Koi e po-po-nai?!? Metal_Psycho, Vanioo ili Hayes

В този форум съхраняваме темите, за които сме преценили, че съдържат повече интересна или полезна информация и не заслужават да бъдат изтрити, въпреки че са поостарели. На който му е интересно, може да ги прегледа - ще намери интересни неща.

Koi e po-po-nai?!? Metal_Psycho, Vanioo ili Hayes

Мнениеот vanioo » Сря Юли 27, 2005 6:35 pm

Jo!
Prinzipno ne se vpuskam v takiva bezmisleni diskusii, no v momenta ucha za izpiti i mnogo me cheshe ezika... ta tova e prodalzenie ot edin drug forum.....

V edin forum ima dva tipa uchastnizi - ednite sa mnogo kompetentni i imat reshenie za vseki problem, drugite deliat poznaniata si za kolela na:

1. pritezaval sam i moga da govoria za moia opit s tarataikata
2. Karal sam probno i imam blizki nabliudenia, no ne sam spez
3. vizdal sam(na snimka) i chuval nesto si - sirech hal haber si niamam.

Ta az vse si mislia che spadam kam vtoria tip "pisateli"
Az sam karal Intense M1 i znam kakvo e mu e dobroto i kakvo moze da se podobri, az karam v momenta Nicolai M-Pire i znam kakvo mu e dobroto i koe loshoto, no az ne sam karal SC V10 i nisto ne moga da kaza za nego osven che ne e moia vkus kato vanshen vid. Ot druga strana ne iskam da zvuchi naduto, no moia milost raboti i to s goliamo udovolstvie v bransha s kolela i ima vazmoznostta da testva daze i prototipi, a sasto i poznava hora, koito mogat naistina da dadat akal - s gospodin Peter Voitl, osnovatelia na VOTEC, sluchaino si pia birata!
Molba! Ako nesto daze ne ste testvali, a samo na snimki vizdali i za nego cheli - zamalchete!!!
Vaprosa sas spirachkite.... tva e vapros na vkus, a Hayes ne e moia vkus. El Camino ia karah i kato protozip i kato zavarshena spirachka - tia moze da se naglasia, moze i ne znam si kvi extri da ima, no tia ne moze da spira, ne v takava stepen, no pochti sastoto se otnasia i za Juicy 7. Na GustavM rakohvatkite gi razvaliha totalno i zatova veche ne ia karam! Viarvate ili ne - ot poveche ot godina sam vliuben v Saint. Kolkoto i da NE obicham Shimano - fakt e edno - Saint darzi obestaniata si i funkzionira! I ako ne ste karali Saint - zamalchete!
Jo!
Ciao!
vanioo
 
Мнения: 101
Рейтинг: 1277
Регистриран на: Пон Юли 25, 2005 2:12 am
Местоположение: Stuttgart

Мнениеот TOYAGA » Сря Юли 27, 2005 9:36 pm

[quote]Ot druga strana ne iskam da zvuchi naduto, no moia milost raboti i to s goliamo udovolstvie v bransha s kolela i ima vazmoznostta da testva daze i prototipi, a sasto i poznava hora, koito mogat naistina da dadat akal - s gospodin Peter Voitl, osnovatelia na VOTEC, sluchaino si pia birata![/quote]


Да не бачкаш в новия Performance Center? Или в Bikemax?
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот Metal_Psycho » Сря Юли 27, 2005 9:42 pm

Ок,аз пък си пия бирата с Бай Мангал.:)

Добре,при положение,че сам казваш,че е въпрос на лични предпочитания това със спирачките,не се ли изказваш малко остро и крайно?
Честно,това,че Ел Камино и Джуси 7 не спирали?Това е смешно човече.Те спират,просто на теб усещането конкретно на тези две спирачки не ти допада.Това е разбираемо,но да кажеш,че не спират,тз.
Казах ти да не подхващаш религиозни спорове,защото тук са се вихрили точно такива незнам колко пъти вече.нека да ти кажа-до консенсус не се стигна.Всеки си бранеше неговия любимец и не отстъпваше.
Лично аз карам Hayes Purple DH.На четири години и кусур е.Спирачката е трепач.Ако маркучите и не се раздуваха като ластик от възрадста и от тук таме разкъсванията,тя пак щеше да си спира перфектно.Това с маркучите ще е поправи съвсем скоро.Нови спирачки аз няма да си купувам освен ако не унищожа тези.

А и като новите Густави са развалени,защо не си караш стария неразвален?А се отказваш от иначе работещата ти спирачка?Такива решения немога да ги разбера.

По никакъв начин не се опитвам да ти променя вкуса,не ме разбирай друго ядче.Но след като говориш за зачитане на чуждите вкусове/предпочитания,а след това отричаш висчко освен Сейнт-объркваш.А и за да не ми казваш да замълча-ми карал съм Сейнт.Точно колкото ти Хейс и Авид.;)И на мен не ми допадна нейното усещане,но не отсичам,че не спира.

П.п. това горе за рамките-трябваше ли нещо да значи или просто си го вписал колкото да го има черно на бяло?

Cheers:beer:

Edit:Умолявам те,пиши на кирилица,ако можеш.Благодаря предварително.)
Аватар
Metal_Psycho
 
Мнения: 3360
Рейтинг: 1993
Регистриран на: Пон Окт 06, 2003 10:50 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот vanioo » Сря Юли 27, 2005 10:26 pm

@TOYAGA
Wow wow wow... da ne bi da ostaviash sledi vav velosipedostroeneto!?!
Imash pred vid Performance Center v Ludwigsburg, koito v momenta se pravi ili?!?! Kakto i da e - istinata e Bikemax Stuttgart:thumb: Sveta e malak :-) Niakade na blizo li ziveesh ili moze bi imash nesto obsto s "Sprint" ili "Ideal" !?!? ili pak iskash da vnesesh Voitl v bg?!?! Az v ponedelnik se sdobih s edna mnoooogo gotina enduro mashina s Fox otpred i daze dnes ia testvah - kato strela e. Za sazalenie sam ia vzel za edin priatel v bg a ne za men, koito obache chak esenta ste ia poluchi:angel2: Do kolkoto mi e izvestno pone ofizialno do sega v bg niama Voitl. A inache s Peter rabotim na 20m edin ot drug:beer:
Ti koi si ako smeia da popitam?
vanioo
 
Мнения: 101
Рейтинг: 1277
Регистриран на: Пон Юли 25, 2005 2:12 am
Местоположение: Stuttgart

Мнениеот TOYAGA » Сря Юли 27, 2005 11:21 pm

@ vanioo

Естествено, че светът е малък... Имам предвид Performance Center-a (демек работилницата) на VOITL - същият този, дето е на 20 метра от там, дето бачкаш...;)

В момента си живея в София, но относително често имам работа в Щутгарт и околностите, пък и доста време съм живял в Германия (главно Мюнхен, Аахен и Берлин). Професионално не съм във велосипедния бранш, но съм доста стар запалянко на MTB (спомням си отлично дори първия Votec от 1990 :D).

И аз не знам някой да кара VOITL в България, но това може да се промени...;) Новият XC-прототип примерно ми изглежда доста перспективен бъдещ заместник на сегашния ми NRS, но от една страна ЛЕЕЕКО ме притеснява с визуалната си прилика с Klein Adept, а от друга кинематиката ми се струва доста директен цитат на VPP при SC Blur... Но както и да е...

А иначе аз съм си аз. :D:D:D
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот hlebarka » Сря Юли 27, 2005 11:46 pm

[quote="vanioo"]
s Fox otpred i daze dnes ia testvah
[/quote]


Доволен ли си от fox-а?
stvarnost nam je crno-bela, a budućnost siva
Аватар
hlebarka
 
Мнения: 1970
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Фев 09, 2004 8:14 pm

Мнениеот MAN6 » Чет Юли 28, 2005 12:40 am

в Шладминг фоксовете бяха най-много...
xund
Аватар
MAN6
 
Мнения: 4227
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Сеп 19, 2003 10:03 pm
Местоположение: 4-ти километър

Мнениеот vanioo » Чет Юли 28, 2005 1:37 am

@hlebarka
Tozi v momenta e edva na okolo 2 chasa, taka che oste ne raboti 100%, no parvoto chuvstvo za edna vazdushna vilka s 100mm e dooosta dobro. Izobsto Fox mi se struva che e edinstvenata marka, koiato si varshi istinski rabotata. Imah stastieto da karam edin debel Freerider s Fox 40 za 2 dena i to s dosta gaz. Hey, poluchih dalgosrochen orgazam ot raboatat na taia vilka, i optikata e super! Samo moga da ia preporacham! Pusta obache e mnogo nezdravoslovna za finansite!
@MAN6
Koga ste bili v Schlagming i kak beshe pistata??? Skoro ste hodite li pak tam? AKo iskate mozem da se saberem niakade si da podiveeme. Avgust se ochakva da mi dosta svoboden i mi se iska da poobikolia tui-onui i da se prebia s drugi ludi glavi!
vanioo
 
Мнения: 101
Рейтинг: 1277
Регистриран на: Пон Юли 25, 2005 2:12 am
Местоположение: Stuttgart

Мнениеот MAN6 » Чет Юли 28, 2005 2:22 am

бяхме да гуедаме световното. 12 юли. сега съм си в БГ и изобщо не бързам пак да ходя натам. може би другото лято ;) (или ако нещо полудея и реша да се местя в ТУ-то в Щутгарт ;))
иначе трасето беше много добро :)
xund
Аватар
MAN6
 
Мнения: 4227
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Сеп 19, 2003 10:03 pm
Местоположение: 4-ти километър

Мнениеот bikerider » Чет Юли 28, 2005 11:25 am

@vanioo:
Да минем на темата, питаш дали Avid Juicy7 е по-добра от Saint, така ли? Или не питаш нищо? нещо не разбирам целта на темата, някакси мъглява ми е. MP според мен определено е най-най, след това е Hayes. за vanioo не знам :D:8D:
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот TOYAGA » Чет Юли 28, 2005 11:44 am

[quote="bikerider"]

@vanioo:
Да минем на темата, питаш дали Avid Juicy7 е по-добра от Saint, така ли? Или не питаш нищо? нещо не разбирам целта на темата, някакси мъглява ми е. MP според мен определено е най-най, след това е Hayes. за vanioo не знам :D:8D:
[/quote]


Ми май не пита нищо... Просто са се дрънкали с MP някъде другаде за тва кой е по-по-най и кви спирачки ползва, а тук решиха да ни предоставят мъгливия финал, респ. обобщения... :dunno::dunno::dunno:
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот Metal_Psycho » Чет Юли 28, 2005 11:52 am

[quote="TOYAGA"]

[quote="bikerider"]

@vanioo:
Да минем на темата, питаш дали Avid Juicy7 е по-добра от Saint, така ли? Или не питаш нищо? нещо не разбирам целта на темата, някакси мъглява ми е. MP според мен определено е най-най, след това е Hayes. за vanioo не знам :D:8D:
[/quote]


Ми май не пита нищо... Просто са се дрънкали с MP някъде другаде за тва кой е по-по-най и кви спирачки ползва, а тук решиха да ни предоставят мъгливия финал, респ. обобщения... :dunno::dunno::dunno:
[/quote]


Правилно си разбрал:)
Аватар
Metal_Psycho
 
Мнения: 3360
Рейтинг: 1993
Регистриран на: Пон Окт 06, 2003 10:50 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот bikerider » Чет Юли 28, 2005 11:56 am

[quote="TOYAGA"]

Ми май не пита нищо... :dunno::dunno::dunno:
[/quote]


:offtopic:
И аз така го разбрах - "замълчете и си купете Saint" :rofl:
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот vanioo » Чет Юли 28, 2005 12:01 pm

@bikerider
Metal_Psycho ima pravo - diskusiata sas spirachkite e bezkraina -ne moze da se kaze che tazi e nai-dobrata, gore netochno sam se izrazil. Moze bi e nai-dobre svoistvata na spirachkite da se razdeliat v 3 grupi:
1. Dosirane
2. nastroiki
3. sila na spirane
i ot tuk zapochvat lichnite vkusove...
moia e slednia... nastroikite, koito dopalnitelno se poiaviha, parvo pri Juicy, sega pri El Camino(vapreki che tia e malko po-razlichna) i koi li oste ne za men sa bezinteresni, vapreki che niamam nisto protiv tiah. Istinata obache e che chrez tiah proizvoditelite skubiat mangizi v nesvias!
Dosirane.... smiatam che vsichki spomenati do momenta e darzat dostoino po tazi tochka.
I sega idva SILATA na spirane, tia pak ot svoia strana zavisi ot tova koi, kade i kak kara. Za CC niama mnogo znachenie, ako se kara v goreposochenia Schlagming, kadeto i az oste ne sam karal, silata si e vazna. I tam veche idvat moite obidi srestu Hayes&Co - starite gorkite hich gi niamashe, El Camino e po-dobre, no si triabva stiskane, pak az obicham samo da dopiram lostcheto. Juicy-tata imat nastroiki, no samia Avid se strahuvaha v nachaloto pone da ia dadat ofizialno za DH, kazvashe se Freeride, v momenta kak e polozenieto ne znam, no Juicy triabva da si priznaia, spirachkata sam ia karal vsichko na vsichko okolo 2chasa i praveshe po-dobro vpechatlenie ot Hayes.
Namiram za bezkraino interesen fenomena v bg za liubovta na baikarite kam Hayes i Avid. Tezi, koito sa supeli da obediat ostataka naparvo si zasluzavat edin marketing-orden, kato ikonomist - poklon pred tiah!!!:D
@Metal_...
Smiatam che taka nestata sa malko po-iasni i chuzdoto mnenie sasto e zacheteno :-)
Po vaprosa za kirilizata - niamam prosto! Losho li e za foruma??
Jo jo, aide az da poucha!
vanioo
 
Мнения: 101
Рейтинг: 1277
Регистриран на: Пон Юли 25, 2005 2:12 am
Местоположение: Stuttgart

Мнениеот vanioo » Чет Юли 28, 2005 12:13 pm

@TOYAGA
egati kefa - ti naistina si navatre v nestata!:lolup:
S Peter ot 90-te godini lichno li se poznavate ili?? A novia XC-Prototyp naistina malko hora sa go vizdali - toi i badestia DH-FR nesto izcheznaha, niakoi izdade che sa gi dali na edin da im misli podobrenia, no toi ne mi e izvesten. XC-to ne sam go karal, ti probval li si go? No izglezda dobre, moze da e pokopiral tui-onui, no vaznoto e da funkzionira. Ne znam koga ste go vkarat v "seria", no triabva da e skoro. Performance Center e malko preuvelicheno, pravilnoto e "rabotilniza s kompiutar":clap:
Kato minesh sledvastia pat pishi edin mail, moze pak da sam na rabota, ste se predstavish kat klient i ste hodim da karame(Test):D:D
vanioo
 
Мнения: 101
Рейтинг: 1277
Регистриран на: Пон Юли 25, 2005 2:12 am
Местоположение: Stuttgart

Мнениеот MAN6 » Чет Юли 28, 2005 1:11 pm

направо Krankenhaus ;)
xund
Аватар
MAN6
 
Мнения: 4227
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Сеп 19, 2003 10:03 pm
Местоположение: 4-ти километър

Мнениеот TOYAGA » Чет Юли 28, 2005 1:17 pm

@ vanioo

Нямам честта да познавам господина Войтл лично (мисля, че съм го виждал отблизо един-два пъти по разни панаири, но не съм се запознавал), но първия Votec си го спомням доста добре - беше с компоненти на Suntour, които по онова време бяха голяма сила. Жалко, че накрая се получи така с фирмата, но кво да се прави...

Що се отнася до двата прототипа, знам, че са ги показвали във Вилинген (един познат ги е гледал там) и на Гарда, но аз лично не съм ги виждал наживо. Съдейки по снимките, нямам грам съмнение, че XC-машината ще функционира, но споменатите прилики с Klein и SC наистина са малко... неуместни при германски байк от тази ценова категория. Das Auge faehrt mit, както се казва... Виж FR-а с тоя "Fachwerk" отзад няма с какво да го сбъркаш и си е напълно в стила на Votec. Що се отнася до серийното производство - очаква се въпросното да стартира именно в "работилницата с компютър" :D и самият Петер знае най-добре...

Идеята за теста е отлична - нека само да минат отпуските... :beer:

BTW, спирачките наистина са много индивидуална история... За вкус просто няма смисъл да се спори.
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот MAN6 » Чет Юли 28, 2005 1:22 pm

може ли някаква снимка на въпросната "Fachwerk" задница :) (ех тоя Baukonstruktionen как не го взех...)
xund
Аватар
MAN6
 
Мнения: 4227
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Сеп 19, 2003 10:03 pm
Местоположение: 4-ти километър

Мнениеот TOYAGA » Чет Юли 28, 2005 1:50 pm

@ MAN6

Абе не заслужаваш щом не си си взел конструкциите, ама айде от мен да мине...

[img]http://www.voitl-bikes.de/img/bikes/mp1/02b.jpg[/img]

[img]http://www.voitl-bikes.de/img/bikes/mp1/09b.jpg[/img]

[img]http://www.voitl-bikes.de/img/bikes/mp1/03b.jpg[/img]
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот M1010X » Чет Юли 28, 2005 2:11 pm

а мога ли да попитам каква е тази джунджурия (:I) до задната спирачка (в която влизат още два маркуча)?

@vanioo - като пишеш мнение, отдолу има един drop-down list с червени букви "[color=red]Изберете команда:[/color]". и така пишеш на кирилица.
правила на форума... или засега поне само пожелания. но е по-удобно за всички, наистина.
Above and beyond
Аватар
M1010X
 
Мнения: 1272
Рейтинг: 1980
Регистриран на: Пон Окт 28, 2002 11:06 pm
Местоположение: София

Мнениеот NovemberCharlie » Чет Юли 28, 2005 2:13 pm

Баси! Германска направа:thumbu:
Конституция на Република България
Чл. 36. (1) Изучаването и ползването на българския език е право и задължение на българските граждани
Аватар
NovemberCharlie
 
Мнения: 5367
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Дек 11, 2004 3:07 pm
Местоположение: Sofia Bulgaria

Мнениеот bikerider » Чет Юли 28, 2005 2:17 pm

KISS :disagree:

сигурно работи хубаво, но тия детайли ми се виждат адски сложни за изработка и скъпи съответно... да не говорим за фира на материал... отново не ми харесва почти 180 градусовия ъгъл между seatstay и кобилицата, извивката в кобилицата нема да пощади лагера. но това са си мои скрупули. лагера вероятно ще издържи достатъчно дълго за да са оправдани такива максималистки гледни точки като моята.

а сега се снишавам за да изчакам огнената TOYAGA по главата си :D:8D:
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот NovemberCharlie » Чет Юли 28, 2005 2:35 pm

[quote="bikerider"]

KISS :disagree:

сигурно работи хубаво, но тия детайли ми се виждат адски сложни за изработка и скъпи съответно... да не говорим за фира на материал... отново не ми харесва почти 180 градусовия ъгъл между seatstay и кобилицата, извивката в кобилицата нема да пощади лагера. но това са си мои скрупули. лагера вероятно ще издържи достатъчно дълго за да са оправдани такива максималистки гледни точки като моята.

а сега се снишавам за да изчакам огнената TOYAGA по главата си :D:8D:
[/quote]

Помниш ли преди няколко години първите прототипи на Volvo за джипове? И те бяха с подобна конструкция на А колоните.
Конституция на Република България
Чл. 36. (1) Изучаването и ползването на българския език е право и задължение на българските граждани
Аватар
NovemberCharlie
 
Мнения: 5367
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Дек 11, 2004 3:07 pm
Местоположение: Sofia Bulgaria

Мнениеот vanioo » Чет Юли 28, 2005 2:46 pm

Ei Narode, vie okonchatelno mi skrihte shapkata - shashnat sam!:thumb: Daze i snimki se poiaviha na taia mashina!
@M1010X
Tezi dvata markucha sa za izstudiavane na spirachkite - koleloto pozvoliava skorosti do 150km/h:spin:
Maitap! Markucjite sa za glavinata - tova e edna Rohloff, sirech skorostite sa integrirani v glavinata - oprosteno kazano skorostna kutia - niama obtegachi, niama drugi gluposti. Problema pri DH e che glavinata tezi i zadnizata ne raboti optimalno, zatova i koleloto e zamisleno kato Freerider, no za iako blaskane. Predimstvoto e che koleloto si ima istinski 14 skorosti i moze da se kara i nagore:)
Kato zamisal koleloto e zestoko, no tochno po tozi prototip ima kup problemi i problemcheta za izchistvane. Agala na vilkata triabva da e po-polegat, zahvastaneto na sedalkata ne e izchisteno i nai-veche... koleloto tezi zeli 21 kg, triabva da se smaknat!!! Koleloto sam go maganil 1 den iak DH v edin Bikepark nablizo i zadnizata raboteshe dosta dobre, vapreki che ako na snimkata zabeliazvate pruzinata na shoka e prenategnata i ne mozeh da ia razhlabia, ta imashe sluchai, kogato udriashe na tvardo, moze bi ot tova idvat i mnogo spukani gumi... kakto i da e... vizdate che po taia tema sam zapalen i oste mnogo moga da pisha. Ako niakoi se interesuva ot nesto konkretno da si kaze...

@TOYAGA
Hey kefish me!!! Za karaneto - i v otpuskata sasto se kara - pone az
:angel2:
Imash li sluchaino snimki i na parvia Votec!?? Libopiten sam... [email protected] AKo iskash moga da ti pratia i snimki ot bebcheto, koeto v momenta mi e razresheno da karam - 13kg pri 10cm otpred i otzad - mnogo priatno. Ima i variant na ramkata 600g po-lek, no.... nali znaesh kakvo stava kato se pesti ot material!:bawling:

@ALL
VAPROS!!!!
Nadiavam se na obektiven otgovor...
imam ideiata za vnos na Nicolai i Voitl(koleloto na snimkata naprimer) v bg. Smiatate li che ima miasto za tezi kolela v nashta darzaviza ot gledna tochka na zenite?? Na snimkata samo ramkata s shok bi triabvalo da struva okolo 2500 Euro, edna DH-Ramka na Nicolai e ne po-evtina ot 2300 Euro, tvardite im ramki sa po 700 EUro. Razbira se garanziite sa edin pat - daze i pri sastezatelna deinost 5 god. ot Nicolai, no vaprosa e poveche finansov.. Kakvo e vasheto mnenie???

Viel Sapss!
vanioo
 
Мнения: 101
Рейтинг: 1277
Регистриран на: Пон Юли 25, 2005 2:12 am
Местоположение: Stuttgart

Мнениеот vanioo » Чет Юли 28, 2005 2:54 pm

@bikerider
Ogromnoto predimstvo na Voitl e che toi vinagi vzema sasvem standartni razmeri lageri - kato ti se izhabiat, otivash v "zelezariata" i si kopuvash novi!:D
vanioo
 
Мнения: 101
Рейтинг: 1277
Регистриран на: Пон Юли 25, 2005 2:12 am
Местоположение: Stuttgart

Мнениеот bikerider » Чет Юли 28, 2005 2:57 pm

[quote="vanioo"]
@ALL
VAPROS!!!!
Nadiavam se na obektiven otgovor...
imam ideiata za vnos na Nicolai i Voitl(koleloto na snimkata naprimer) v bg. Smiatate li che ima miasto za tezi kolela v nashta darzaviza ot gledna tochka na zenite?? Na snimkata samo ramkata s shok bi triabvalo da struva okolo 2500 Euro, edna DH-Ramka na Nicolai e ne po-evtina ot 2300 Euro, tvardite im ramki sa po 700 EUro. Razbira se garanziite sa edin pat - daze i pri sastezatelna deinost 5 god. ot Nicolai, no vaprosa e poveche finansov.. Kakvo e vasheto mnenie???

Viel Sapss!
[/quote]


Зависи какво имаш предвид под "място" на нашия пазар. Място винаги има въпроса е колко е голямо. Ако говориш за масови продажби, аз съм скептик за момента и още по-голям скептик за бъдещето.

Viel Gluck!
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот M1010X » Чет Юли 28, 2005 3:01 pm

@vanioo - аз все пак виждам обтегач на заден план?

колкото до вноса - според мен пазарът ще е доста ограничен. най-масовата рамка в момента в бг е рам дх (ако не се лъжа), пък той е около два пъти по-лек. колкото до твърдаците за по 1400 лв - има един letoy 4 (или са 2? на коко със сигурност, пешо не знам какво кара). той струва там някъде, нали? ама е само един... а не е да няма хора, които да искат такова животно :)

да чуем спецовете...
Above and beyond
Аватар
M1010X
 
Мнения: 1272
Рейтинг: 1980
Регистриран на: Пон Окт 28, 2002 11:06 pm
Местоположение: София

Мнениеот bikerider » Чет Юли 28, 2005 3:03 pm

[quote="vanioo"]

@bikerider
Ogromnoto predimstvo na Voitl e che toi vinagi vzema sasvem standartni razmeri lageri - kato ti se izhabiat, otivash v "zelezariata" i si kopuvash novi!:D
[/quote]


Не съм забелязъл някой производител в последните години, който да си позволява да ползва custom лагери, би било твърде глупав пазарен ход според мен. Аз говоря от гледна точка, че лагерите така или иначе са консуматив и се сменят на година-две. Та мисълта ми беше, че може би тази конструкция снижава малко живота на тези лагери горе. Но колко и дали изобщо има смисъл да се разглежда като някакъв фактор е доста спорно, така че не претендирам това да има някакво практическо значение. Едва ли лагерите да са проблем за човека купил си такова колело.

Друг момент ми е интересен и той е конструкцията поддържаща кобилицата и колчето на седалката. Не мога да се сдържа и да не се усмихна при мисълта за "германската направа". Това само германец може да го измисли. TOYAGA, имам впечатления че като че ли цялата история на германската инженерна мисъл е залагала на силно усложнени решения? Прав ли съм? Кардани на танковете, цепелини, ала-бала. За мен тази конструкция може и да е лека, може и да разпределя супер напрежението, но има големия недостатък, че е съставена от много елементи, всеки слаб сам по себе си. Представете си падане настрани и удар върху една от "пръчките". Цялата сложна и фина часовникарска конструкция ще отиде по дяволите.
Да, това не е изолиран случай - например мистър Weagle и Sunday Team - на неделята също има такива слаби сами по себе си пръчки, но те са за подсилване, а не са част от носеща конструкция.
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот bikerider » Чет Юли 28, 2005 3:06 pm

[quote="M1010X"]

@vanioo - аз все пак виждам обтегач на заден план?

...

да чуем спецовете...
[/quote]


обтегача служи за обтягане на веригата.
дерайльора служи за сменяне на скоростите.
двата елемента съчетани при традиционните дерайльори не бива да се смесват. това че колелото е single-speed от гледна точка на броя венци съвсем не означава, че няма нужда от обтегач, защото ушите отзад не позволяват местене на задната ос по хоризонтала.

Апропо ушите - тоз красавец идва ли с различни уши за различни оси или идеята е само да са сменяеми?
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот M1010X » Чет Юли 28, 2005 3:14 pm

@bikerider - да бе, тя е със задно окачване. пу колко съм недосетлив.

добре де, а идеята не е ли да няма въобще обтегач (не само обтегач + дерейльор)? за да няма "подскачане" на веригата и съответно нужда от водач (може да се сложи, но само като допълнително осигуряване). нали при nicolai е точно така - оста на окачването и оста на средното съвпадат (имагинерните оси, естествено). това го казвам по спомени...
Above and beyond
Аватар
M1010X
 
Мнения: 1272
Рейтинг: 1980
Регистриран на: Пон Окт 28, 2002 11:06 pm
Местоположение: София

Следваща

Назад към Архив

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 16 госта