[quote="Teodor40"]
Оригиналните се чупят, самоделките също и каква е разликата когато това стане?
[/quote]
Да прощаваш ма се изказваш много невежо. Всичко може да се спраска, да - например ако метна колелото от мост, короната ще се спраска, да.
Въпроса е другаде - какви качества има тая корона, колко живот има СЪС СИГУРНОСТ. Това са неща, които ей така в самоделни условия е трудно и на първо място много скъпо да се преценят (щото се прави един екземпляр). Съответно тези неща в самоделни условия просто се пропускат и се компенсират с презастраховане, тоест с излишно тегло.
[quote="Teodor40"]
За мен никаква!
[/quote]
А за мен 300 грама повече в предницата са дооооста много. Състезателите що карат масово с Боксери, а не със самоделки?
[quote="Teodor40"]
Всичко се праска дори и боксерите т.е. все тая в крайна сметка сега или по-късно се случва и само късмета ни пази.
[/quote]
Да, няма нищо вечно, но това че е все едно е твой извод и изобщо не е верен в универсалния смисъл. Аз пък предпочитам здрава И лека корона, която е изработена професионално, ЕВТИНА е (щото се прави в милиони екземпляри) и не на последно място щото с нея е карано от компетентни хора, които си разбират занаята, дали са си отзивите на инженерите и тоя процес е повторен N пъти, което да се спукаш за един месец не можеш да го постигнеш в самоделни условия. Сещаш ли се? Имам предвид компетентни хора, които карат много, а не просто дропят от 2 метра на равно и се хвалят кой модел рамка/вилка са успели да счупят. По тоя показател няма здрава вилка на света - всичко зависи от височината на flat drop-a и грубата сила. Дали е умно да се преценява за нещата по тоя показател?
Точно щото не е умно, заради това не е все едно и точно заради това самоделните условия не дават такава сигурност каквато дават заводските продукти. Дано не ми казваш, че няма значение дали постъпваме умно или глупаво...