Здравей ioioioto,
Олеомак е до някъде прав, че за 40-50 км на ден е достатъчен и велосипед от класа на Блейд.
Ако обаче се вманиячиш като по-голямата част от пишештите в този форум, ще си кажеш: карам за кеф, което значи че и велосипеда който карам трябва да ме кефи. Тогава започва едно яко ровене в нета и с известна доза късмет и не малко парични знаци докарваш нещо за което хората които не са изпитвали това усещане те питат: добре де професионалист ли ще ставаш?
Аз съм почнал от една железарка за 160 лева втора ръка, преминах през хроммолибденова рама с малко по-добър монтаж, после взех алуминий с още по-добър монтаж, после комбинация на алуминий и карбон с монтаж комбинация от Chorus и Record карбон/който още ми стои за втори велосипед при лошо време/, а сега карам карбон монокок с Record карбон пълен монтаж. Естествено алуминиевия ми велосипед стои, защото е 60-ти ръст и няма мераклии макар да му търса 800 лв. /и съм склонен да сваля/, а е с шимано 600 монтаж с дуал контрол 8-ца. Пазара за велосипеди среден клас е най слабия. Това са хора, запалени но без финансова възможност и не направили си сметката, че след време ще си купят нещо по-добро /какъвто е и моя случай/. Такъв е и случая и на други в този форум.
Та мисълта ми след всичко изписано е, че трябва да си помислиш, имаш ли мерак да караш класен велосипед. Ако е така неминуемо усещането ще се засили като покараш повечко, а още по-бързо ако тези с които караш са с по-добри от твоя велосипеди.
Може би /не задължавам никой с това мнение/ е най-добре нещо евтинко втора ръка, докъто събереш средствата за мечтаното. Така поне ако бях постъпил аз, щях да съм спестил едно около 1000 лева от разликите в покупната и после в продажната цена на велосипедите минали през мен.
Ми май това е, че пак трябва да работя.