bluskanie написа:И все пак има един момент с маслата. Нафтовите автомобили искат по-честа смяна на маслото. Което не е задължително де

То само маслото да се сменяше по-често, ама разликата в поддръжката на дизел и бензин е доста солидна ..
Нимфа, най-евтинко е на метанец, ама ако вземеш купе няма да ти остане багажник..
Аз лично и на Мъро препоръчах Браво да си вземе, просто тази кола ми харесва, но нямах възможност за нея..
Споилер не знам откъде изсмука, че точно този форд вози меко и била добра кола, а не мерси но тази кола със сигурност се чупи по-често от Опел, пък и ръждясва също толкова бързо ..
Сузукито не е с толкова скъпи части като се сравни директно, с други марки. По-скъпи са от немските, но прехваленият Голф да не мислите че не се чупи...
Фиатчетата също са здрави машини, но окачването трябва да се направи като хората, а не с части АС метал и сие ..
Не робувай на точно определена марка или модел, по-скоро се насочи при избора си на най-запазената кола, която се предлага
Иначе аз карам Суифт и засега съм доволен, градско в зимни условия го насищат 10л газ, със 20лв минавам 180-190км, не знам как е като разход, но за мен е приемлив.
А, да спомена че се бяхме наблъскали една вечер 4ма яки мутрагени и не беше чак толкова зле
Като недостатък на модела мога да посоча, че му тропат яко пластмасите...
