uBaH написа:Препоръчаното от SR Suntour средно за тия курбели е това. Оста му е 113 мм. Проблемът е, че има само 68/73 мм варинат.
Трябва да сменя курбелите ли най-добре ? или мога да намеря касета ?
uBaH написа:Препоръчаното от SR Suntour средно за тия курбели е това. Оста му е 113 мм. Проблемът е, че има само 68/73 мм варинат.
uBaH написа:Търсиш ISIS средно за 83 мм муфа. Дължината на оста ще гледаш после. Предполагам или 113, или по-скоро 118 мм ще ти трябват.
rock написа:Как мислите, тия якета дали са подходящи за колоездене http://www.lidl.bg/cps/rde/xchg/SID-87D ... _27011.htm Цената е добра.
Vel0-Mania написа:rock написа:Как мислите, тия якета дали са подходящи за колоездене http://www.lidl.bg/cps/rde/xchg/SID-87D ... _27011.htm Цената е добра.
В Четвъртък мисля и аз да отида да ги разгледам, може и да си купя
todor511 написа:uBaH написа:Търсиш ISIS средно за 83 мм муфа. Дължината на оста ще гледаш после. Предполагам или 113, или по-скоро 118 мм ще ти трябват.
113мм е моята и е къса трябвa ми за black hawk
rock написа:Как мислите, тия якета дали са подходящи за колоездене http://www.lidl.bg/cps/rde/xchg/SID-87D ... _27011.htm Цената е добра.
bio написа:todor511 написа:uBaH написа:Търсиш ISIS средно за 83 мм муфа. Дължината на оста ще гледаш после. Предполагам или 113, или по-скоро 118 мм ще ти трябват.
113мм е моята и е къса трябвa ми за black hawk
ами в CRC и bike-components нямат такова средно ISIS за 83 муфа. за съжаление ще трябва да си купиш нови курбели.
Сори за тъпият въпрос, но понеже не съм ползвал нито ISIS, нито даунхилърски компоненти, 83мм рамки, и над 50мм чейнлайн, та не знам...bio написа:ами в CRC и bike-components нямат такова средно ISIS за 83 муфа. за съжаление ще трябва да си купиш нови курбели.
marsa написа:Сори за тъпият въпрос, но понеже не съм ползвал нито ISIS, нито даунхилърски компоненти, 83мм рамки, и над 50мм чейнлайн, та не знам...bio написа:ами в CRC и bike-components нямат такова средно ISIS за 83 муфа. за съжаление ще трябва да си купиш нови курбели.
http://www.bike-components.de/products/ ... ager-.html / http://www.chainreactioncycles.com/bg/e ... -prod33917
http://www.bike-components.de/products/ ... ager-.html / http://www.chainreactioncycles.com/bg/e ... -prod40823
http://www.bike-components.de/products/ ... ager-.html / http://www.chainreactioncycles.com/bg/e ... -prod35931
Аз ли нещо бъркам, или не са за всеки курбел?
Correct. The spline 'shape' is common to the isis standard, but that is where it ends. The ISIS standard also lays out a standard for a 'stop' or bottom out ring on the spindle at a specific destance from the bicycle centerline. This is so that a 113mm bb from one mfg puts your cranks at the same distance 'out' as a 113mm bb from another company. Same for using different crank mfg.
The Howitzer bbs have an outboard bearing. Because of this, the spindle and thus the splines need to be further 'out' to give space for the bearing. The crank arm is made differently, to compensate for the howitzer splines being further out. So it is NOT fully ISIS compliant.
Howitzer cranks + ISIS bb equals cranks WAY too far in.
ISIS cranks and + howitzer bb equals cranks WAY too far out.
hitar_potter написа:Автобус 66?
spirov92 написа:Пътя е павиран и е малко неприятен, но си се кара. Както каза hitar_potter, ако те мързи да въртиш, има автобуси и лифтове. Има и други варианти за качване, например през Момина скала и Платото. Отнема повече време, но е по-приятно.
todor511 написа:здравеите кажете нещо за това стува ли си ?
http://industrial-bg.com/bg/products.ht ... gory_id=43
df0rmati0n написа:Може ли да ми предложите курбели и средно движение на приемливи цени? Искам да сменя фабричните на моят Sprint Apolon 2012. Целта ми е да минимизирам усилието при педалиране.
Потребители, разглеждащи този форум: dantass, Google [Bot] и 13 госта