
sharky написа:Сега разглеждам части в нета, по-точно задни амортесиори и до сега винаги съм се ограничавал с пружинни. Искам да попитам дали наистина въздушните амортесйори работят (това не зависи ли от рамката) повече и стават ли за фр и дх? Какви са плюсовете и минусите на двата вида? и в крайна сметка - кое е по-добре
airborneone написа: кво разбираш " под работят повече" ?
ти какво търсиш в работата на шока?
kww написа:и двата вида са под налягане и с въздух всеки прожинен амотесйор се помпа за да бъде маслото под налягане
Admin написа:... и се опасявах да не го объркам още повече
did написа:Admin написа:... и се опасявах да не го объркам още повече
опасявам се, че не можеш да го объркаш повече, отколкото е объркан в момента.
Admin написа:kww написа:и двата вида са под налягане и с въздух всеки прожинен амотесйор се помпа за да бъде маслото под налягане
Съгласен съм, но газът, който създава налягане върху маслото, има отношение към амортизацията (смекчаването), поправете ме, ако грешаЗатова не го споменах, тъй като sharky питаше конкретно за пружините и се опасявах да не го объркам още повече
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 16 госта