Тема за тъпи въпроси

Молим всички посетители, когато им се прииска просто да си поговорят глупости, да се помайтапят с дребни простотийки и т.н., да го направят в този форум. Тук е позволен по-груб език, стига да не е насочен към други членове на форума. Можете да пускате всичко, което като съдържание или стил би било неприемливо за останалите форуми. Но ако по наше усмотрение темата има смисъл или идея само за автора си, тя ще бъде изтривана!

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 400 / 400 / 2

Re: Тема за тъпи въпроси

Мнениеот BurNiNg_IcE » Пон Окт 18, 2010 3:21 pm

uBaH написа:BurNiNg_IcE, гледай параметъра stack height - това трябва да е точно висичината на външната част на чашките.

Мерси за отговора, след като търсих в Inet относно всички чашки горе се оказа, че Tioga-та са най-ниски.
П.П. Неможах да намеря информация за нито 1 VP или Pro. :crap:
Занимавам се с внасянето на колела/части за колела от PinkBike/Aнглия/, за повече информация - ЛС!
Mоля, да ми пишат само наистина заинтересовани хора!
Линк към по-големите внесени части до момента.
Аватар
BurNiNg_IcE
 
Мнения: 3826
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Мар 12, 2009 4:18 pm
Местоположение: София

Re: Тема за тъпи въпроси

Мнениеот XEK » Сря Окт 20, 2010 11:45 pm

абе какво прави бусът на РАМ пред входа ми?!?!?????!
и вътре има кашони!!!!
излизам към 20.00, прибирам се към 00.30 и гледам нашия спрял като цар пред входа, пък то голем бус, не като А класа...бааси, гледам вътре фраш с кашони. :idea:
а то си е баш лицензираният, официален, фирмен бус на РАМ, даже си има секретната лепенка SRAM, сложена точно където се отваря вратата, на ръбчето на вратата и каросерията
Аватар
XEK
 
Мнения: 755
Рейтинг: 1478
Регистриран на: Пет Сеп 02, 2005 3:24 pm
Местоположение: София

Re: Тема за тъпи въпроси

Мнениеот BurNiNg_IcE » Сря Окт 20, 2010 11:51 pm

XEK написа:абе какво прави бусът на РАМ пред входа ми?!?!?????!
и вътре има кашони!!!!
излизам към 20.00, прибирам се към 00.30 и гледам нашия спрял като цар пред входа, пък то голем бус, не като А класа...бааси, гледам вътре фраш с кашони. :idea:
а то си е баш лицензираният, официален, фирмен бус на РАМ, даже си има секретната лепенка SRAM, сложена точно където се отваря вратата, на ръбчето на вратата и каросерията

Поне взе ли си някой друг кашон, гледам си го проучил? :D
Занимавам се с внасянето на колела/части за колела от PinkBike/Aнглия/, за повече информация - ЛС!
Mоля, да ми пишат само наистина заинтересовани хора!
Линк към по-големите внесени части до момента.
Аватар
BurNiNg_IcE
 
Мнения: 3826
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Мар 12, 2009 4:18 pm
Местоположение: София

Re: Тема за тъпи въпроси

Мнениеот maverick4o » Чет Окт 21, 2010 6:09 pm

Колко мл.масло да сложа в вилка Дуро ?!
Аватар
maverick4o
 
Мнения: 384
Рейтинг: 1118
Регистриран на: Пон Май 25, 2009 11:21 am
Местоположение: Стара Загора

Re: Тема за тъпи въпроси

Мнениеот PRobably » Чет Окт 21, 2010 11:27 pm

К'во стана с ФЕДЕРАЦИЯТА ?! :rofl:
"Don't let your mind bully your body into believing it must carry the burden of its worries."
Аватар
PRobably
 
Мнения: 1334
Рейтинг: 1657
Регистриран на: Пет Юли 03, 2009 11:37 am

Re: Тема за тъпи въпроси

Мнениеот webster1102 » Пет Окт 22, 2010 11:06 am

Някой има ли напредстава колко взимат БАС за избиване на конус и набиване на нов?
Аватар
webster1102
 
Мнения: 468
Рейтинг: 1287
Регистриран на: Чет Апр 15, 2010 7:17 pm
Местоположение: Софето

Re: Тема за тъпи въпроси

Мнениеот BurNiNg_IcE » Пет Окт 22, 2010 11:15 am

webster1102 написа:Някой има ли напредстава колко взимат БАС за избиване на конус и набиване на нов?

:offtopic: Избий го сам, не е трудно трябва ти чук и плоска отвертка. Хващаш и почваш да удряш м/у конуса и короната и ще излезе.
А за набиването или пак с ответка и чук или с тръбата на прахосмукачката(аз така го правя). :beer:
Занимавам се с внасянето на колела/части за колела от PinkBike/Aнглия/, за повече информация - ЛС!
Mоля, да ми пишат само наистина заинтересовани хора!
Линк към по-големите внесени части до момента.
Аватар
BurNiNg_IcE
 
Мнения: 3826
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Мар 12, 2009 4:18 pm
Местоположение: София

Re: Тема за тъпи въпроси

Мнениеот bio » Пет Окт 22, 2010 11:17 am

защо оставам с впечатление, че тук никой не чете какво пише другия, а просто набираме текст и enter
анти-каски !!!
Аватар
bio
 
Мнения: 2512
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Сеп 27, 2003 9:54 pm
Местоположение: Пловдив, България

Re: Тема за тъпи въпроси

Мнениеот webster1102 » Пет Окт 22, 2010 11:31 am

BurNiNg_IcE написа:
webster1102 написа:Някой има ли напредстава колко взимат БАС за избиване на конус и набиване на нов?

:offtopic: Избий го сам, не е трудно трябва ти чук и плоска отвертка. Хващаш и почваш да удряш м/у конуса и короната и ще излезе.
А за набиването или пак с ответка и чук или с тръбата на прахосмукачката(аз така го правя). :beer:

Повярвай ми,пробвах се един приятел с нещо още по плоско(длето) и то се затъпи.А и не искам да си драскам короната.В БАС би трябвало да имат специален инструмент за тази цел.
Аватар
webster1102
 
Мнения: 468
Рейтинг: 1287
Регистриран на: Чет Апр 15, 2010 7:17 pm
Местоположение: Софето

Re: Тема за тъпи въпроси

Мнениеот BurNiNg_IcE » Пет Окт 22, 2010 11:48 am

@webster1102 ми на мен като ходих в Веломания преди ми я избиха с отвертка и аз от тогава сам си ги махам и слагам. :)
Иначе надали ще ти вземат много, макар че за да се докопат до него, трябва да ти разглобят половината колело, така че немога да ти кажа колко точно ще ти вземат. Ама не ми се вярва да е повече от 5лв. ;)
Занимавам се с внасянето на колела/части за колела от PinkBike/Aнглия/, за повече информация - ЛС!
Mоля, да ми пишат само наистина заинтересовани хора!
Линк към по-големите внесени части до момента.
Аватар
BurNiNg_IcE
 
Мнения: 3826
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Мар 12, 2009 4:18 pm
Местоположение: София

Re: Тема за тъпи въпроси

Мнениеот webster1102 » Пет Окт 22, 2010 11:51 am

BurNiNg_IcE написа:@webster1102 ми на мен като ходих в Веломания преди ми я избиха с отвертка и аз от тогава сам си ги махам и слагам. :)
Иначе надали ще ти вземат много, макар че за да се докопат до него, трябва да ти разглобят половината колело, така че немога да ти кажа колко точно ще ти вземат. Ама не ми се вярва да е повече от 5лв. ;)

Прав си,и аз си го избих стария конус с отверка,но беше къде-къде по-лесно.Както със сигурност знаеш,има едно улейче от вътрешната страна на вилката.Конусът дори не е стигнал до там.
Аватар
webster1102
 
Мнения: 468
Рейтинг: 1287
Регистриран на: Чет Апр 15, 2010 7:17 pm
Местоположение: Софето

Re: Тема за тъпи въпроси

Мнениеот NWD » Съб Окт 23, 2010 9:26 pm

Извинявам се че питам, но никъде не намерих нужната информация-къде в София мога да намеря накладки за Авид бб5 и горе долу ако може ориентировъчна цена :bowdown: Благодаря предварително :beer:
Аватар
NWD
 
Мнения: 788
Рейтинг: 1056
Регистриран на: Пет Авг 13, 2010 5:44 pm
Местоположение: Пакистан

Re: Тема за тъпи въпроси

Мнениеот webster1102 » Съб Окт 23, 2010 11:58 pm

NWD написа:Извинявам се че питам, но никъде не намерих нужната информация-къде в София мога да намеря накладки за Авид бб5 и горе долу ако може ориентировъчна цена :bowdown: Благодаря предварително :beer:

http://bikescenter-bg.com/index.php?ste ... 699&lang=2

Търси повече другия път. :beer:
Аватар
webster1102
 
Мнения: 468
Рейтинг: 1287
Регистриран на: Чет Апр 15, 2010 7:17 pm
Местоположение: Софето

Re: Тема за тъпи въпроси

Мнениеот NWD » Нед Окт 24, 2010 6:09 pm

Не се сетих да проверя в Байк центъра, мерси! :beer:
Аватар
NWD
 
Мнения: 788
Рейтинг: 1056
Регистриран на: Пет Авг 13, 2010 5:44 pm
Местоположение: Пакистан

Re: Тема за тъпи въпроси

Мнениеот uBaH » Нед Окт 24, 2010 7:30 pm

И аз да попитам нещо тъпо :D

Днес си монтирах новата вилка, и всичко беше добре, докато не стигнах до спирачката ...
Avid BB7, 185 mm G2CS диск, 185 mm Avid post mount преходник, шайби и болтове с правилната дължина - уж всичко, което е необходимо за да нямам проблеми с монтажа. Да, ама не.
Вижте сега снимката:

Изображение

Когато затягам горния болт, на мястото отбелязано със синьо лъсва луфт - все едно на преходника му липсва "дължина" в тази част. Ако в това положение продължа да навивам долния болт (при разхлабен горен!), целия калипер се усуква и губи перпендикулярност спрямо равнините на болтовете - означил съм го с червено. Което всъщност е нормално до някаква степен, но в един момент усукването става прекалено и горното ухо на калипера започва да задира в резбите на болта.
За момента със сложил една шайба на мястото означено със синьо, което до някаква степен решава проблема със усукването на калипера. По-добре ще е, ако сложа поне още една.
И все пак - какво не е в ред с тази ситуация?
Аватар
uBaH
 
Мнения: 1249
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Ное 24, 2009 2:44 pm
Местоположение: Димитровград / Хасково

Re: Тема за тъпи въпроси

Мнениеот ico 1 » Нед Окт 24, 2010 8:04 pm

Преходника да не е шлайфан по-рано от някой разбирач?
Аватар
ico 1
 
Мнения: 1774
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Ное 25, 2008 8:19 pm
Местоположение: Варна

Re: Тема за тъпи въпроси

Мнениеот kkotev96750524 » Нед Окт 24, 2010 8:10 pm

След като си сглобих вилката стегнах всичко има някакав луфт моля помогнете.Луфта е отдоло на рамката кадето се слага някакав лагер и след това вилката.
Не е важно с какво колело караш,а с кого го караш.
Аватар
kkotev96750524
 
Мнения: 73
Рейтинг: 1203
Регистриран на: Нед Сеп 19, 2010 9:48 pm

Re: Тема за тъпи въпроси

Мнениеот Alpina » Нед Окт 24, 2010 8:15 pm

Къде ти е луфта, какво си затягал и в каква последователност?
C'est la vie
Аватар
Alpina
 
Мнения: 9083
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Юли 03, 2005 12:26 pm
Местоположение: +3596997

Re: Тема за тъпи въпроси

Мнениеот kkotev96750524 » Нед Окт 24, 2010 8:20 pm

Alpina написа:Къде ти е луфта, какво си затягал и в каква последователност?

Първо затегнах чашката след това короната на вилката и след това двата болта на лапата.А луфта не е във вилката,а е някаде при лагерите. За първи път си монтирам двукоронна вилка и за парви път монтирам вилка :D
Не е важно с какво колело караш,а с кого го караш.
Аватар
kkotev96750524
 
Мнения: 73
Рейтинг: 1203
Регистриран на: Нед Сеп 19, 2010 9:48 pm

Re: Тема за тъпи въпроси

Мнениеот uBaH » Нед Окт 24, 2010 9:12 pm

ico 1, не е шлайфан. Боята си седи от всички 4 страни :dontknow:
Аватар
uBaH
 
Мнения: 1249
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Ное 24, 2009 2:44 pm
Местоположение: Димитровград / Хасково

Re: Тема за тъпи въпроси

Мнениеот kubetata » Нед Окт 24, 2010 9:46 pm

@Иван- Като стегнеш всичко калипера опира ли в преходника??? Аз също съм с ББ7 и Г2 185 Пост маунт :D
Тъй кат' стане..
Аватар
kubetata
 
Мнения: 717
Рейтинг: 1709
Регистриран на: Съб Окт 24, 2009 7:48 pm
Местоположение: 0031

Re: Тема за тъпи въпроси

Мнениеот PRobably » Нед Окт 24, 2010 10:05 pm

Ммм ми то това моя преходник бе...Аз съм го карал с домейн или по-скоро монтирал съм го на домейн и не съм имал проблеми.Не е шлайфан или такива глупости,болтовете са достатъчно дълги,не мога да си обясня от къде идва проблема.Като си с шайби всичко нормално ли е,ако да караи си го така.
"Don't let your mind bully your body into believing it must carry the burden of its worries."
Аватар
PRobably
 
Мнения: 1334
Рейтинг: 1657
Регистриран на: Пет Юли 03, 2009 11:37 am

Re: Тема за тъпи въпроси

Мнениеот BurNiNg_IcE » Нед Окт 24, 2010 10:09 pm

@PRobably Tвоя е! :beer:

П.П. Някой ми беше казвал че като слагаш спирачка на Авид, с въпросните шайби преди да я стегнеш добре, трябва да се стисне лостчето на спирачката и докато е стиснато да се стегне и спирачката. :beer:
Последна промяна BurNiNg_IcE на Нед Окт 24, 2010 10:22 pm, променена общо 1 път
Занимавам се с внасянето на колела/части за колела от PinkBike/Aнглия/, за повече информация - ЛС!
Mоля, да ми пишат само наистина заинтересовани хора!
Линк към по-големите внесени части до момента.
Аватар
BurNiNg_IcE
 
Мнения: 3826
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Мар 12, 2009 4:18 pm
Местоположение: София

Re: Тема за тъпи въпроси

Мнениеот evgeni_vd » Нед Окт 24, 2010 10:16 pm

Хм.@Иван, аз мисля, съдейки по снимката, че трябва да придържаш леко калипера докато затягаш за ушите.За да не се изкривят шайбите.После при настройката, леко, ама леко отхлабяш болтовете, стискаш лостчето и затягаш отново внимателно и малко по малко.Половин оборот на единия, половин на другия болт.Успех.

П.п ако има някой колега да ти държи лостчето стиснато, а ти с да пръдържаш с едната ръка калипера да не се суче,а с другата да затягаш.Но ако изпълниш по-горната продцедура, мисля, че проблем няма да има.
evgeni_vd
 
Мнения: 159
Рейтинг: 975
Регистриран на: Вто Мар 09, 2010 7:52 pm

Re: Тема за тъпи въпроси

Мнениеот uBaH » Пон Окт 25, 2010 8:09 am

Благодаря за коментарите :beer:
Какво направих всъщност (последователност):

1. Откачих си жилото от лостчето и от калипера;
2. Свалих целия калипер, в едно със стария IS преходник от старата вилка;
3. Развих болтовете, стягащи калипера към стария преходник и без да добавям или премахвам каквито и да билo шайби сложих на тяхно място другите (по-дълги болтове). @PRobably, твоите не бяха достатъчно дълги - единия е 35, а другия 40 mm. Точните дължини са 40 и 45 mm (намерих ги някъде в интернет), като аз използвах 2 по 40 mm и горният се захвана само 4-5 витки, но ще го сменя скоро. Както и да е, това да беше проблема :)
4. Вече с монтирана нова вилка, добавих и PM преходника към калипера, шайбите и болтовете и започнах да ги навивам (все още без жило!);
5. Когато навих горния болт достатъчно, като все пак го оставих достатъчно "хлабав" за да се напаснат шайбите, видях че на мястото където съм отбелязал със синьо има 3-4 mm където се вижда резбата на болта. Викам си добре, като завия долния, ще се прибере;
6. Започнах да навивам долния болт, като в един момент горе шайбите се напаснаха и не остана на къде повече, но долу все още имаше 1-2 mm в които се виждаше резбата на болта;
7. @BurNiNg_IcE и evgeni_vd - Сетих се за момента с жилото и ролята му при напасването на калипера и го закачих. Със стиснато лостче ( когато няма кой да помага и достатъчно количество здраво тиксо върши работа :idea: ), разхлабих с по 2 оборота и двата болта и ги стегнах отново. Луфта долу почти изчезна, но все още си го имаше.
8. Добавих тънката шайба, за която вече стана въпрос и повторих т.7

Това е в общи линии. Вярно, докато правих всичко по-горе, бях сам и в един тесен, малко тъмен таван, но уж изпълних всичко както си му е реда, а пак нещо не е 100% в ред.

@PRobably - не че ми пречи, спирачката си работи и така без проблеми. Просто ме дразни :D

@kubetata - не разбрах точно въпроса ти, но ако питаш дали някоя част от преходника опира в някоя част на калипера - не.
Аватар
uBaH
 
Мнения: 1249
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Ное 24, 2009 2:44 pm
Местоположение: Димитровград / Хасково

Re: Тема за тъпи въпроси

Мнениеот rsf » Пон Окт 25, 2010 9:17 am

По лесния начин за правилно монтиране на BB7 е този! Гледайте от 1:33 нататък. http://www.youtube.com/watch?v=x1kezXQVnLY
rsf
 
Мнения: 243
Рейтинг: 1519
Регистриран на: Сря Сеп 01, 2010 10:10 pm

Re: Тема за тъпи въпроси

Мнениеот evgeni_vd » Пон Окт 25, 2010 4:40 pm

Радвам се,че сме помогнали.Но все пак според мен е от тиксото.Трябва някой друг да стяга за да гледа МНОГО внимателно за усукване и да го предотврати!Но все пак щом е по-добре ....се радвам.Можеш да пробваш и на око да я центроваш.Както правя аз например и винаги ефекта е пълен!съветвам те да гледаш наклаките отдолу демек да се наведеш между ботушите на вилката и каплата и да гледаш накладките(по специално външната) да са успоредни на диска и да са на минимално разстояние.Тва нешо според мен се прави на сянка, защото иначе не се вижда като хората.Успех! :beer:
evgeni_vd
 
Мнения: 159
Рейтинг: 975
Регистриран на: Вто Мар 09, 2010 7:52 pm

Re: Тема за тъпи въпроси

Мнениеот azze » Вто Окт 26, 2010 6:07 pm

azze написа:Къде в София мога да намеря Maxxis Swampthing 2.35?Търся еднослойния модел,който струва около 35лв.
"Най-голямото доказателство за съществуването на разумен живот във Вселената е,че досега никой не се е опитал да се свърже с нас."
Аватар
azze
 
Мнения: 1943
Рейтинг: 1731
Регистриран на: Нед Окт 12, 2008 9:33 am

Re: Тема за тъпи въпроси

Мнениеот zafirovp » Сря Окт 27, 2010 7:12 pm

Има ли разлика в размерите на броните 661? Карам с Л размер, но днес облякох бронята на един приятел, която също е Л и малко ми стягаше. Беше чисто нова, но не вярвам да се отпусне при каране. Предсто ми покупка на нова броня и смятам да отида до БАС, за да пробвам размерите но там нямата същия модел. Искам да питам дали всичките размери на различните модели са им еднакви. Примерно има ли как 661 Vapor Pressure Suit 2010 Л размер да ми става, а 661 Comp Pressure Suit 2011, пак Л да ми е малък. Мерси.
Търся Marzocchi Roco на части.
Аватар
zafirovp
 
Мнения: 1086
Рейтинг: 1297
Регистриран на: Съб Май 16, 2009 10:00 pm
Местоположение: София

Re: Тема за тъпи въпроси

Мнениеот azze » Сря Окт 27, 2010 7:19 pm

Тук има всички размери: http://www.sixsixone.com/Information_CyclingSizing.aspx .Сравни ги. :)
"Най-голямото доказателство за съществуването на разумен живот във Вселената е,че досега никой не се е опитал да се свърже с нас."
Аватар
azze
 
Мнения: 1943
Рейтинг: 1731
Регистриран на: Нед Окт 12, 2008 9:33 am

ПредишнаСледваща

Назад към Бла - Бла

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 19 госта