Сервизиране на шок 5th element

Форум за въпроси, свързани с поддръжката и ремонта на велосипедите. Примерно: Как да си оправя това? Скърца ми еди къде си - на какво може да се дължи? Съвместимо ли е това с онова? и др. такива.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1100 / 1100 / 20

Сервизиране на шок 5th element

Мнениеот pibsi » Вто Май 15, 2012 6:55 am

Здравейте драги съфорумници,бихте ли ми помогнали със сервизаирането откъм материал за четене като: какво масло да се сложи,буталото колко милиметра трябва да влезе и тн.Благодаря ви предварително :)
Аватар
pibsi
 
Мнения: 835
Рейтинг: 1105
Регистриран на: Пон Фев 25, 2008 7:02 pm

Re: Сервизиране на шок 5th element

Мнениеот flex » Вто Май 15, 2012 7:31 am

По спомен Progressive ползваха същия флуид както и Manitou. Т.е. Motorex racing fork oil 5W по спомен беше най-близко при cSt@40 и задоволително при cSt@100. Провери за всеки случай. Дълбочината на IFP можеш да я измериш и сам, но за целта трябва първо да изпуснеш въздуха, да отвориш преливника след което да правиш всичко останало.
Chuck Norris smells what the Rock is cooking... because the Rock is Chuck Norris' personal chef.
Аватар
flex
 
Мнения: 736
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Окт 02, 2005 9:21 am
Местоположение: /dev/zero

Re: Сервизиране на шок 5th element

Мнениеот zero knowledge » Вто Май 15, 2012 10:39 am

Оригиналното масло е на Shell Tellus T15 15cSt@40°C и VI 150, но работата на шока ще е много по-постоянна с масло с по-голям VI (300+).

5thAllOilOptions.jpg
5thAllOilOptions.jpg (78.97 KiB) Прегледано 156 пъти

Бих ти препоръчал Silkolene Pro RSF 2.5w като най-евтин от хубавите варианти. Други алтернативи са Motul Shock Oil 16.1cSt@40°C или пък ако ти се смесват масла, за да получиш точно 15cSt@40°C:
Silkolene Pro RSF 2.5w (~85%) и Pro RSF 5w (~15%)
Redline Extra Lite (~30%) и Light (~70%).

За буталото flex ти е казал най-лесния вариант, ходът на IFP буталото е 1/4 от хода на този шок, в случай че ти се заиграва и искаш да му променяш дълбочината. Не забравяй само преди да спаднеш налягането и отвориш шока, да отвориш рибаунда на максимално бързо.
19.6.16.6
Аватар
zero knowledge
 
Мнения: 721
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 29, 2002 10:40 pm
Местоположение: 02139


Назад към Веломеханик

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 18 госта