
muho написа:Това все едно да кажеш, че гедоре за 30лв китайско е същото като немското за 150, ако не вярваш пробвай да отвиеш някой запечен болт с ключ от евтините
Grip 924
Планински велосипед 29"
Внимание!
Продуктът е спрян от продажба и не се очакват нови наличности в близко бъдеще.
tishoh написа:Пробвам из електронните магазини да видя дали някъде имат необходимия размер.
Но за мое съжаление в store.bg се чете следното:Grip 924
Планински велосипед 29"
Внимание!
Продуктът е спрян от продажба и не се очакват нови наличности в близко бъдеще.
Admin написа:Тъй като в темата бяха повдигнати доста на брой и важни въпроси, включително относно гаранцията, Cross подготвиха специално изявление, адресирано до всички техни настоящи или бъдещи клиенти, както и до всички читатели на тази тема. Цитирам го дословно:
............
autosvet написа:Явно голямото търсене е довело до сериозно занижаване на качествения контрол и тази вечер мисля да прегледам основно колелото.
Съвет към merovingii - обърни колелото да легне на кормилото и седалката. Механизма са затягане на колелото го разхлаби и виж да не си усукал самата ос при монтажа й и за това да опира диска в накладките. Виж също дали и каплата не бие. Ако ти е трудно го води на майстор или пък във фирмения сервиз нали е в гаранция.
autosvet написа:Съвет към merovingii - обърни колелото да легне на кормилото и седалката. Механизма са затягане на колелото го разхлаби и виж да не си усукал самата ос при монтажа й и за това да опира диска в накладките. Виж също дали и каплата не бие. Ако ти е трудно го води на майстор или пък във фирмения сервиз нали е в гаранция.
bb_king написа:Не е ли вредно да се обръща велосипеда на обратно при положение,че е с хидравлични спирачки?До колкото знам е възможно да се създадат въздушни мехури в резервоарчето.
sensation_blue написа: "520-480 = 40мм => 4 см. - това обаче не е точно 4см при височината"
martostop написа:Здравейте,
преди няколко седмици и аз си взех 924, колелцето е готино, но нещото, което ми направи впечатление при самата покупка беше следното:
разглеждам аз в магазина и съответно пробвам размери. 190см съм, кръгчета не даваха да се правят за проба, че вече било имало случай на "изчезвания", та с малко уговорки успях да ги навия за пробни кръгчета, като им казах, че не пробвам ли, не купувам. Врътнах аз по едно кръгче с два размера, прецених, че XL е за мен. Та това, което ме учуди, докато ги тествах беше, че и четирите капли съответно на двата байка имаха биене, т.е. бяха кривички. На XL-а повече на L-a по-малко, но го имаше биенето. Казах го това на продавача, а и му го показах, като той каза, че каплите се натягали от машини в завода и човек не ги пипа изобщо, но според мен не е много нормално при самата покупка на чисто ново колело да го има това. Взех да въртя предните капли на 4-5 колела изложени в магазина и всички имаха този проблем, включително и един пичага, който си беше купил миналата седмица Big foot и беше дошъл за регулиране на скорости , врътнах му и на него предната капла, и тя имаше леко биене, той вика "то това е нормално". Взех си го де XL размера като сменихме каплите от L-ката на XL-ката (уговорих се с продавача да сменим каплите с "по-хубавите"и след това да оставя байка за натягане на спици). След ръчната регулация нещата са съвсем различни, пак не перфектни, но чувствително по- добре. Самите капли нямат биене, по-скоро вече е от самите гуми има леееко ...абе вече е добре.
Мисълта ми е, само на мен ли ми прави впечатление това, или просто всички единични бройки в този магазин са били изключение!?...
tishoh написа:Относно коректността им това става пределно ясно след изявлението им по повод какво се покрива от гаранционната поддръжка и реакцията им относно "проблема" на xcrider и това което са предложили, а може вече и изпълнили.
Назад към Продукти за крос-кънтри
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта