
gosh6o написа:Имам cross nomad. Нещото си чупи задната ос един път и я сменях два пъти! Проблема е там, че нещото си криви оста като дрянова пръчка! Отидох в един магазин в Разград и му казах там на пича за проблема ми и му казах, че съм чел в нета, че ако се смени главината ще се оправи (четох за това тук)! Та он ми предложи една главина на shimano, няква там с касета 40лв, но с нея трябвало и венците да се сменят. Питах го моите не стават ли, ама он каза НЕ?! Каза, че трябвало да смени и веригата и с труда всичко ми става 99лв. Та да ви питам така послъгва ли ме или? Каза, че и дава 2 години гаранция
Vaklin написа:Ако беше потърпял половин ден за каплата ... http://www.mtb-bg.com/forum/viewtopic.php?f=18&t=120315
gosh6o написа:Още нещо сега задния ми shock е 650lbs каквото и да означава това, но много се разби и имам намерението да го подменя със същия, но малко по-дълъг и е 750 lbs. Та каква е разликата по-мек ли ще е или? Като цяло ще е боклук все пак 6.50 лв и няма да е като вашите скъп, но дали ще е мек като стария или?
Brave написа:Vaklin написа:Ако беше потърпял половин ден за каплата ... http://www.mtb-bg.com/forum/viewtopic.php?f=18&t=120315
Тази капла като гледам е отново с главина с венци на резба. Така че няма никакъв смисъл да я купува.
Vaklin написа:Май ще се оттеглям постепенно и ще запазя добри спомени от присъствието си сред вас. Да, с резба е. Да, за 30 лева е. Да, старата му е била пак с резба, но той преценява, че е дефектна. Да, в момента дава 100 лева за да му сложат главина с шлици, да му я наплетат и да му сменят веригата. Можеше да даде 30 лева и вече да си кара колелото. Сега не се знае кога ще го кара и дали след дадени 100 лева на "майстора" няма пак да си купи капла за 30. Ако е минал на касета осмица, а вероятно е така, щом сменява верига, то командването и задния дирейлър ще му превключва някъде до към 4 венец. После ще се разминават.
Ама това всичкото едва ли има каквото и да е значение.
Извинявам се ако съм засегнал някой с нещо. Връщам си се към пазарната част на форума.
Brave написа:...защото главините на резба са лошо конструирани и имат тенденцията да кривят оси. Коментирано е много пъти, но причината е, че заради блока с венците, десния лагер се намира почти в средата. Което натоварва оста не на срязване, ами на огъване...
Шлек_народен написа:Brave написа:...защото главините на резба са лошо конструирани и имат тенденцията да кривят оси. Коментирано е много пъти, но причината е, че заради блока с венците, десния лагер се намира почти в средата. Което натоварва оста не на срязване, ами на огъване...
Няма ли един кадърен инженер, тука, да Ви обясни, че тва са пълни дивотии?
Шлек_народен написа:did , ставаше въпрос за конструкция. Има разлика м/у калпава конструкция и калпава изработка.
Това е, което се опитвам да кажа. Евтина главина, с калпави материали, независимо от конструкцията си е боклук.
п.п. за теглото не съм сигурен, ама предполагам е около 250 грама.Може и по -малко да е...
По-точно - 209 грама се оказа.
Brave написа: Посочената от тебе главина е шосейна, а там натоварванията са различни по характер и значително по-малки от тези в планинските велосипеди.
Шлек_народен написа:И аз се извинявам, ама 135 мм главина за шосейка няма!
dudelgrincen написа: Главината Фил Ууд, към която си дал връзка определено е чудесно изработена, но отново е за шосеен велосипед и то по обясними причини.
dudelgrincen написа:Човек, защо спориш?
did написа:Ако трябваше да сме толкова принципни, трябваше още в първия пост да препоръчаме на автора на темата да си изхвърли велосипеда.
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта