Ae,вие не сте у-ред,да знаете.
Може ли толкова писане,толкова сукАне,толкова излишна техническа информация да изръсите?А и да се изпокарате.
Отговора всъщност на въпроса,така като е зададен от автора е лесен - Октан.
Защо?Не,няма да тръгна да говоря за това,коя става къде е,кое колко се суче и тн,а само ще кажа от личен опит,че Октана е коуеуото което "джак уф алл трейтс".Може в нито едно отделно изискване да не е най,но пък ги може и трите(даНхил,фрийдроб и само дроб)
ДНХ-а си е ДХ ориентирана.За фрийрайд(не този дето шейди си го представая,а този които включва въртене нагоре,спущане надоле,дробене отвреме на време,рипане и прочие) не го бива толкова,ъглите го ограничават да си е ДъХъ рама само(главно).
Естесвено,че ако юзъра е достатъчно тъп и упорит може и с мойта екс-машина и ХЦ да кара,но не това е темата,нали?
Така,че,спрете се.
П.п. Марто,сааа това за скота го приемам като лична обида

.Бил кекав,не ме карай да разказвам историята на рамката дето я кара Зозеф сега.
И точно това чело,което те притеснява бих казал,че е ужасно здраво.Лично съм го тествал(не нарочно,с достатъчно скорост,в твърди неща

) Пък още си е здраво.
Недостатъка й за мене беше височината й.Разлика(във височината) между L и S размерите няма.Само в дължината.Ето това ми беше кофти.Реглажа на карбоновата "буца" за седалката не я приемам за "реглаж".
П.п.п Що се отнася до това коя рама бачка повече(коя яде нещата по пътя на юзъра)смятам е логично това да е ДНХ-а,заради фср окачването.
Но важно тук е коя рамЪ се кфалифицира по-като вседехоД(да става за всичко изброено от въпросозадаващия темосъздател)

.
П.п.п.п. Най-добре работи задното окачване на УЗО-то обаче батцйееее.
Едит: Ааа то пък Любо заключи темата докато писах...
