[quote="screamBoy"]
а 5мм как успя да докараш между датчика и магнита ?? къде сложи датчика ??????
и моя легендарен дзвер е вече с 130мм ход (шок 180) по твоята схема, има място поне за 190.
[/quote]
ами датчика се намира на лявото ухо за v-brake което не се използва, шока ми мисля че е 185 и опираше просто на една боя разтояние и не беше особенно нужно да режа тръбата, но прецених че е по добре да има разтояние за да не се жули задния триъгълник отдоло опираики в тръбата, а иначе да може да се сложи и 200 шок но ще трябва да се кара
само с смъкната седалка щото ще е трудно да се стъпва на земята
)
btw при мен хода на шока е 50мм което означава че рамката би трябвало да се свива 150, но и 150 са малко да го... при изкачване на стълбите на ндк от долу на горе на последните стъпала забива докраи, а и на спускане се осеща от време на време как забива докрай като тука смятам че имат и влияние 18-те сантиметра на вилката която прави предницата проходима а пък задницата се опитва но ..
а и във веломания един момък ми сподели че голяма част от рамките бегемот са криви, т.е при махане на шока и сгъване на задния триъгълник към седалката максимално се забелязва разминаване на двата триъгълника, въпросното момче беше много учуден че моята рамка е права.
та може за шока и при теб да има леко закривяване на рамката и затова шока да е застанал на криво.