@moridinbg: 30 лв. наистина е много. Мисля че имаше и по 10... а със стари вътрешни е най-евтино.

edit: http://en.wikipedia.org/wiki/Duct_tape
spirov92 написа:Едва ли ще стане с лепене на вентила. Няма да е достатъчно здраво и при закачане на помпата може да се отлепи. А за лентата не виждам защо само с тая марка да става... аз използвам някакъв евтин duct tape.
@moridinbg: 30 лв. наистина е много. Мисля че имаше и по 10... а със стари вътрешни е най-евтино.
MacLeod написа:spirov92 написа:Едва ли ще стане с лепене на вентила. Няма да е достатъчно здраво и при закачане на помпата може да се отлепи. А за лентата не виждам защо само с тая марка да става... аз използвам някакъв евтин duct tape.
@moridinbg: 30 лв. наистина е много. Мисля че имаше и по 10... а със стари вътрешни е най-евтино.
Проблемът е че много рядко се срещат вътрешни с авто вентил и гайка. Ако знаеш някоя марка, ще се радвам да споделиш.
И още един въпрос. Какво е "duct tape" ? Gorilla tape duct tape ли е ? Ако отида в някоя железария или по - известен магазин от този тип и кажа "Може ли един duck tape" Ще ме разберат ли ?
Между другото гугъл транслейт го превежда "тиксо"
MacLeod написа:Проблемът е че много рядко се срещат вътрешни с авто вентил и гайка.
Stoks1 написа:Трябва ли гумите задължително да са UST или за tubeless, че да мога да ги направя безкамерни?
jeku. написа:Чел съм, че понякога издишало между лентата и вентила, препоръчват да се наклепа с малко боза или слайм, за да се изолира по-добре. Лично не съм пробвал.
bikerider написа:jeku. написа:Чел съм, че понякога издишало между лентата и вентила, препоръчват да се наклепа с малко боза или слайм, за да се изолира по-добре. Лично не съм пробвал.
Вентилът е вулканизиран за лентата и не виждам как може да мине между тях. По-скоро може би става дума за скъсване поради претягане на гайката. Вече съм на път да сменя втора оригинална лента заради това, защото са дебели. Шините ми са разпробивани, ръбовете загладени и пак се получава. С гето-ленти такъв проблем не съм имал.
MacLeod написа:.... освен това гумата влиза по - лесно при монтаж, което означава че може и по - лесно да излезне при каране.
spirov92 написа:Като се освестих видях, че предната гума е мека, а от борда стърчат някакви тревички, защипани между гумата и каплата.
nikoi написа:Здравейте,
... Всички гуми Maxxis, които съм пробвал имат множество микро дупчици (със сапунена вода цялата гума побелява), без да се сложи "боза" не могат да задържат налягане...
nikoi написа:... При по-внимателно оглеждане видях, че "бозата" е проникнала нявсякъде, разлепяйки тиксото от каплата. Хубавото в цялата работа се оказа, че "бозата" е уплътнила (херметизирала) всичко, вентила и ниплите в кабзите. И така сега карам безкамерна капла Remerx Jumbo със стар вентил и без какъвто и да било бандаж (мисля че открих топлата вода)
...
И за финал да добявя, че "бозата" която ползвам е домашно производство. Най-общо казано се състои от "Боро грунт" и целулоза.
bio написа: един въпрос: не те ли притеснява това, че бозата съхне между двете стени на шината и че трябва реално да запълваш/запенваш по-голям обем ?!?
bio написа: били споделил рецептата за домашното производство.
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта