el caminio-качи много голямо налагне

Форум за въпроси, свързани с поддръжката и ремонта на велосипедите. Примерно: Как да си оправя това? Скърца ми еди къде си - на какво може да се дължи? Съвместимо ли е това с онова? и др. такива.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1100 / 1100 / 20

Мнениеот TOYAGA » Вто Апр 10, 2007 4:07 pm

brokicho написа: дали е възможно това


А дали е възможно спирачката да се е РАЗРАБОТИЛА (най-накрая) и да е ЗАПОЧНАЛА да спира (както трябва)? :popcorn:
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот brokicho » Вто Апр 10, 2007 4:18 pm

Може и това да е. Питам вас защото нямам абсолютно никъкви наблюдения върху тази спирачка, като се надявам, хората имащи повече познания да помогнат. Щом се е разработила, защо тогава държи толкова голямо налягане, при положение, че приди лоста имаше много повече ход, или само лостът се е разцентровал.(започвам да се повтарям май :crazy: )
brokicho
 
Мнения: 379
Рейтинг: 1735
Регистриран на: Чет Май 05, 2005 7:50 pm
Местоположение: Благовград

Мнениеот TOYAGA » Вто Апр 10, 2007 4:21 pm

Колко/как е карана тая спирачка? Ако си двайс'кила с напикан дюшек и с тая дългосвиреща плоча отзад... може и никога да не я разработиш...
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот brokicho » Вто Апр 10, 2007 4:29 pm

горе долу отговарям на описанието ти. нямам и 60кг. в момента. Старая се да карам "спускане" карам много малко(около10, но не повече километра на седмица) и спирачката е на не много километри с тези накладки. когато я взех от предишния и собственик, той каза, че е с нови накладки
brokicho
 
Мнения: 379
Рейтинг: 1735
Регистриран на: Чет Май 05, 2005 7:50 pm
Местоположение: Благовград

Мнениеот TOYAGA » Вто Апр 10, 2007 4:35 pm

Щом е казал, начи е с нови. Според мен главната причина за "коването" е в промените по отношение на ефективността, настъпващи с разработването. Ако не ти харесва това поведение, имаш два варианта - ти да се настроиш към него и да настроиш спирачката според вкуса си... 203 мм отзад са абсолютен оverkill за ездач с това тегло и тва каране, което също не е без значение.
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот brokicho » Вто Апр 10, 2007 6:19 pm

Настроиката е от връката на лостчето, само че тя се блокира от едно винтче, може за да не се разцентрова, аз нямам подходящ ключ за развиването му и съответно за настроиване, но нищо, ще търся.
Благодаря TOYAGA дано да е това и да си я настроя както ти каза.
brokicho
 
Мнения: 379
Рейтинг: 1735
Регистриран на: Чет Май 05, 2005 7:50 pm
Местоположение: Благовград

Мнениеот TOYAGA » Вто Апр 10, 2007 6:22 pm

Нищо не ти пречи да опиташ, преди да отвориш спирачката и да се фърлиш у приключения с DOT-MOT, маркучи и пинизи... :dunno:
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот Harka » Вто Апр 10, 2007 7:11 pm

brokicho написа:Настроиката е от връката на лостчето, само че тя се блокира от едно винтче, може за да не се разцентрова, аз нямам подходящ ключ за развиването му и съответно за настроиване, но нищо, ще търся.

За каква настройка говориш?
Аватар
Harka
 
Мнения: 3078
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Окт 18, 2003 11:56 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот brokicho » Вто Апр 10, 2007 7:38 pm

За врътката, която е на лоста на спирачката. Мисля, че тя е по прецизно настроиване на работата на спирачката. Също така ако е само до настроика, искам и лоста да има повече ход, а не само да го докосна и да завлича.
Ти какво би ме посъветвал за тази спирачка и как да си я настроя, защотото когато я взех отговаряше напълно на изискванията ми без да я настроивам и не съм я пипал до сега.
brokicho
 
Мнения: 379
Рейтинг: 1735
Регистриран на: Чет Май 05, 2005 7:50 pm
Местоположение: Благовград

Мнениеот biker-kj » Вто Апр 10, 2007 8:11 pm

Аз щом си сложих мойта Каминка отпред(която бе лежала около 3 седмици)не даржеше вообще беше като предишното ми 475 (и точно това ми е мисалта че ако беше задна спирачната и сила би била като на 475 с 185 ротор отзад) но като си я пррнах поне колкото можах (55кг. съм) и като и мацнах малко кал сега вече си бачка трепач!!
И според мен ти е прекалено мощна! :agree:
Аватар
biker-kj
 
Мнения: 791
Рейтинг: 1941
Регистриран на: Пет Окт 28, 2005 8:21 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот brokicho » Пон Апр 16, 2007 12:35 pm

Само отпуснах лоста и спричката проемина работата си. Вече имам нормален ход на лоста и всичко е нормално поне за сега. Сега ще търся ключето, с което да развия винтчето, което държи врътката за мощността на спирачката за да се пробвам, малко да и намаля моща.Това е за сега, така успях да върна спирачната работа, такава каквато си беше в началото.
Още веднъж мерси на отзовалите се за помощ!
brokicho
 
Мнения: 379
Рейтинг: 1735
Регистриран на: Чет Май 05, 2005 7:50 pm
Местоположение: Благовград

Предишна

Назад към Веломеханик

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


cron