Здравейте драги механици

Първо благодаря на всички за любезните и търпеливо-обяснителни постове

Наистина в такива моменти осъзнавам колко назад с материала съм всъщност..но пък добре,че го има форума за да ми се изясни (с ваша помощ) малко картинката.
И така проведох старателно горепосочените методи за тестване и дори заснех някои от тях (с доста лошо качество но все пак се надявам да не се смутите от течащия ми нос и притесненото мърморене

)
Установих,че:
1.Не помръдва при ухото и,че централната ос която минава през ухото на шока си е окей -там няма луфт.
2.Няма и никакви следи от изпиляване (поне аз не усещам) освен издрасканата боя.

3.Мърда си доста стабилно от стегнато положение,като се мести цялата сглобка - шока с оста и дистанционните втулки се помръдват напред назад а като натисна ухото надолу всякакъв луфт спира. - луфта е между дистанционната втулка и кобилицата..
http://striker1990.pinkbike.com/channel/puke/ (тук са клиповете [съжалявам за качеството но в момента не разполагам с по-добро] )
Още утре ще отида в близкия сервиз където механикът разполага с динамометричен ключ и ще затегнем шока на някоя НЕлуфтеща настройка..
А в края на месец февруари ще имам път към София и ще посетя оторизирани от Скот механици (както и самите тях ако се наложи) за да разбера колко ще ми струва нова кобилица ако се е прецакала тази.
Поздрави
