Първо силно ти препоръчвам да имаш повече от една светлинка. Лично аз карам доста често на нощтните карания , и мога да ти дам няколко насочващи съвета.
1. колкото и хубав да е един фар, гледай стойката каква е ! Казвам ти го , защото съм имал няколко фара (2 сигнма, 1 адер, 2 спанинга, 1 челник, 1 без име).
Първо - гледай да може да се захваща за диаметър на кормилото, който те устройва. Например
този и
този са със захващане 22.2 до 25.4 по данни на производителя. Което изключва захващането непосредствено до лапа със захват 31.8 какъвто бе моя случай.
Второ. Много хора ще кажат да, ама фара може да се монтира където кормилото е по-тясно. Да ама не, защото примерно първия фар, който ти показах, неможе да се регулира хоризонтално, а само вертикално. и като го закрепя там, където вече може да се захване- започва да ми свети не пред мен , ами някъде си, където не ми трябва. Втория може да се регулира без проблем.
2. Гледай да водоустойчив поне на дъжд (съветвам те като го купиш да го пробваш под душа за кратко , за да знаеш в какви условия какво може да очакваш от него). Ако е примерно на потапяне, си направо чук, няма какво да го мислиш (не че в момента се сещам за такъв вело-фар)
3.Гледай колко време му дават с едни батерии. Силно те съветвам още веднъж да имаш минимум 2 фара. Единия да е светещият , а другия поддържащата светлина, която да държи сума време без смяна на батериите. Не би могъл да знаеш кога кой фар защо ще спре или какво ще му се случи. (Аз така на една нощ бях излязъл на майната си да карам, и просто така стана че ме хвана тъмното. Фарчето беше адер, с диоди, напълно заредени батерии и изведнъж просто загасна. Наскоро го подарих на едно момче, което потвърди това , което си мислех - изгоряла е електрониката.) Мигалката от зад пък е просто задължителна!
4. поддържащата светлинка е ясна - тя служи по-скоро за да те виждат, отколкото за да виждаш ти. Основната светлина обаче трябва да е нещо със по-широк ъгъл на виждане, защото аз така няколко пъти съм щял да се пречукам с един
sigma cubelight заради това, че виждаш все едно в тунел само напред, а настрани - нищо... Иначе свети уникално силно със халогеновата крушка (която поне при мен изгоря доста бързо, и ми казаха 3 лева за нова, при положение че фара е 25 лева

). Накрая се пребих, счупих го и край с него. За това трябва да намериш своя баланс за широко/далечно светене.
5. Това си е малко мое предпочитание , но бих си взел нещо със нормални сменящи се батерии, за да може да ги сменя когато си реша, защото ако ми спре литиево ионната батерия на пауърлед-а ... кофти тръпка.. И тогава 2та светлинка ще те спасява, но ще си отиде кефа от карането.
Какво съм си взел аз....
На първо място - зарядно варта, което може да зарежда 1,2,3,4 батерии, а не задължително по двойки (т.е. 2 или 4), защото някои фарове са с по 3 батерии и тогава е пълен ужас. Не че невъзможно но е дразнещо. 2ро - това зарядно зарежда много бързо батериите, а не като другото (4 часа срещу 15 ). Самото зарядно е desktop charger , сиво, синьо и със зелено капаче за батериите. Има го в техномаркет на околомръсното, с 4 батерии 2500 mAh (Които от представителството на варта ми казаха че са много по-качествени от 2700 милиамперовите, защото по-бавно се скапвали) мисля че беше 35 лева или нещо от този сорт. Което си е направо далавера. Аз си зареждам и други не-варта батерии и досега съм нямал някакъв проблем. Минуса им е че тежат доста , но пък поне не се пестиш от страна на светлини.
Макар и спанинга HL1000 да е с малко гадна стойка да неможе да се захваща за 31.8 мм дебелина, да има 2 дупки отдолу на корпуса, (който незнам с каква цел са там, затова ги залепих с хелметекс за да не влиза вода), пак може да се сложи където искаш другаде по кормилото. Единствените 2 неща , които ми харесват са дългия период на светене и това че има 2 мънички стъкълца отстрани на корпуса и ме виждат и отстрани. Оттам нататък не бих си го купил пак
На същата фирма имам и челник.. И него не бих си го купил отново. Не свети кой знае колко, а и немога да го закрепя за каската. Пък при по дълъг преход , ми се препотява гадно челото и ме дразни. Но хубавото на такъв е че където и да гледаш , все виждаш. Особенно полезно при технични спускания през нощтта
Пак на спанинга - star fit. Фарчето според мен е много добро - свети добре, под обилна чешмяна вода не пропуска капка вода.... АМА ЗАЩО ПОДЯВОЛИТЕ ИМА ТОЛКОВА СКАПАНА СТОЙКА?!? няма хоризонтална регулация, и пак... 22.2мм-25.4 мм ..

Пък и не е съвместим със другата стойка от HL1000
Най-успешния фар , който имам е всъщност един китайски челник с 28 диода. 10 лева, само че трябва да намериш начин да го закрепиш към кормилото. Аз свалих от счупената сигма стойката и направих фар, който свети много! Само дето диодите почнаха 1 по 1 да гаснат, но срещу 10 леав купих нови "вътрешности" и сега пак съм на линия
Какво бих си купил.
Много съм хвърлил око на Sigma sport karma. Малък фар(даже миниатюрен), който при евентуално падане не стърчи много (особенно както кормилото ми е hi-rise). Може да го захващаш където си искаш по кормилото. По-широк ъгъл на светлина. Презареждаща се батерия, която хем ме блазни, хем малко ме притеснява при по-дълги карания да не ме остави неосветен насред пътя. Но дано се докопам до едно такова , за да мога да споделя . Но определено бих го предпочел пред пауър лед.
Челник. Най вероятно пак на сигма, защото съм останал с много добри впечатления от продуктите на германците. Или каскник (или нещо, което да се закача за каската

)
Нещо поддържащо, което да ме виждат че съм на пътя.
sigma cuberider 2 , защото 1 е със n - размер батерии. едната е 2.50-3 лева. И немога да ги презареждам... Никога повече такова!
Някоя друга светлоотразителна лепенка ако намериш - също ще е добре
Надявам се да съм ти бил полезен
Best wishes, papi007

p.s. Или отговора ми накратко -
Karma