аналогии са неуместни.
[/quote]
syzhalqvam, otnovo [b]ironiq[/b] ...
[quote]
Това че за теб не е фактор, не означава че не е фактор по принцип. Дори и след 6 месеца нон-стоп каране в студ и мокротия ще ти кородират буталата. Обърна ли внимание какво ти казах за кондензирането на влагата? Обърна ли внимание какво ти казах, че минералното масло не свързва водата и тя циркулира свободно? Колко време му трябва на алуминия да кородира при контакт с влага според теб? Ако не поддържаме една Магура дори половин зима и един Hayes къде според теб ще се образува корозия по-бързо?
Съвсем нарочно те подведох и ти казах такъв завишен срок от 2 години. И бях прав - отново вихрен танков маньовър по фланга. Това са фактите - TOYAGA ги каза - минералното масло си има предимствата, но те определено не са във водоразтворимостта. Не си пипай спирачките през зимата, не им сменяй маслото и ела напролет да ги отворим и тогава пак ще коментираме...
[/quote]
[img]http://www.hcor.net/modules/Forums/images/smiles/icon_bs.gif[/img]
zashto ne otvorish spirachkite na the_fly, koito sa karani cql sezon v kakvi li ne usloviq, ne malko v dyzhd i kal (v gadna rumynska kal, koqto ti vliza dori i v ushite), izmivani s markuch, karani i zimata po ski pisti i kyde li ne. otvori gi i ni kazhi posle kolko mnogo voda e imalo v tqh i kak sam im korodirali butalata.
[quote]
[quote]
nqma "по-добрата спирачка за DH race", vypros na vkus e. s konsumativite i rezervnite chasti v BG vinagi e imalo problemi, i ot kym nalichnosti, i ot kym ceni. tozi sezon pone imashe nalichnosti za magura, ot drugiq se nadqvam i za hayes.
[/quote]
Приятелю толкова ли съм неразбран или ти се правиш на глупав??? Спирачна течност (DOT3/DOT4/DOT5.1) има и винаги ще има във ВСЕКИ магазин за авто-мото масла и части. Ти си чакай до другия сезон да си купиш шишенце DOT4 от БАС, на което пише Hayes.
Аз препочитам да отида сега в който и да е моторджийски/авто магазин да си взема друго, два пъти по-голямо шишенце, на което пише Motorex/Motul/Valvoline/etc. DOT5.1 за два-три пъти по-малко пари. Трябва ли още да ти обяснявам предимствата на mainstream технологиите за средния потребител?
[/quote]
koq chast ot "konsumativite i rezervnite chasti v BG" ne razbra? ili za teb tova e samo spirachna technost?
[quote]
[quote]
gustav naistina spira po-dobre, no ne zaradi mekoto ferodo, nito zaradi priblizitelno syshtata plosht na nakladkite

a tova, che hayes ima problemi, ne znachi che go izkarvam dyrven.
[/quote]
а защо спира по-добре?
[/quote]
slozhi nakladki s ednakvo ferodo (primerno EBC) i diskove ot edin i sysht proizvoditel na hayes i na gustav, sravni ploshtta na nakladkite i sled tova testvaj dvete spirachki. sled kato ustanovish, che gustav pak spira osezaemo po-dobre, analiziraj sistemite im na rabota i pomisli. vqrvam, che shte se spravish i shte mozhe da ni kazhesh zashto gustav spira po-dobre.
az se vryshtam na v-brake, pisna mi ot diskovi spirachki, shte spiram plavno i ot rano, shte vidite vie kakvo znachi "defensive riding" ... ili mozhe bi "defensive cruising" ...
[/quote]
нещо стана с екологията - изчезна вдън земя...
мисля че казах всичко което имах да казвам - не възнамерявам да споря повече с тебе по схемата "глупак - не, ти си глупак". прекалено много време изхабих... точка.
[b]Do, or do not - there's no try...[/b]