Значи проблемът е такъв - при затягането (плавно, не силово) на долният болт на хидр. спирачка към вилка Sr Suntour Durolux SF10 RCA-20 /
http://www.srsuntour-cycling.com/dstore ... C+1.5.html / не се усети нищо, но при развиването в края на болта имаше останала резба, някъде около 3 навивки. Сега седя и се чудя кое ще бъде по-правилното - поправка на резбата с онези fix thread ленти от Евроболт, преправяне на резбата до диаметър за имбусен болт M6 (не се знае дали ще мине болтът през дупките на спирачното апаратче и преходникът за 185мм, мисля че няма да може), или навиване на шпилка (пак от закалена стомана) с размер M5 + fix thread лентичка, достатъчно дълга за преходник за 210мм диск, като затягането ще става с хубава гайка, защо не и контра-гайка. Според вас ще има ли проблеми от сорта да изтърве, което е всъщност важното? При вариантът за навиване на шпилка няма да има проблем за самото й навиване или развиване - маха се апаратчето и с три навити в/у нея гайки се образува контра на средната от тях, която се върти с гаечното ключе.
Сега по вторият проблем - главината е Point Racing DC-52N (Single Speed), но установих че задният венец 14Т е със стъпка на зъбите, различна от стандатните (проверено с верига KMC, лягаща идеално в/у предни плочи Alivio на Shimano и девятка SunRace отзад). Къде може да се намери венче със същият брой зъби на прилична цена, но за стандартна верига? Загледах се в главината и забелязах, че шлиците й приличат на тези по масовите в момента главини за 8/9 скорости, с разликата че има резба на тях, по която е навит венецът с неговите спейсърки до средата на freewheel-a. Няма как да проверя дали ще мога да монтирам от Шиманска касета на шлици едно от нейните венчета - 13T (или 15T, не успях да видя броят от смазката). Цялата хамалогия е, че ми се кара без скорости при съотношение на оборотите 2:1, а не ми се купува SS верига и SS предна плоча.
Благодаря предварително на отзовалите се
