Лапай! :)))

В този форум съхраняваме темите, за които сме преценили, че съдържат повече интересна или полезна информация и не заслужават да бъдат изтрити, въпреки че са поостарели. На който му е интересно, може да ги прегледа - ще намери интересни неща.

Лапай! :)))

Мнениеот TOYAGA » Сря Ное 26, 2003 11:50 am

Ще пукна от смях!

Видяхте ли това http://www.the-red-pill.com?

"Матраците" + Rock Shox срещу SPV и PPD...:D:D:D Премиера на 01.01.2004.



Get mad, then get over it.
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот Jacket » Сря Ное 26, 2003 12:17 pm

А така! Карайте само с пружинки. Кви са тия технологии дето ни влачат за носа?! Контрол! Даже без пружинки карайте ...абе направо не карайте след 01.01.04 :))) Free your mind дет се вика, демек слез от колелото!

Ride fast, yet ride smart!
:}):;)
Аватар
Jacket
 
Мнения: 1409
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Авг 06, 2003 8:44 pm

Мнениеот screamBoy » Сря Ное 26, 2003 11:38 pm

dali shte se nameri nakoj dobyr i usmihnat chichko da obqsni na malkoto typichko screamBoyche za shto ide rech ??

[url=http://www.freevibe.com/headsup/lowdown_index.shtml][img]http://free.techno-link.com/screamBoy/Graphics/KnockedOut.gif[/img][/url] &lt;.. [url=http://free.techno-link.com/screamBoy/]<s>Let it</s> [b][color=blue]B[/color][color=red]e[/color][/b][/url] ..&gt;
Пост свободен от семантични грешкиИзображение
Аватар
screamBoy
 
Мнения: 3261
Рейтинг: 1980
Регистриран на: Пон Окт 21, 2002 9:26 pm

Мнениеот TOYAGA » Чет Ное 27, 2003 9:27 am

[quote="screamBoy"]

dali shte se nameri nakoj dobyr i usmihnat chichko da obqsni na malkoto typichko screamBoyche za shto ide rech ??

[url=http://www.freevibe.com/headsup/lowdown_index.shtml][img]http://free.techno-link.com/screamBoy/Graphics/KnockedOut.gif[/img][/url] &lt;.. [url=http://free.techno-link.com/screamBoy/]<s>Let it</s> [b][color=blue]B[/color][color=red]e[/color][/b][/url] ..&gt;
[/quote]


Иде реч за тва, че Rock Shox изглежда са приключили с пренасянето на производството си в Тайван и сега започват да подгряват публиката за нещо (разбирай няква нова технология на окачване), което ще бъде оповестено официално на 01.01. 2004. Тънката червена линия в "червеното хапче" е намек, че според Rock Shox "anti-bobbing"-технологиите от рода на SPV (Manitou) и PPD/Brain/TerraLogic (Fox) са просто PR-матрица, ограничаваща "свободата" на карача и имаща по-скоро виртуална, отколкото реална полза. На мен лично цялата тази история ми намирисва на серия от дългоходови вилки без "умни клапани", но за сметка на това с някакъв доразвит U-Turn...

Но да видим...


Get mad, then get over it.
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот Jacket » Чет Ное 27, 2003 10:03 am

Всъщност чесно да си кажа и на мен зати технология на Manitou - SPV нещо не ми се струва читава... Гледах принципа на действие и имам чувството, че това нещо спъва доста вилката/амортисьора. Доколкото разбрах тази технология е използвана при тежкотоварни камиони с цел предотвратяване на килването в завои.
Принципа е че имаме някакъв праг (threshold) под който SPV клапата е затворена и не разрешава движение на амортисьора и в полето под този праг влизали силите породени от педалиране, а над него силите породени от неравности по пътя (bumps). Глупаво ми се струва, защото при здраво натискане на педалите силите от педалиране могат да са много по-големи от тези от малки камъчета и много леки, но осезаеми неравности. Тази клапа уж била "умна" и разпознавала LF силите породени от педалирането и HF силите породени от неравности по пътя, обаче като й гледам устройството нищо умно не виждам... Просто една обикновена клапа както всяка друга, която след определено налягане от едната страна се отваря...
Дали тази клапа не спъва окачването, като го прави по-слабо чувствително към леки неравности, което е много желано за едно приятно каране.
Също така се чудя как вилка/рамка с тази технология може да има sag. Нали като седнеш ти пораждаш сила подобна на тази при педалиране. Демек колко "умна" трябва да е тази клапа, за да разбере че не натискаш педалите, а просто сядаш върху колелото... Има ли нещо общо air chamber-а със този случай, защото със сигурност sag има.
На мен лично тази технология никак не ми харесва, не защото съм пробвал как се държи и не ми е харесало, а просто защото не обичам, така да се каже самоинициативите на нещо, което ползвам, така както не обичам софтуера ми да се самонастройва според това как го ползвам.
Не знам за U-turn, какъв му е принципа, как се държи и т.н., но съм пробвал ETA-та на Marozcchi и определено ми хареса, защото когато е изключено вилката е супер, ама супер чувствителна към неравности и имаш чувството, че караш по една хипер равна пътечка, а в същото време гледаш камънаците отдолу. След това идва момента на изкачване, където "bobbing"-а пречи, включваш ETA-та, натискаш вилката и тя си оставя компресирана, като в същото време ти оставя 3см ход за да продължи да си върши работата на "изглаждач". В същото време челния ъгъл се променя за да е още по-удобно катеренето...
Е, пак казвам, че не съм се качвал на SPV окачване и нямам впечатления как се държи, но съм 100% сигурен, че е по-спънато отколкото едно нормално окачване без тази клапа, макар и едва забележимо...

Ride fast, yet ride smart!
:}):;)
Аватар
Jacket
 
Мнения: 1409
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Авг 06, 2003 8:44 pm

Мнениеот bikerider » Чет Ное 27, 2003 4:11 pm

[quote="Jacket"]

Всъщност чесно да си кажа и на мен зати технология на Manitou - SPV нещо не ми се струва читава... Гледах принципа на действие и имам чувството, че това нещо спъва доста вилката/амортисьора. Доколкото разбрах тази технология е използвана при тежкотоварни камиони с цел предотвратяване на килването в завои.
Принципа е че имаме някакъв праг (threshold) под който SPV клапата е затворена и не разрешава движение на амортисьора и в полето под този праг влизали силите породени от педалиране, а над него силите породени от неравности по пътя (bumps). Глупаво ми се струва, защото при здраво натискане на педалите силите от педалиране могат да са много по-големи от тези от малки камъчета и много леки, но осезаеми неравности. Тази клапа уж била "умна" и разпознавала LF силите породени от педалирането и HF силите породени от неравности по пътя, обаче като й гледам устройството нищо умно не виждам... Просто една обикновена клапа както всяка друга, която след определено налягане от едната страна се отваря...
Дали тази клапа не спъва окачването, като го прави по-слабо чувствително към леки неравности, което е много желано за едно приятно каране.
Също така се чудя как вилка/рамка с тази технология може да има sag. Нали като седнеш ти пораждаш сила подобна на тази при педалиране. Демек колко "умна" трябва да е тази клапа, за да разбере че не натискаш педалите, а просто сядаш върху колелото... Има ли нещо общо air chamber-а със този случай, защото със сигурност sag има.
На мен лично тази технология никак не ми харесва, не защото съм пробвал как се държи и не ми е харесало, а просто защото не обичам, така да се каже самоинициативите на нещо, което ползвам, така както не обичам софтуера ми да се самонастройва според това как го ползвам.
Не знам за U-turn, какъв му е принципа, как се държи и т.н., но съм пробвал ETA-та на Marozcchi и определено ми хареса, защото когато е изключено вилката е супер, ама супер чувствителна към неравности и имаш чувството, че караш по една хипер равна пътечка, а в същото време гледаш камънаците отдолу. След това идва момента на изкачване, където "bobbing"-а пречи, включваш ETA-та, натискаш вилката и тя си оставя компресирана, като в същото време ти оставя 3см ход за да продължи да си върши работата на "изглаждач". В същото време челния ъгъл се променя за да е още по-удобно катеренето...
Е, пак казвам, че не съм се качвал на SPV окачване и нямам впечатления как се държи, но съм 100% сигурен, че е по-спънато отколкото едно нормално окачване без тази клапа, макар и едва забележимо...

Ride fast, yet ride smart!
:}):;)

[/quote]


за SPV не си прав - работи си съвсем читаво при нормални условия. не съм имал случай да го изпробвам при екстремни условия.

иначе според мен хронологичното развитие на anti-bobbing системите досега е нещо такова:

1. тотален блокаж в разгънато състояние без остатъчен ход - Manitou Black Super Air или FoxVanillaRL например - най-подходящо за бързи отсечки да речем при Dual - тоест когато ти трябва скорост и не искаш да променяш геометрията.

2. блокаж в сгънато състояние (rebound lockout) с/без остатъчен ход - ETA/ECC на Marzocchi (както и по-фино настройваемото ECC5).

3. умен блокаж (предимно за задни амортисьори и предни Manitou) - независимо как е реализиран, чрез нарочна клапа (SPV) или чрез внимателна настройка на реакцията според скоростта и ускорението на сгъване (PPD, 5th Element) - е да се увеличи съпротивлението на амортисьора при ниски скорости на сгъване (педалиране) като се запази чувствителна в началото на хода (камъчета) и прогресивна в края на хода (дропове) реакция при високи скорости. тоест винаги имаш някакъв праг, който като го преминеш и амортисьора започва да се държи по тотално различен начин. Ако на това казваш спънато, мисля че е въпрос на настройка и навик.

Do, or do not - there's no try...
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот TOYAGA » Чет Ное 27, 2003 6:34 pm

И тука си сака ферман май...

За хронологията. Bikerider е прав, доколкото визира следствието, а не причината, а освен това не знам защо :))) пропуска XC-момента в цялата история. Всичко идва от появата на двойните окачвания и ескалацията в нарастването на хода на същите. Не са толкова далеч времената, когато хардтейли със 100-милиметрови вилки печелеха световния шампионат по спускане, а сега Сульо и Пульо се кандилкат на 120/120 и питат за още... Резултат – велосипедите не могат да се карат без опасност от морска болест на равно и въобще не стават за изкачване. Лечение – първо локаут на компресията (RS SID, Manitou Mars, Black Super), после U-Turn, после локаут на разгъването (MZ ETA), после RTA, после SPV/Brain/PPD/TerraLogic и накрая RTWD.

Очертаха се две философии за справяне с проблема. Едната е U-turn/RTA/RTWD, която плавно или на степени "премахва излишната част от хода", когато тя не е нужна (промяната на геометрията е щастлив страничен ефект), а другата е на "умните" SPV и т.н., които запазват хода на разположение през цялото време, но елиминират неконтролируемото клатене. ЕТА/ЕСС на Marzocchi е нещо средно между тези две течения, което звучи не по-малко смислено от практическа XC-точка.

Жакетът е прав, че SPV/Brain/PPD действително имат(ха) проблем с "прага", след който започват да реагират на малки, бързи неравности. Именно поради тази причина при "мозъка в задника" на Epic 2004 "treshold"-а вече може да се регулира и работата на задницата не се усеща като "автоматичен локаут с режим ON/OFF", като при първата версия. В момента Minute SPV (ендуро-вилка), Scareb SPV (ХС-вилка), Fox TerraLogic (XC-вилка), Sherman SPV (FR-вилка), Dorado MRD X-Works (DH-вилка) обещават да работят доста плавно, адекватно и наистина умно при ДОБРА НАСТРОЙКА. Същото се отнася и за "умните" задни амортисьори.

Друг е въпросът дали в Ендуро и XC-класа въобще е нужен целия ход през цялото време или е по-добра философията "travel on demand", защитавана от U-Turn/RTWD. Не е ясно и дали всеки карач е достатъчно технически грамотен и въобще навит да се бъзика с настройката на "умните системи", за да му работят както трябва. А ако не му работят както трябва, за какво му е да ги плаща и да му тежат?

Именно в тази посока според мен бият Rock Shox с тяхното "червено хапче". Помнете ми думата, че ще става въпрос за някаква еволюция на U-Turn.


Get mad, then get over it.
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот bikerider » Чет Ное 27, 2003 7:39 pm

[quote="TOYAGA"]

И тука си сака ферман май...

За хронологията. Bikerider е прав, доколкото визира следствието, а не причината, а освен това не знам защо :))) пропуска XC-момента в цялата история. Всичко идва от появата на двойните окачвания и ескалацията в нарастването на хода на същите. Не са толкова далеч времената, когато хардтейли със 100-милиметрови вилки печелеха световния шампионат по спускане, а сега Сульо и Пульо се кандилкат на 120/120 и питат за още... Резултат – велосипедите не могат да се карат без опасност от морска болест на равно и въобще не стават за изкачване. Лечение – първо локаут на компресията (RS SID, Manitou Mars, Black Super), после U-Turn, после локаут на разгъването (MZ ETA), после RTA, после SPV/Brain/PPD/TerraLogic и накрая RTWD.

Очертаха се две философии за справяне с проблема. Едната е U-turn/RTA/RTWD, която плавно или на степени "премахва излишната част от хода", когато тя не е нужна (промяната на геометрията е щастлив страничен ефект), а другата е на "умните" SPV и т.н., които запазват хода на разположение през цялото време, но елиминират неконтролируемото клатене. ЕТА/ЕСС на Marzocchi е нещо средно между тези две течения, което звучи не по-малко смислено от практическа XC-точка.

Жакетът е прав, че SPV/Brain/PPD действително имат(ха) проблем с "прага", след който започват да реагират на малки, бързи неравности. Именно поради тази причина при "мозъка в задника" на Epic 2004 "treshold"-а вече може да се регулира и работата на задницата не се усеща като "автоматичен локаут с режим ON/OFF", като при първата версия. В момента Minute SPV (ендуро-вилка), Scareb SPV (ХС-вилка), Fox TerraLogic (XC-вилка), Sherman SPV (FR-вилка), Dorado MRD X-Works (DH-вилка) обещават да работят доста плавно, адекватно и наистина умно при ДОБРА НАСТРОЙКА. Същото се отнася и за "умните" задни амортисьори.

Друг е въпросът дали в Ендуро и XC-класа въобще е нужен целия ход през цялото време или е по-добра философията "travel on demand", защитавана от U-Turn/RTWD. Не е ясно и дали всеки карач е достатъчно технически грамотен и въобще навит да се бъзика с настройката на "умните системи", за да му работят както трябва. А ако не му работят както трябва, за какво му е да ги плаща и да му тежат?

Именно в тази посока според мен бият Rock Shox с тяхното "червено хапче". Помнете ми думата, че ще става въпрос за някаква еволюция на U-Turn.


Get mad, then get over it.
[/quote]


щото някакси прескочих XC-то в "еволюцията" си :D:D:D:D

Do, or do not - there's no try...
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот TOYAGA » Пет Ное 28, 2003 10:43 am

[quote="Jacket"]

Всъщност чесно да си кажа и на мен зати технология на Manitou - SPV нещо не ми се струва читава... Гледах принципа на действие и имам чувството, че това нещо спъва доста вилката/амортисьора. Доколкото разбрах тази технология е използвана при тежкотоварни камиони с цел предотвратяване на килването в завои.
Принципа е че имаме някакъв праг (threshold) под който SPV клапата е затворена и не разрешава движение на амортисьора и в полето под този праг влизали силите породени от педалиране, а над него силите породени от неравности по пътя (bumps). Глупаво ми се струва, защото при здраво натискане на педалите силите от педалиране могат да са много по-големи от тези от малки камъчета и много леки, но осезаеми неравности. Тази клапа уж била "умна" и разпознавала LF силите породени от педалирането и HF силите породени от неравности по пътя, обаче като й гледам устройството нищо умно не виждам... Просто една обикновена клапа както всяка друга, която след определено налягане от едната страна се отваря...
Дали тази клапа не спъва окачването, като го прави по-слабо чувствително към леки неравности, което е много желано за едно приятно каране.
Също така се чудя как вилка/рамка с тази технология може да има sag. Нали като седнеш ти пораждаш сила подобна на тази при педалиране. Демек колко "умна" трябва да е тази клапа, за да разбере че не натискаш педалите, а просто сядаш върху колелото... Има ли нещо общо air chamber-а със този случай, защото със сигурност sag има.
На мен лично тази технология никак не ми харесва, не защото съм пробвал как се държи и не ми е харесало, а просто защото не обичам, така да се каже самоинициативите на нещо, което ползвам, така както не обичам софтуера ми да се самонастройва според това как го ползвам.
Не знам за U-turn, какъв му е принципа, как се държи и т.н., но съм пробвал ETA-та на Marozcchi и определено ми хареса, защото когато е изключено вилката е супер, ама супер чувствителна към неравности и имаш чувството, че караш по една хипер равна пътечка, а в същото време гледаш камънаците отдолу. След това идва момента на изкачване, където "bobbing"-а пречи, включваш ETA-та, натискаш вилката и тя си оставя компресирана, като в същото време ти оставя 3см ход за да продължи да си върши работата на "изглаждач". В същото време челния ъгъл се променя за да е още по-удобно катеренето...
Е, пак казвам, че не съм се качвал на SPV окачване и нямам впечатления как се държи, но съм 100% сигурен, че е по-спънато отколкото едно нормално окачване без тази клапа, макар и едва забележимо...

Ride fast, yet ride smart!
:}):;)

[/quote]


По принцип е добре преди да съставиш изречение, в което използваш определения от рода на "глупаво", да изчистиш от същото аргументи от рода на "струва ми се/не ми се струва", "доколкото разбрах/не разбрах", "не виждам", "не знам" и "не съм пробвал"... Казвам го не за да се заяждам, а за да ти обърна внимание, че именно по този начин можеш да предотвратиш вкореняването на заблуди в собствената си глава.

Технологията си е много читава и доказва предимствата си от доста отдавна първо при "тежкотоварни камиони" (в случая има малка грешка в превода - става въпрос за състезателни бъгита-пикапи), по-късно при MX, после при дългите вилки на Foes, после в "петия елемент", за да стигне накрая до SPV. Brain/PPD и TerraLogic на Fox имат малко по-различно устройство но използват същата принципна идея, за да функционират. Действително "при здраво натискане на педалите силите от педалиране могат да са много по-големи от тези от малки камъчета и много леки, но осезаеми неравности", но СТОЙНОСТТА на силата в случая няма никакво значение. Значение в случая има ЧЕСТОТАТА/АМПЛИТУДАТА на ТРЕПТЕНИЯТА в изпадащата във ВЪТРЕШЕН резонанс при педалиране система на рамката и ПРИВНЕСЕНИТЕ от работата на окачването в тази система ВЪНШНИ ТРЕПТЕНИЯ, а още по-точно – съществените РАЗЛИКИ в тези честоти. Правилно си забелязал, че става въпрос за "LF и HF", но просто не знаеш, че словосъчетанието "високо/нискочестотна сила" е абсурд. Има високо/нискочестотни трептения, породени от различни по характер въздействия – в конкретния случай от различни по характер сили. Устройството на клапана на SPV действително е "глупаво" и действително той не е (пък и не може да бъде) нищо повече от един клапан, който отваря или затваря при определени условия, но за да разбереш какво му помага да разпознае разликите в честотата на трептенията и да действа "умно", трябва да си представиш следния опростен модел. Приеми, че цялата кинематична сложнотия с трептенията за клапана се свежда до едно просто нещо – до СКОРОСТТА (не налягането!!!, защото става въпрос за т.нар. "инерционен" принцип на работа, който няма нищо общо примерно с редуцир-вентилите или възвратните клапани), с която флуидът се опитва да му въздейства. На практика клапанът действа като своеобразен филтър, който "изрязва" нискочестотните (бавни за него) трептения и пропуска високочестотните (бързи) трептения. Надявам се да си разбрал...
Ако е така, тогава ще разбереш и значението на споменатия от теб "treshold", респективно неговото регулиране. Въпросният праг е именно граничната стойност, която инициира "работата" или "неработата" на клапана. С помощта на "изместването" на този праг, карачът може да избере един от двата възможни режими:
- фино поемане на ВСИЧКИ неравности с цената на лек "bobbing"
- пълно изрязване на "bobbing"-a с цената на друскане по малки/бързи неравности
Всичко останало във вилката/амортисьора е напълно конвенционално – и sag-a и всичко друго. Sag-ът може да се регулира или с баланса между позитивната и негативната камера на въздушната пружина или с preload-а на стоманената пружина.
И накрая - въпросът за "самоинициативите на нещо, което ползвам" е доста спорен, защото е въпрос на вкус и субективно виждане за нещата от живота. Просто някои пият сини, а други – червени хапчета...:D:D:D


Get mad, then get over it.
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот TOYAGA » Пет Ное 28, 2003 10:47 am

[quote]щото някакси прескочих XC-то в "еволюцията" си [/quote]


КАКЪВ пропуск, драги зрители! КАКЪЪЪЪВ ПРОПУСК!!!!:D:D:D

Get mad, then get over it.
Дръж се земьо, шоп те гази!
Аватар
TOYAGA
 
Мнения: 7138
Рейтинг: 1634
Регистриран на: Пон Сеп 29, 2003 5:28 pm
Местоположение: София

Мнениеот Jacket » Пет Ное 28, 2003 11:20 am

Ее много ти благодаря :)
За HF и LF "сили" си прав... доста време се чудих какво да напиша. Трептения ми се виждаше някак неуместно в случая, но аз в една друга тема се извиних, че не ме бива много в словореда.
Признавам си и че доста крайно се изразих с "глупаво" и т.н., но все пак и ти каза, че прага спъва окачването при леките неравности. Просто няма как да не стане, след като технологията е такава (с праг). Затова казах, че не говоря от личен опит, а следвам пътя на логиката :)
Приемам ти критиката и занапред ще гледам да не се изразявам толкова ...хм ето пак ми бяга думата... остро за неща в които не съм 100% сигурен :)

Ride fast, yet ride smart!
:}):;)
Аватар
Jacket
 
Мнения: 1409
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Авг 06, 2003 8:44 pm

Мнениеот bikerider » Пет Ное 28, 2003 11:25 am

[quote="TOYAGA"]

[quote]щото някакси прескочих XC-то в "еволюцията" си [/quote]


КАКЪВ пропуск, драги зрители! КАКЪЪЪЪВ ПРОПУСК!!!!:D:D:D

Get mad, then get over it.
[/quote]



Ей (размахва заканително пръст)!!! :D:D:8D::8D:


[b]Do, or do not - there's no try...[/b]
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот КапитанПланета » Пет Ное 28, 2003 3:10 pm

[quote]

щото някакси прескочих XC-то в "еволюцията" си
[/quote]


Не си го прескочил. Това е следващия етап в еволюцията ти [:p]:D:D:D



Four wheels move the body, Two wheels move the soul.
Four wheels move the body, Two wheels move the soul.
КапитанПланета
 
Мнения: 1102
Рейтинг: 1705
Регистриран на: Пон Окт 28, 2002 10:52 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот bikerider » Съб Ное 29, 2003 7:42 pm

[quote="КапитанПланета"]

[quote]

щото някакси прескочих XC-то в "еволюцията" си
[/quote]


Не си го прескочил. Това е следващия етап в еволюцията ти [:p]:D:D:D



Four wheels move the body, Two wheels move the soul.
[/quote]


всъщност не съм го прескочил съвсем. например от ярлово до софия по пътя без почивчица с тоя танк... ама тва всъщност е XRoad :D:D:8D::8D:

виж като натежат "годинките" - мързеливците на мотори, другите на XC :D[:p]:8D::8D:

[b]Do, or do not - there's no try...[/b]
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот Admin » Вто Дек 02, 2003 9:19 am

Навсякъде, където съм чел за SPV/Progressive, пробвалите ги хора пишат, че чувствителността към малките неравности е изцяло въпрос на настройка.
За “работата в екип с педалите” пък пишат, че докато колоездачът върти седнал, или пък на педали, но с плавни обороти, окачването остава спокойно. Когато обаче е на педали и натиска яко, прагът бива преодоляван.
Пожелавам си някой ден, не много далеч в бъдещето, да мога да ти кажа това от личен опит. :D;)


Животът е кратък, карай бързо!
Интелигентният човек има възможност да се държи като такъв или като простак. Простакът няма подобен избор.
Аватар
Admin
 
Мнения: 16304
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 20, 2002 12:00 am
Местоположение: София


Назад към Архив

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта