[quote="Windstream"]
@did
Браво майна, байка е станал супер - даже като цветова комбинация е готин
Със здраве да си го кара малката.
[/quote]
Мерси!
Цветовата комбинация не е самоцелна, а е постигната с няколко цвята светлоотразително фолио, сещаш се с каква цел;). А и емблемката MTB-BG отпред много му ходи:8D:
[quote]
Сега малко технически съвети:
1. скъси малко бронята за предната спирачка и я прекарай зад останалите (т.е. между тях и челната тръба).
[/quote]
Да, прав си. Имам го предвид. Ама засега ако забелязваш половината брони ги няма въобще. Командите са само за украса отпред, щото са оранжеви, а колелото е single speed. Причината е, че засега карача не е свикнал да прави с ръцете си нищо различно от държането на кормило (до сега беше с контра) и като първи етап овладяваме спирането. Като оправям скоростите, ще коригирам и жилата. А тази броня просто я имах готова на тоя размер с капачета и хич не си играх да я пипам.
[quote]
2. завърти кормилото малко напред, както е излязло на третата снимка ми се струва че дъгата му виси малко надолу т.е. ръцете на карачката ще се опитват да се изплъзват.
[/quote]
И тука имам оправдание:D
Кормилото е като моето, т.е. [b]noname карбоново[/b]! Не си ли виждал такива??? Ааа! Грешка! Продават се полубезплатно (или поне доскоро се продаваха) на едно тайно място. Аз тормозя такова, доста си е добре като здравина и усещане, ама нещо е със сбъркана геометрия и е различно закривено в двата края. Та ако го сложа нормално то ще се издигне от двата края различно. Сега кривината му е в хоризонтална равнина и с извъртане на колчето (лапата) асиметрията се компенсира. И аз карам така, ама по други причини, щото не ща издигане. При малката просто се налага:D.
[quote]
3. завърти командите нагоре така че да застанат под лостчетата за спирачката - сега висят много надолу и са изключително лесни за удряне => чупене.
[/quote]
Командите така се виждат повече, а те са за красота!!! Като им сложа и жила ще си идат на мястото:D:D:D
[quote]
4. da big upgrade - в София съм виждал десни команди Altus C10 (с две палчета - черното навива жилото, бялото го отпуска) за около 10 лева чисто нови (залежала стока), вземи една такава и я инсталиряй - семплички са (не развалят външния вид на колелото), изключително здрави са (всичко е от закалена стомана вътре, навън не стърчат никакви индикатори и др. подобни трошливи глупости), а като удобство също са доста добре. Идеята е че така малката от рано ще се научи да превключва както трябва (по усет), като същевременно ще може да вдига по-висока скорост и да кара с теб без да те бави много
[/quote]
Бива идеята. Ще помисля. Първо обаче да се научи да спира.
[quote]
BTW като гледам разстоянието между задната гума и тръбата за седалката и го сравнявам с това на хардтейла ми сериозно се замислям дали рамката поначало не си е била оразмерена за 26" колела, а за 24-ките само да са й преместили планките и спирачките... А челото пък просто rulez, само да беше oversize и направо му слагаш един малък DJ3 и я пращаш на рампите
[/quote]
Тя рампите ги кара с ролери
[quote]
[quote="did"]
Аз ще я пращам на обучение при Наката
[/quote]
Ти луд ли си бре, така след няколко години като зачезне някоя вечер вместо да си спокоен че е на вечеря/кино с някой готин пич, ти ще се въртиш и цяла нощ няма да спиш знаейки че тя прави компания на вълците и мечките в кой-знае-кои баири.
[/quote]
Мене от вълци и мечки не ме е страх. Ама представи си, че срещне някъде nikitzo...
[quote]
[quote]
щото съм чел едни много кофти прогнози за голямо повишаване цените на бензина в средносрочен план.
[/quote]
Ааа, ми време ви е вече и на вас, няма само аз да пълня резервоара за $40 я (за да не стават обърквания - при градско каране с много светофари стрелката за бензина буквално я виждам как пълзи надолу).
[/quote]
Уффффффффффффффф!
Не ми го казвай! Не, не ми го казвай...
Q. b. f. f. f. s.