marsa написа:Симптома не е 100% идентичен, но има някои добри съвети:
http://mtb-bg.com/forum/viewtopic.php?f=4&t=34611
и
viewtopic.php?t=28489
Cipokrila Zizibaga написа:p.s. Ако сте неосъзнат пубер на не повече от 14 и половина , или ми предлагате бартери за всякакъв вид бяла или черна техника, други предмети или човешки органи, моля не ме търсете.
TeDo_BaPHa написа:Става, става . Напръскай бавно със спрея, с леко натискане така, че да не излиза като аерозол ами като пяна.
Така няколко пъти остави да слезе надолу. След това с въртеливи движения, и леко по-остри като в същото време си стъпал на педала и го натискаш и дърпаш нагоре колчето и излиза . Вложи малко сила . След това най-отдолу си мини колчето със шкурка, понеже най-вероятно ще е поиздрано леко .
Това е начина, по който аз съм си вадил колчето не 1 път .Също така изчисти колчето ако има по него стружки, и ако ти е възможно и седалковата тръба .
vlassadar написа:тръбен ключ и някаква подложка за да не издереш колчето - парче кожа или гума + лейкопласт щото ще я скъсаш. НО това е при положение че със сложена седалка не можеш да го завъртиш изобщо. слагай нещо за по-голямо рамо.
бе ако искаш ще излезе, ще си го измислиш
Alpina написа:Ще можеш ли да снимаш и пуснеш снимката?
VooDooSoul написа:Моето предложение, ако не ти е жал за колчето и за парите за ново, с видиева бургия 4-ка или петица пробиваш на 45 градуса там където свършва рамката, но пази рамката, ще излезе без проблем след дупката!
П.П. Първо пробвай вариянта на колегата отгоре ! Струва ми се много правдоподобен! Поздрави !
feb написа:VooDooSoul написа:Моето предложение, ако не ти е жал за колчето и за парите за ново, с видиева бургия 4-ка или петица пробиваш на 45 градуса там където свършва рамката, но пази рамката, ще излезе без проблем след дупката!
П.П. Първо пробвай вариянта на колегата отгоре ! Струва ми се много правдоподобен! Поздрави !
ВИДИЕВАТА бургия е за БЕТОН!
Баси съветите, братче!
VooDooSoul написа:А виждал ли си какво се случва с алуминий "подложен" на видия ?
VooDooSoul написа:Сгъване или някакъв вид осукване на самия алуминий, естествено има и вариянта да се счупи бургията, но риска на професията...Нека все пак да направи вариянта на did, който доколкото разбрах е ветеран в карането на колело.Поздрави !
did написа:Хващаш една ДЕБЕЛА права отвертка и правиш следното:
1. Вкарваш отвертката между колчето във всеки жлеб на самото колче и със сила се опитваш да огънеш горната част на седалковата тръба леко настрани.
2. С подобен инструмент, поставен на мястото на стягащия болт, разтваряш самата седалкова тръба в горната и част.
После не може да не може!
Alpina написа:Знам, че вероятно въпроса ми е много глупав, но защо не махнеж изобщо затягащия болт?
После както както did те посъветва.
Като я извадиш, предполагам трябва да обработиш малко вътрешниостта на седалковата тръба и колчето, за да не се стига пак до тук
Успех!
did написа:Хващаш една ДЕБЕЛА права отвертка и правиш следното:
1. Вкарваш отвертката между колчето във всеки жлеб на самото колче и със сила се опитваш да огънеш горната част на седалковата тръба леко настрани.
2. С подобен инструмент, поставен на мястото на стягащия болт, разтваряш самата седалкова тръба в горната и част.
После не може да не може!
ico 1 написа:Извади ли болта? Ако не си,отрежи го с флекс. Само внимавай да не порежеш рамката. Дори и да не го отрежеш докрая гадния болт,винаги можеш да го доскъсаш със секач.
П.П. Започнах да ставам краен,отдавна слушам за това колче
Cipokrila Zizibaga написа:p.s. Ако сте неосъзнат пубер на не повече от 14 и половина , или ми предлагате бартери за всякакъв вид бяла или черна техника, други предмети или човешки органи, моля не ме търсете.
codename47 написа:крик между седалката и горната тръба на рамката, естествено с подложени трупчета или подобни. Все пак човешката сила е нищо пред механичната. Друг вариант ми се вижда с избиване с чук някакси ако можеш да удряш колчето нагоре близо до оста му
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта