Важна тема: RAM HT2

Въпроси, коментари и дискусии за ХС велосипеди с ход на окачването до 130 мм, компоненти и екипировка за тях.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1000 / 1000 / 20

Мнениеот BikingTheWorld » Пет Мар 14, 2008 9:08 pm

вилка до 200 лв за рамката ?!
BikingTheWorld
 
Мнения: 23
Рейтинг: 988
Регистриран на: Чет Мар 13, 2008 3:37 pm

Мнениеот Silvestroff Gabrovo » Съб Мар 15, 2008 9:41 pm

ДУРО Д на сънтур, след лек ъпгреит е 6.
Silvestroff Gabrovo
 
Мнения: 1275
Рейтинг: 1768
Регистриран на: Нед Май 13, 2007 3:51 pm

Мнениеот nicky bike » Вто Мар 18, 2008 11:13 pm

Тази вилка не е до 200 а не се сещам какъв ъпгрейт има нужда такава вилка :bigeyes:
за по агресивно каране ти препоръчвам вилка XCR на сънтур от по лекия вариант без заключвания и тем подобни екстри или пък DART1 или 2 понеже са от сериите които нямат масло и не текат. за други вилки се въздържам да коментирам понеже не съм се сблъсквал с проблемите им
:beer:
Умния човек не говори много, а действа, простия ... само пише, когато няма какво друго да направи!
Аватар
nicky bike
 
Мнения: 959
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Юни 20, 2006 8:49 pm
Местоположение: Bulgaria Габрово

Мнениеот Silvestroff Gabrovo » Сря Мар 19, 2008 9:30 pm

Не мисля че е редно да се сравнява XCR и DURO D . Дурото е по корава вилка.По въпроса за ъпгрейта ,не е задължителен както е при твоето дуро.
Silvestroff Gabrovo
 
Мнения: 1275
Рейтинг: 1768
Регистриран на: Нед Май 13, 2007 3:51 pm

Мнениеот FireFoXa » Сря Мар 19, 2008 9:57 pm

nicky bike написа:Тази вилка не е до 200 а не се сещам какъв ъпгрейт има нужда такава вилка :bigeyes:
за по агресивно каране ти препоръчвам вилка XCR на сънтур от по лекия вариант без заключвания и тем подобни екстри или пък DART1 или 2 понеже са от сериите които нямат масло и не текат. за други вилки се въздържам да коментирам понеже не съм се сблъсквал с проблемите им
:beer:


Точно пък за агресивно каране XCR-a НЕ става... Това е вилка за ХС, на нея пише да не се използва за "Dirt Jump, Downhill or any hard riding". Все пак е вилка с пружини и еластомери, дрънчи като се дигне рязко(зависи от техниката, като си я дигах аз моята не дрънчеше :^: ), и на камани/корени се чува... леко тракане. Прави си целия ход при човек 60 килограма при ненатоварващо каране...

До 200 лева... може да сложиш Дуро Д или някоя тора втора ръка. В момента съм с дуро, и движи доста по-приятно от ХСR-a. Все пак дурото има маслен патрон, по дебела е(32мм подпори) и не дрънчи като побъркана...
Аватар
FireFoXa
 
Мнения: 1057
Рейтинг: 1980
Регистриран на: Чет Окт 12, 2006 3:23 pm
Местоположение: Варна

Мнениеот Alek-mtb » Чет Мар 20, 2008 11:31 am

М Дурото със сигорност е по хубаво от XCR-а,но тежи много.Аз лично бих се замислил за нещо по-хубаво втора ръка или пук J1 J2 нещо такова.
П.С- по вупроса с Дурото,ако не му смениш маслото и не разшириш дупките в патрона през които минава маслото работи яко зле.
I got hope....for dope!
Аватар
Alek-mtb
 
Мнения: 467
Рейтинг: 975
Регистриран на: Нед Яну 18, 2004 12:51 pm
Местоположение: София,Младост 3

Мнениеот hitar_potter » Чет Мар 20, 2008 11:35 am

Alek-mtb написа:П.С- по вупроса с Дурото,ако не му смениш маслото и не разшириш дупките в патрона през които минава маслото работи яко зле.
Това не важеше ли за старите модели? В една тема беше разисквано
Аватар
hitar_potter
 
Мнения: 3461
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Фев 01, 2008 9:25 pm
Местоположение: София

Мнениеот FireFoXa » Чет Мар 20, 2008 1:15 pm

Alek-mtb написа:М Дурото със сигорност е по хубаво от XCR-а,но тежи много.Аз лично бих се замислил за нещо по-хубаво втора ръка или пук J1 J2 нещо такова.
П.С- по вупроса с Дурото,ако не му смениш маслото и не разшириш дупките в патрона през които минава маслото работи яко зле.


Сега ако ми кажеш че говориш от личен опит...Дурото е по-леко от ХСR-a... Мисля че с 400 грама по каталог е по-леко. Нещо от рода на 1900 за дурото и 2300-400 за XCR-a. Незнам защо мислиш, че J1 J2 са по-добър вариант, най-малкото вече не се произвеждат.

П.П. Има важна тема за дуро :popcorn:
Аватар
FireFoXa
 
Мнения: 1057
Рейтинг: 1980
Регистриран на: Чет Окт 12, 2006 3:23 pm
Местоположение: Варна

Мнениеот Alek-mtb » Чет Мар 20, 2008 3:38 pm

Оф не знам за к'во да ти обеснявам,но все пак да говоря от личен опит(за дурото),за XCR въобще не искам да говоря,не става за нищо пък нека е по-лек.За J1,както и да го погледнем работи по-добре от Дурото.
П.С- не знаех,че не се произвеждат вече.
I got hope....for dope!
Аватар
Alek-mtb
 
Мнения: 467
Рейтинг: 975
Регистриран на: Нед Яну 18, 2004 12:51 pm
Местоположение: София,Младост 3

Мнениеот hitar_potter » Чет Мар 20, 2008 6:53 pm

Alek-mtb написа:Оф не знам за к'во да ти обеснявам,но все пак да говоря от личен опит(за дурото),за XCR въобще не искам да говоря,не става за нищо пък нека е по-лек.
П.С- не знаех,че не се произвеждат вече.
Айде без такива крайни мнения.. Това, че на ТЕБ не ти върши работа, не значи че не става за нищо :nono: XCR става за това, за което е предназначен - ХС.. за ХС върши работа...
Аватар
hitar_potter
 
Мнения: 3461
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Фев 01, 2008 9:25 pm
Местоположение: София

Мнениеот Alek-mtb » Чет Мар 20, 2008 11:56 pm

Щом казваш. :crazy:
I got hope....for dope!
Аватар
Alek-mtb
 
Мнения: 467
Рейтинг: 975
Регистриран на: Нед Яну 18, 2004 12:51 pm
Местоположение: София,Младост 3

Мнениеот winger » Пет Мар 21, 2008 12:01 am

Аlek-mtb и защо не върши работа? Обоснови се ?
Аватар
winger
 
Мнения: 181
Рейтинг: 1752
Регистриран на: Пон Май 14, 2007 8:58 am

Мнениеот Alek-mtb » Пет Мар 21, 2008 12:32 pm

:idea: ъъъ защото е боклук.
I got hope....for dope!
Аватар
Alek-mtb
 
Мнения: 467
Рейтинг: 975
Регистриран на: Нед Яну 18, 2004 12:51 pm
Местоположение: София,Младост 3

Мнениеот BikingTheWorld » Пет Мар 21, 2008 5:12 pm

да да разбрах вече може да спрете са карате :D аз да попитам за една вилка и вече великия спор :popcorn:
BikingTheWorld
 
Мнения: 23
Рейтинг: 988
Регистриран на: Чет Мар 13, 2008 3:37 pm

Мнениеот HepBeH_XaMcTep » Пет Мар 21, 2008 9:40 pm

winger написа:Аlek-mtb и защо не върши работа? Обоснови се ?


За тез пари - толко;
за малко повече - доста по-прилично
Изображение
Nikon d300 +Nikon 50mm f1.4, Tamron 17-50 2.8 +SB600 +Minolta 5400hs +RF-602
Аватар
HepBeH_XaMcTep
 
Мнения: 7592
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Юли 01, 2004 12:51 pm
Местоположение: 42.697556 N, 23.323638 E

Мнениеот niggadick » Вто Апр 08, 2008 5:01 pm

Кое колело е по-добри
НТ2 за 1200
ИЛИ
ХС2.3 за 1300
и коя вилка е по-добра дарт3 или тази на ХС2.3
скайп: emil_a626
Аватар
niggadick
 
Мнения: 45
Рейтинг: 945
Регистриран на: Пет Мар 28, 2008 9:00 pm

Мнениеот outfaced » Вто Апр 08, 2008 5:27 pm

niggadick написа:Кое колело е по-добри
НТ2 за 1200
ИЛИ
ХС2.3 за 1300
и коя вилка е по-добра дарт3 или тази на ХС2.3


по добро за какво?
... едното е за ХС без ексцесии а другото позволява и по сериозни издеватлества, но пък е твърдак (ако това минус).

та въпроса е, какво и как мислиш да караш

иначе тората е по-добра, вече е писано нееднократно

и ХС2.3 с Vbrake си е минавка ... а като му сложиш хубави дискови със съответните шини и тогава разликата ще стане повечко от 100лв. ... т.е. става ХС2.2
Аватар
outfaced
 
Мнения: 6057
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Юли 20, 2007 3:24 pm
Местоположение: Пловдив

Мнениеот hitar_potter » Вто Апр 08, 2008 7:59 pm

outfaced написа:
niggadick написа:Кое колело е по-добри
НТ2 за 1200
ИЛИ
ХС2.3 за 1300
и коя вилка е по-добра дарт3 или тази на ХС2.3


по добро за какво?
... едното е за ХС без ексцесии а другото позволява и по сериозни издеватлества, но пък е твърдак (ако това минус).

та въпроса е, какво и как мислиш да караш

иначе тората е по-добра, вече е писано нееднократно

и ХС2.3 с Vbrake си е минавка ... а като му сложиш хубави дискови със съответните шини и тогава разликата ще стане повечко от 100лв. ... т.е. става ХС2.2
Добре, защо на ХС 2.3 му е нужна дискова? Както ти каза, това е колело за ХС -> не е нужна спирачна сила, а дискова спирачка само ще тежи... Не знам какво не им харесвате на вибрейковете, супер спирачки са си... За ХС са си идеални..
Аватар
hitar_potter
 
Мнения: 3461
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Фев 01, 2008 9:25 pm
Местоположение: София

Мнениеот did » Вто Апр 08, 2008 8:01 pm

hitar_potter написа:Не знам какво не им харесвате на вибрейковете, супер спирачки са си... За ХС са си идеални..

не са модерни :D
Q. b. f. f. f. s.
Аватар
did
 
Мнения: 16523
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 14, 2003 3:00 pm
Местоположение: Пловдив

Мнениеот magic1 » Вто Апр 08, 2008 9:03 pm

И на мен не са ми нужни дискови спирачки, но повечето качествени вилки и шини ги правят вече само за диск.
Аватар
magic1
 
Мнения: 79
Рейтинг: 1160
Регистриран на: Съб Яну 05, 2008 9:04 pm

Мнениеот ACID BURN » Вто Апр 08, 2008 9:12 pm

magic1 написа:И на мен не са ми нужни дискови спирачки, но повечето качествени вилки и шини ги правят вече само за диск.


Дисковете притежават мн + -ве пред в-брейка, има мн повече модулация, не мисле че едни дискове ще са мн тежки, да ще са по-тежки от в-брейка, второ в-брейка се съобразява с шината демек може да се спести материал -> по-малко тегло -> повече здравина....Също така в-брейка се настройва лесно, но е мн чувствителен на квиви шини... не че диска не е, но един 160 мм диск не се криви почти само ако се загрее мн яко..... затова дисковете са по-разпостранени....
Аватар
ACID BURN
 
Мнения: 1267
Рейтинг: 1820
Регистриран на: Вто Май 01, 2007 1:03 pm
Местоположение: София,България

Мнениеот RAM-FR » Вто Апр 08, 2008 9:26 pm

Много зависи какви са дисковете и какви В-бреиковете .....
Аватар
RAM-FR
 
Мнения: 3516
Рейтинг: 1958
Регистриран на: Чет Дек 29, 2005 12:56 pm
Местоположение: София

Мнениеот magic1 » Вто Апр 08, 2008 9:31 pm

Напълно си прав за предимствата на дисковата спирачка. Но съм убеден, че повечето от участниците във форума си внушават, че имат нужда от такава. Изключвам тези които сериозно практикуват по екстремните стилове.
Безмислено е да дадеш примерно двеста лева за дискова спирачка при положение,че караш в Морската градина във Варна и до работа и обратно.
Аватар
magic1
 
Мнения: 79
Рейтинг: 1160
Регистриран на: Съб Яну 05, 2008 9:04 pm

Мнениеот hitar_potter » Вто Апр 08, 2008 9:34 pm

Ами аз скоро ще купувам кулстоп накладки и не бих заменил получената спирачна система (шимано аливио челюсти, Jagwire брони) за 2 пъти по-скъпи дискови.. Просто тази допълнителна спирачна сила ми идва излишна за стила, който карам, а модулацията ми е доста прилична (в сравнения с вибрейковете на разни познати)

@Magic1: Именно.. До сега, където съм карал, не съм имал недостиг на спирачна сила (ако е имало е заради кофти накладки, като този проблем ще бъде решен скоро)
Аватар
hitar_potter
 
Мнения: 3461
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Фев 01, 2008 9:25 pm
Местоположение: София

Мнениеот XeDoX » Вто Апр 08, 2008 9:45 pm

Аз също карам този стил,но предния път изпитах BB7-цата доближавайки се до крайния и предел.Карахме по път по принцип,но разнообразихме с малко пътечки(едната се оказа супер стръмна).Като слязох на път отново ми се наложи да си отворя QR за малко и несъзнателно се ИЗГОРИХ (не опарих,изгорих) на диска...не е шега работа.Така,че малко повече спирачна мощ никога не е излишна.Не,че и с нормален V-Break нямаше да се справя,но нямаше да си чувствам пръстите след това.

И пак стана много объркано...идеята беше,че когато си купувах дисковите си мислех,че никога няма да им достигна предела на възможностите...но явно не е така.Айде лягам си да спя,да не продължавам с тея оплетени бисери :dunno:
Аватар
XeDoX
 
Мнения: 618
Рейтинг: 1796
Регистриран на: Нед Юни 04, 2006 9:39 am
Местоположение: Горна Оряховица

Мнениеот niggadick » Вто Апр 08, 2008 11:17 pm

На мен главният ми проблем е да си взема колело а пари за шини и дискови се ще събера ако е проблем , но аз смятам да си взема колелото 2ра ръка - където (доколкото съм забелязъл) НТ2 се намира по-лесно и е по-евтино но заслужава ли си да спестиш 100лв вместо да ги дадеш за нещо смислено като рамка и после само да надграждаш?Според мен РАМКА>СПИРАЧКИ - 100лв
скайп: emil_a626
Аватар
niggadick
 
Мнения: 45
Рейтинг: 945
Регистриран на: Пет Мар 28, 2008 9:00 pm

Мнениеот XeDoX » Сря Апр 09, 2008 9:06 am

Неможах да разбера въпроса ти точно.Ако е за рамка ,мога да взема втора употреба(без допълнителни заварки и т.н.) ,но за спирачки,шини,главини,венци... предпочитам нови.Никога незнаеш колко пъти е изправяна една шина например или колко са карани другите компоненти.
Аз направих малко по-скъпия вариант - купих си рамка(ht2) и си построих колелото.Не съм сменил единствено шините и кормилото, а разходите са ми под 1000лв все още,като само вилката ми е 2ра ръка,която след смяна на маслото започна да работи чудно.
Аватар
XeDoX
 
Мнения: 618
Рейтинг: 1796
Регистриран на: Нед Юни 04, 2006 9:39 am
Местоположение: Горна Оряховица

Мнениеот ACID BURN » Сря Апр 09, 2008 6:47 pm

XeDoX написа:Аз също карам този стил,но предния път изпитах BB7-цата доближавайки се до крайния и предел.Карахме по път по принцип,но разнообразихме с малко пътечки(едната се оказа супер стръмна).Като слязох на път отново ми се наложи да си отворя QR за малко и несъзнателно се ИЗГОРИХ (не опарих,изгорих) на диска...не е шега работа.Така,че малко повече спирачна мощ никога не е излишна.Не,че и с нормален V-Break нямаше да се справя,но нямаше да си чувствам пръстите след това.

И пак стана много объркано...идеята беше,че когато си купувах дисковите си мислех,че никога няма да им достигна предела на възможностите...но явно не е така.Айде лягам си да спя,да не продължавам с тея оплетени бисери :dunno:


Ммммм така границите на бб7 лично от опит казвам, че са големи говоря за 160мм диск...., но предполагам че ти си по-тежък и затова може да се е получило това нещо....Аз сега като си взех хт 2 с тора и 185 мм диск отпреде направо се очудих...Как така може да има такава спирачна сила, но все пак преди съм карал само хейас соул и още по назад във времето тектро ио... и това бб7 дори с 160 мм диск ми дойде като гръм от ясно небе!Просто са мн добри!
Иначе за рамка втора употреба...няма лошо... особено хт 2, която е мн силна рамка в опита си от няколко дни карания с нея найстина съм ОЧАРОВАН от това как може да катери и най вече как може да спуска.
Аватар
ACID BURN
 
Мнения: 1267
Рейтинг: 1820
Регистриран на: Вто Май 01, 2007 1:03 pm
Местоположение: София,България

Мнениеот XeDoX » Сря Апр 09, 2008 8:59 pm

Че BB7 има голяма спирачна мощ...спор няма.И аз се изумих като я разработих.Тежа 85кг.Не бях усетил намаляване в спирачната сила от температурата,но съдих по факта,че се изгорих стабилно...спирачката сигурно може и още...А каква е причината като спирам бързо гумата ми да се извива леко и да опира в Tora-та
Аватар
XeDoX
 
Мнения: 618
Рейтинг: 1796
Регистриран на: Нед Юни 04, 2006 9:39 am
Местоположение: Горна Оряховица

Мнениеот ACID BURN » Сря Апр 09, 2008 9:21 pm

XeDoX написа:Че BB7 има голяма спирачна мощ...спор няма.И аз се изумих като я разработих.Тежа 85кг.Не бях усетил намаляване в спирачната сила от температурата,но съдих по факта,че се изгорих стабилно...спирачката сигурно може и още...А каква е причината като спирам бързо гумата ми да се извива леко и да опира в Tora-та


Не си затегнал хубаво QR-a на каплата.Затегни го мн хубаво!Иначе аз съм 60 кг и затова идва разлиакта в мненията ни..... :)
Аватар
ACID BURN
 
Мнения: 1267
Рейтинг: 1820
Регистриран на: Вто Май 01, 2007 1:03 pm
Местоположение: София,България

ПредишнаСледваща

Назад към Продукти за крос-кънтри

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта