Брeвети 200км

Този форум е за обмен на информация, свързана с всички видове колоездене извън планинското и велосипеди, различни от маунтин байк - шосейни, пистови, градски, туристически, и т.н., и т.н. Той обаче не е предвиден за обсъждане на най-евтините масови велосипеди, предлагани в изобилие в България! Моля, не занимавайте аудиторията излишно с тях!

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 900 / 900 / 10

Брeвети 200км

Мнениеот Митко Ruse » Нед Мар 16, 2008 7:46 pm

Копнах наредбата за брeвети 200км.Аз лично не ги харесвам но за тренировка става.Мисля да се пусна тази година.Който има има интерес да пита още нещо-моля.Даваите смело кара се бавно и си помагат хората.
Сливен-Казанлък-Сливен: 206 км за 13.30 часа, 1100м денивелация Старт: 29 март - събота, 7.00 ч.
А. МАРШРУТ:
1. Карта: Старт/Финал: Сливенски минерални бани - бистро „Омега”. С червено-сини кръгчета са обозначени официалните контроли. С празни червени кръгчета са обозначени вероятните секретни контроли. За ориентиране на ход използвайте маршрутната таблица.


2. Часови контроли:


Контрола Отваря Затваря Км Общо

Старт Сливенски мин. бани, бистро „Омега” - печат 6:30 С 7:00 0 0
1 Н.Загора ОМV – секретна? 44 44
2
кв. Козарево – печат /касова бележка С 8.42 С 12:00 31 75
3 с. Енина – супермаркет – печат /касова бележка С 10.12 С 15:24 51 126
4 Кафе надлез Шивачево –секретна? 57 183
Финал Сливенски мин. бани, бистро „Омега” - печат С 13.00 С 20:30 23 206



Забележка: Червено: задължително удостоверяване на преминаването и контролното време

3. Денивелация

Кермен Кортен Баня Казанлък кафе-пазарче
Николаево Нова загора Твърдица Мъглиж


4. Особености на маршрута:
Старт: Сливенски мин. бани, бистро „Омега”, 7:00 за 12ч група и 6:30 за 13ч група. Нерегистрирани участници се явяват 30 минути преди старта /6:30 или 6:00/. Регистрираните се явяват 10 минути преди старта за обща снимка.
Маршрут: Участъкът до разклона за Мечкарево е много натоварен, да се кара плътно вдясно. В гр. Кермен да се внимава да не се пропусне разклона надясно за гр. Нова Загора – веднага след ж.п. линиите. В гр. Нова Загора да се внимава за дупки и кръстовища с липсващи знаци, както и при пресичането на главен път Сливен - Стара Загора. На бензиностанция “ОМВ” в Нова Загора секретната контрола се осъществява в движение чрез заснемане с камера. През гр. Твърдица се преминава по околовръстното или през центъра – по избор. Козарево е квартал на Твърдица. Контролата е до магазинче в центъра - оглеждайте се за съдийската кола, при липса на такава се взима касова бележка. В гр. Казанлък след „ШЕЛ” сме надясно, следим табелите за Русе и Габрово, след това за с. Енина. На площада в селото има магазини и заведения - оглеждайте се за съдийската кола, а при липса на такава се взима касова бележка. При сериозни механични проблеми търсете „Добрев байк” в Казанлък – 1 км след центъра. На връщане да се внимава по главния път – не е натоварен и има видимост, но автомобили и камиони карат бързо, да се кара плътно вдясно. След надлеза на 183 км има заведения, където спирането е по желание - секретната контрола се осъществява чрез заснемане с камера. Не пропускайте разклона за Злати войвода на 199 км. Внимавайте при включването в главен път Сливен - Стара Загора и при преминаването на последните километри до финала - участъкът е много натоварен!
Финал: Сливенски мин. бани, бистро „Омега”. Картоните се подпечатват и подписват в заведението. Отбелязва се часът на пристигане, както и желанието за получаване на медал. Пристигналите се групират в интервали от по 5 мин. Цената на медала от 10 лв. се заплаща предварително. Заверените картони и медали се връчват на следващия бревет. Допуска се и изпращане по пощата за сметка на получателя.
Съдийската кола има контролни функции. Превоз на пътници и багаж се осигурява само в случай на сериозни механични или здравословни проблеми.
Б. ИЗВАДКИ ОТ РЕГЛАМЕНТА:
1. Недопускане на каквото и да е подпомагане и придружаващи коли по трасето.
/Член 7: Всеки рандоньор трябва сам да се грижи за всичко необходимо за осъществяването на своя бревет. По трасето не се допуска никакво подпомагане от страна на треньори и други помощни лица заедно с придружаваща кола – извън контролите. Участниците, които нарушат този член, се дисквалифицират без право на обжалване./
2. Движението зад нерегистриран или дисквалифициран участник също се счита за странична помощ.
За неспазване на регламента на АСР и ARB, съдиите могат да налагат следните наказания:
- за съзнателно пропускане на контрола: дисквалификация
- за невлизане на контрола – с или без печат: добавяне 1 наказателен час /н.ч./
- за неизправно или невключено през нощта осветление: добавяне 1 н.ч.
- за липса на отражателно елече при нощно каране: добавяне 1 н.ч.
- за неспазване на Закона за движение по пътищата и пътната сигнализация: добавяне 1 н.ч.
- за получаване на мобилно или стационарно подпомагане между две контроли, което включва, но не се изчерпва с: каране зад МПС, осветяване от МПС, получаване на техническа или друга помощ от странични лица: добавяне 1 или 2 наказателни часа
- за некоректно и нецивилизовано поведение към съдии, контрольори, колоездачи и странични лица: добавяне 1 или 2 наказателни часа
- за проява на неуважение към съдии и контрольори: добавяне 2 наказателни часа
- за неизпълнение на нареждане на съдии и контрольори: добавяне 3 наказателни часа
- всяко повторно нарушение води до незабавна дисквалификация.


В. ЗАЯВКИ ЗА УЧАСТИЕ
БФТ членува в Международната организация на коломаратонците AUDAX и плаща членския внос на България, всички заверки на бреветите, както и медалите на новобранците. Редно е участниците от клубове, които не са редовни членове на БФТ, да си поемат тези разходи.
1а. Стартова такса 1 бревет: включва стартов пакет /контролен картон, карта и денивелация на маршрута с часовите контроли, маршрутна таблица/, резервация за нощувка, контролна кола.
- 6 лв. при предварително записване /плащане по банков път или със запис/. Стартов пакет се изпраща по електронен път, или с наложен платеж.
- 8 лв. при записване в деня преди старта /до 20:00 ч./. Стартов пакет получавате на старта.
- 12 лв. при записване на самия старт. Стартов пакет - според наличните количества
Отстъпки: За клубове членуващи в БФТ - 50%, или горните суми стават 3, 4 и 6 лв.
Възстановяване на суми: 50% се връщат при отказ, заявен поне 1 седмица по-рано.
Квитанция за платената стартова такса се издава от кочана на БФТ.
1б. Стартова такса за супер серия 4 бревета /200+300+400+600/. Отнася се за 4 произволно избрани бревета по време на двете бреветни седмици в гр. Сливен. Включва стартови пакети за всеки бревет, резервации за нощувка, контролна кола, както и описаните по-долу бонуси.
- 24 /4х6/ лв. при предварително записване /плащане по банков път или със запис/.
- 26 /8+3х6/ лв. при записване в деня преди първия старт /до 20:00 ч./.
- 30 /12+3х6/ лв. при записване на самия пръв старт.
Към горните суми се добавят 6 лв. за старт на 1000 км вместо на 600 /през май/.
Нощувката по време на бревета от 600 км е на цената на ТС „Яворица” или хижа „Мадара”.
Нощувките по време на бревета от 1000 км са на цената на бистро „Омега” и хижа „Мадара”.
Отстъпки: За клубове членуващи в БФТ - 50%, или горните суми стават 12, 13 и 15 лв.
Възстановяване на суми: 50% се връщат при отказ, заявен поне 1 седмица преди първи старт.
Квитанция за платената стартова такса се издава от кочана на БФТ.
Бонуси: снимка върху картона, състезателен номер за колелото и медал „Супер рандоньор” за успешно завършени 4 дистанции. Ако дистанциите са покрити в рамките само на първата или само на втората бреветна седмица се връчва и Специалната чаша на гр. Сливен.
Формуляр: Включва лични и анкетни данни и е сходен на формулярите, които се попълват за участие в бреветите на 1200 км. Може да се изпраща и по Интернет.
2. Регистрация: Провежда се от 17 до 20 ч вечерта преди старта. По изключение това може да стане и 30 мин. преди самия старт, но тогава трудно биха могли да се отстранят евентуални пропуски в задължителното оборудване, описано по-долу.
Състои се в инструктаж, показване на застраховка и медицинско и проверка на велосипеда.
Застраховката „Злополука” трябва да е с минимално покритие от 1000 лв. В съответствие с международната практика, медицинското може да е от личен лекар, като се записва, че участникът е във физическо и психическо състояние да измине съответната дистанция.
Проверката на велосипеда става по следната таблица:
Дистанция Гуми Фар бял Фар червен Жилетка Отражатели Каска
200к 1 13 ч. група 13 ч. група 13 ч. група дрехи/колело Да
300к 1 1 1 Да дрехи/колело Да
400к 2 2 2 Да дрехи/колело Да
600к 2 2 2 Да дрехи/колело Да
1000 / 1200к 2 + 2 багаж 2 + батерии 2 + батерии Да дрехи/колело Да
Ако велосипедът не е изправен, не отговаря на горните изисквания, не разполага с инструменти или ако не са фиксирани здраво чантичките и фарчетата – участникът не може да стартира. Каските са задължителни за прояви от календара на БФТ.
Личен багаж: ограничен по размер пакет може да бъде занесен и върнат:
- за Бревет 400 км –> Контрола Крайморие
- за Бревет 600/1000 км –> Контрола Момин проход /април/ или Мадара /май/


Г. ИНСТРУКТАЖ
Инструктаж Безопасност

A. ИЗВАДКА ОТ РАЗДЕЛ ОСЕМНАДЕСЕТИ ОТ ЗАКОНА ЗА ДВИЖЕНИЕ ПО ПЪТИЩАТА
Чл. 80. Водачът на велосипед е длъжен да се движи възможно най-близо до дясната граница на платното за движение.
Чл. 81. На водача на двуколесно пътно превозно средство е забране¬но:
1. да се движи успоредно до друго двуколесно пътно превозно средство;
2. да управлява превозното средство, без да държи кормилото с ръка, както и да освобождава педалите, с които контролира превозното средство;
3. да се движи в непосредствена близост до друго пътно пре¬возно средство или да се държи за него;
4. да превозва, тегли или тласка предмети, които пречат на уп¬равлението на превозното средство или създават опасност за другите участници в движението;
5. да управлява превозно средство по площите, предназначени само за пешеходци; тази забрана не се отнася за велосипедис¬ти на възраст до 12 години.
Чл. 82. Забранено е движението на велосипедисти в група за тренировка, ако пред и зад групата няма придружители с авто¬мобил или мотоциклет.

Б. ИЗВАДКА ОТ РЕГЛАМЕНТ на БРЕВЕТ СВЕТОВНИ РАНДОНЬОРИ
Член 5: Всеки участник се счита за тръгнал на индивидуално пътуване, той е длъжен да спазва закона за движение по пътищата и всички видове официална пътна сигнализация.
Парижки Клуб Аудакс, дружествата – организатори, представителя на АСР и неговата референтна асоциация не могат да бъдат в никакъв случай отговорни за произшествия по време на бревет.
Член 6: За движение през нощта, велосипедите трябва да имат здраво фиксирани светлини отпред и отзад, които да са функционални по всяко време. (да се предвидят батерии и крушки за смяна, горещо се препоръчва двойно осветление). Забранено е изцяло мигащо задно осветление. Организаторите ще забранят стартирането на всеки участник, чието осветление не отговаря на изискванията. От всеки участник се изисква да включва своето осветление с падането на нощта, а също и по всяко време на недостатъчна видимост (дъжд, мъгла, и т.н.); дори и да е в група, всеки трябва да е осветен. През нощта се препоръчват светли дрехи и светлоотразителни ленти, като носенето на светлоотразителна жилетка е задължително.
Всяко неспазване на тези правила, констатирано при проверка, води до незачитане на бревета.
Член 7: Всеки рандоньор трябва сам да се грижи за всичко необходимо за осъществяването на своя бревет. По трасето не се допуска никакво подпомагане от страна на треньори и други помощни лица заедно с придружаваща кола – извън контролите. Участниците, които нарушат този член, се дисквалифицират без право на обжалване.
Член 8: Всеки участник получава на старта бреветна карта и описание на маршрута, в които са описани определен брой контролни точки, където участникът ще трябва задължително да завери тази бреветна карта. Организаторите могат също така да предвидят една или няколко секретни контроли; поради тази причина, а също и от гледна точка на сигурността, участникът е задължен да спазва маршрута, който му е зададен на старта.
Митко Ruse
 
Мнения: 872
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Мар 12, 2008 2:49 pm

браво

Мнениеот rosty_sz » Вто Мар 18, 2008 7:47 pm

Браво Митак. Инфото е много полезно. Само не разбрах за 200 км какво е задължително - фар, жилетка. и т. н. не ми стана ясно?Дай и сметката за превод на парите и как организаторите разбират, че ти си привел пари и да ти пратят стартов пакет? Евала ,че си си поиграл да направиш достъпно това инфо.
rosty_sz
 
Мнения: 163
Рейтинг: 1380
Регистриран на: Съб Окт 27, 2007 5:30 pm
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот Митко Ruse » Вто Мар 18, 2008 8:00 pm

За 200км. трябва само каска. За банковата сметка не знам аз ще си платя предния ден.Но организатора е Лазар Владиславов и той ще обясни.Телефоните му са:0888708639, 044637395 и 044633195 меил: [email protected]
Имам щелание да покарам във вашия раьон с моя приятел и твои съгражданин Васко та ще почерпиш.
Митко Ruse
 
Мнения: 872
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Мар 12, 2008 2:49 pm

Мнениеот vladimir.dzhuvinov » Сря Мар 19, 2008 8:40 am

Благодарности за подробното инфо :beer:

Какви са възможностите за нощуване в Сливенски мин. бани?

Ще има ли по-бавни групички, за които да мога да се закача с моя байк? При дълги асфалтови карания средната ми скорост е 22 - 24км/ч, надявам се да успея да се побера в контролите. Фар обаче определено ще си взема :)

Поздрави от Пловдив,

~Владо
Кротко планинско колоездене :: Изображение
Аватар
vladimir.dzhuvinov
 
Мнения: 810
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Мар 28, 2007 9:33 am
Местоположение: Plovdiv

Мнениеот Митко Ruse » Сря Мар 19, 2008 12:16 pm

Каква бавна група то ако с баика държиш 24км/ч то ти си огън ако караш в група.Хотелите ще резервира Лазар.
Митко Ruse
 
Мнения: 872
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Мар 12, 2008 2:49 pm


Назад към Други видове колоездене

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта