Ама тва трябваше да е ясно май и без твоя стандартен " Дерзай" коментар

ed. Абе човек, кви "8-9%" те гонят.. нема такова Животно, като поръчваш


-> ами къде по-точно, не е верна? Поясни се де..Plamen_EM написа:Опит ... Дори схемата ти с налозите не е вярна.
-> винаги има хора, които се кефат на нови Дачии, пред запазени ВолвоPlamen_EM написа:Да не говорим за аналогиите автомобили-велосипеди и старо-ново
-> остава този, който може да остане. Другите ривет по площадите. Аз не загубих, че НЕ си купих лъскав, чистак бърсак нов БГ байк за 3.5к лв., направо се оказах на далавера, че си внесох US байк, на старо.Plamen_EM написа:]Жалкото е, че в недалечно бъдеще ще съжаляваме, ако не са останли български производители. Доста ще загубим.
xcII написа:Аз НЕ съм Месия, да давам Решения. Аз споделям лично мнение, опит.. Тва е.
xcII написа:ed. Абе човек, кви "8-9%" те гонят.. нема такова Животно, като поръчвашт ebay.com
Plamen_EM написа:Жалкото е, че в недалечно бъдеще ще съжаляваме, ако не са останли български производители. Доста ще загубим.
xcII написа:Елементарно Уотсън, високите цени идаът само от вездесъщия маркетинг и високите заплати на администрацията![]()
Plamen_EM написа:xcII, посочените от теб начисления се правят едно върху друго, което единствено покава некомпетентността в мненията ти. Велосипедът не е автомобил! Съпоставките ти са ... Прочети началото на темата.
Slade написа:Колко го плаща в митницата?
bikerider написа:По тази логика най-добре е да се купи китайско knock-off "менте", така ли?
Plamen_EM написа:bikerider, темата тръгна от RAM и аз защитавам, това което те правят. Нито те, нито Drag нехаят за вътрешния пазар, напротив. Друг е въпроса, че ние искаме те да правят повече. Да де, ама той не е толкова голям, че да могат да си го позволят. Това което ти казваш се отнася най-вече за Крос, но и за тях не е вярно. Защото от две-три години и те започнаха да произвеждат модели, които стават. Но поддържат цени, които недвусмислено показват, че целят Крос да се намеси активно във вътрешния пазар, ако че е "мизерен". Нямам представа какво правят другите производители, Спринт примерно.
autosvet написа:То въпроса не е само на данъци. Има ли производство, има работа за хората, тези хора дават работа на други хора и колелото на пазара се завърта. То това е по-важната социално обществена част на производството, а не 10% данък печалба на фирмата.
Plamen_EM написа:Да попитам, всички които с лека ръка по презумпция определят българското велопроизводство като скапано, защото е българско, ние всички скапаняци ли сме? Щото нали в България сме произведени ...
Някак ми се струва, че трябва да дадем шанс на българските велосипеди. Естествено всеки да си се съобразява с това, кое му е по-изгодно, но така с лека ръка - българското не става, не е добре. За никого не е добре.
Plamen_EM написа:xcII, фактурната стойност плюс транспортните разходи дават облагаемата стойност. На нея се начислява съответната тарифна ставка и се получава митото. На облагаемата стойност плюс митото се начислява ДДС. Това значи едно върху друго. Не си просто некомпетентен.
hitar_potter написа:Е зарад' тва ще ядем дървените вносни домати
hitar_potter написа:Е зарад' тва ще ядем дървените вносни домати
dob111 написа:Много истински производители на домати са вкарани в мелачката на полу-мутри прекупвачи, които изкупуват продукцията за нищожни цени.
Plamen_EM написа:Някак ми се струва, че трябва да дадем шанс на българските велосипеди.
b1k3ra написа:Добре де, след 3 страници спорове родно срещу чуждо, ще се радвам на малко конкретика от страна на привържениците на по-изгодните чужди марки.
От известно време се оглеждам за нов велосипед. С удоволствие бих покарал такъв на някоя от известните марки. За съжаление обаче, в моя случай и бюджет избора е Рам XC2 (XC full suspension).
Можете ли да ми посочите конкретни модели с близка цена и по-добра окомплектовка/качество?
Ивайло написа:b1k3ra написа:Добре де, след 3 страници спорове родно срещу чуждо, ще се радвам на малко конкретика от страна на привържениците на по-изгодните чужди марки.
От известно време се оглеждам за нов велосипед. С удоволствие бих покарал такъв на някоя от известните марки. За съжаление обаче, в моя случай и бюджет избора е Рам XC2 (XC full suspension).
Можете ли да ми посочите конкретни модели с близка цена и по-добра окомплектовка/качество?
Ако си следил темата, щеше да видиш, че са цитирани конкретни предложения на различни производители - родни и чужди. Няма по-изгодни чужди или родни марки по принцип. Има конкретни модели с конкретно ниво на оборудване, които са по-изгодни спрямо други модели с аналогично оборудване. Като стана въпрос за Рам XC2, е редно и да уточниш за коя модификация говориш 1, 2 или 3. Защото XC2.2 и XC2.3 са с entry level XC вилка, с каквато трудно ще се намери "чужд" full suspension bike, с който да се сравни, а XC2.1 се връзва на 2360 лв. (ок. 1200 Евро). Ето ти няколко сходни "чужди" неща:
http://www.canyon.com/_en/mountainbikes/bike.html?b=3025#tab-reiter2
http://www.bike-discount.de/shop/k1866/a70527/outland-1-0-2011.html
http://www.bike-discount.de/shop/k1866/a61352/one-twenty-500-d-matte-titan-silver.html,
макар че ако искаше наистина да сравняваш можеше и сам да го направиш, тъй като коства няколко минути търсене в гуглето.
b1k3ra написа:Просто имах предвид алтернативи намиращи се тук. Които може да се видят, пипнат и евентуално изпробват. Защото не всеки може, а и е склонен да се занимава с покупки онлайн, извън страната, разправии с митници и т.н.
b1k3ra написа:Не сме се разбрали явно и не съм искал мнението ми да прозвучи като засъпване за една от тезите или заяждане.
Просто имах предвид алтернативи намиращи се тук. Които може да се видят, пипнат и евентуално изпробват. Защото не всеки може, а и е склонен да се занимава с покупки онлайн, извън страната, разправии с митници и т.н.
Иначе благодаря за конкретните предложения.
b1k3ra написа:Просто имах предвид алтернативи намиращи се тук. Които може да се видят, пипнат и евентуално изпробват. Защото не всеки може, а и е склонен да се занимава с покупки онлайн, извън страната, разправии с митници и т.н.
Plamen_EM написа:На първия въпрос не мога да отговоря, но приемам мнението ти за меродавно и отговарям положително на втория. Но не забравяй, че темата започна от RAM 2013.
rarekin написа:.. ( той колегата xcII може би не е наясно, че някои от хората, с които води дискусии за "начините" да си внесеш велосипед от САЩ, са наясно с тях от поне 7/8 години)..
rarekin написа:..Ти дали си мислиш, че повечето, които карат в момента не"български" велосипеди, и са от поне 5 години в спорта, не са карали "български" такива?..
..Не забравям откъде е тръгнала темата, и не виждам, какво променя това. ..
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 384 госта