


за да не се трият накладките примерно от долу или отгоре
IVAN98 написа:Ето едно мисля че ще ти помогне!http://www.youtube.com/watch?v=H5zjUaTAQmY&feature=related
HERO написа:Здравейте отновоНякой ако може да покаже клип да опише центроването (правилното !) центроване на една дискова спирачка.Смисъл той секи може да си я настрои ,но няма да е както трябва.Да бъде показано как точно,за да не се трият накладките примерно от долу или отгоре ТОЧНАТА НАСТРОЙКА
Смятам,че тази тема ще е полезна за много начинаещи в форума затова я пускам ...
Вие на какво мнение сте >!?
Stancho написа:Това много зависи и от лостчето на спирачката ти. Ако си закупиш хубаво такова с настройка на усилието, може и да се получи ефекта, който искаш. В случая хубавите жило и броня са задължителни, за да може да вървят гладко, а при натискане бронята да не се компресира и да отнема от силата на спирачката.
HERO написа:Stancho написа:Това много зависи и от лостчето на спирачката ти. Ако си закупиш хубаво такова с настройка на усилието, може и да се получи ефекта, който искаш. В случая хубавите жило и броня са задължителни, за да може да вървят гладко, а при натискане бронята да не се компресира и да отнема от силата на спирачката.
@StancHo както казах по горе ,че карах завчера една бб7-ца кадето е с Лост Avid и моята бб5-ца е с Avid ,но не е меко толкова :С Попринцип са меки карал съм и др бб5-ци но моята не е толкова мека
fall_out написа:На калипера, на подвижното рамо на тази спирачка (където се захваща жилото) има едно малко болтче за шестограм, с него се настройва "твърдостта" на подвижната накладка.
bikerider написа:fall_out написа:На калипера, на подвижното рамо на тази спирачка (където се захваща жилото) има едно малко болтче за шестограм, с него се настройва "твърдостта" на подвижната накладка.
Нещо си се объркал, това винтче служи за натягане на пружината. "Твърдостта", т.е. pad-contact point-a се регулира от врътката (BB7) или захвата на жилото при калипера/лоста (BB5). А това, което наричате "твърдост" е всъщност усещането от лоста в момента на зацепване на накладките и зависи от reаch-а и contact-point-а, т.е. въртящия момент на лоста се реализира по-трудно или по-лесно.
bikerider написа:Хода на лостчето е разликата между reach-a и contact-point-а. Пружината няма отношение към спирането, тя служи за връщане на подвижната накладка.
Модулация е нещо съвсем друго, разисквали сме го доста пространно и обширно, ако се интересуваш потърси в архивите.
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 22 госта