Marzocchi 66 RC2 Light & 888 VF2 (SSVF)

Въпроси, коментари и дискусии за велосипеди с ход на окачването 180 мм или повече, компоненти и екипировка за тях.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1000 / 1000 / 20

Marzocchi 66 RC2 Light & 888 VF2 (SSVF)

Мнениеот Editor » Сря Окт 29, 2008 10:48 pm

Там...В момента карам 66 RC2 Light , и като цяло съм доволен от работата й.Единственото нещо което не ми харесва е ,че стои някак си куцо на колелото ...Имам чувството ,че ми е късичка , особено когато съм седнал на колелото.Решил съм до месец да я сменя с 888 , моделите 2004-2006.Единствената вилка от тази серия , която успях да намеря да се продава нова е 888 VF2 с хидравлика "SSVF" в двата крака.
Обаче започвам да се замислям....До каква степен SSVF хидравликата е по-зле от RC2 и дали е по-зле??На ясно съм ,че при смяната на вилката с въпросните осмици ще загубя 2 настройки - Air Preload & Ета и все пак желанието ми за 888 е доста голямо.Бих отделил и повече пари , но вече няма RC2X НИКЪДЕ , а RC3 е безмилостно скъпа и + това е модел 08 което съвсем ме кара да се откажа от нея.Накратко ..
1:Ако взема въпросния 888 ще усещам ли голяма разлика в работата на вилката спрямо шестиците?
2:Въпросната SSVF хидравлика дали е достатъчно надеждна и като цяло какво бихте ме посъветвали.
п.с
Вилката няма да се използва редовно...В смисъл нямам почти никакво свободно време и ще се кара 1 или 2 пъти седмично, по няколко часа на ден главно Freeride.
This is our fight for freedom,this is our way of saying,this is our day.
http://www.facebook.com/PavelStefanovEditor My Page
Аватар
Editor
 
Мнения: 2804
Рейтинг: 1998
Регистриран на: Вто Сеп 13, 2005 8:51 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Attention-rider » Чет Окт 30, 2008 7:43 am

Само да вкарам малко точност.
SSVF - SSV (Speed sensitive valve) само че в двата крака.
RCV - подобрение на SSVF.
RC2 то е по-добра хидравлика от SSVF-то, но въпросът е дали, ще усетиш разликата при положение, че караш freeride?

Attention to the ride, Attention to the rider!
Аватар
Attention-rider
 
Мнения: 395
Рейтинг: 999
Регистриран на: Нед Юли 13, 2008 4:49 pm

Мнениеот airborneone » Чет Окт 30, 2008 10:13 am

Загуба на време и пари е да си смениш вилката.
РЦ2 е една от хубавите хидравлики на Марцочи.
+
Седи ти куцо вилката защото не си използвал достатъчно прилоад.
+
Еднокоронните вилки са доста приятни и повратливи.

@Attention-rider

Ще ми обясниш ли кво означав
"ще усетиш разликата при положение, че караш freeride"

Или той фриирайда си е лека дисциплина?
Аватар
airborneone
 
Мнения: 3689
Рейтинг: 1998
Регистриран на: Нед Авг 07, 2005 7:26 pm
Местоположение: София

Мнениеот kotka12 » Чет Окт 30, 2008 11:09 am

предполагам /пряко нарушение на 11-та Божия заповед - "Не предполагай"/
че се има предвид
че при фрирайд не е толкова необходима пъргавина на вилката
както при ДХ например
и затова по-"бавните" хидравлики
ще реагират удачно :D
The best-laid schemes o' mice an' men gang aft a-gley

http://s2.bg.gladiatus.com/game/c.php?uid=54478
Аватар
kotka12
 
Мнения: 3462
Рейтинг: 1980
Регистриран на: Пон Юни 27, 2005 8:02 am
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот bikerider » Чет Окт 30, 2008 11:17 am

Attention-rider написа:Само да вкарам малко точност.
SSVF - SSV (Speed sensitive valve) само че в двата крака.


:rofl:
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот Editor » Чет Окт 30, 2008 6:27 pm

@Airbornone ,
Определено или аз немога да си настроя вилката , или тя не е наред.
Започна ли да вкарвам повечко въздух в камерата , оправям проблема с САГ-а , но в същото време в се получава едно доста неприятно "подритване" в началото на хода на вилката , което немога да забавя по никакъв начин с рибаунда.Пробвах да си въртя компресията....И с нея не се получава някак си.Иначе да си призная съм си чист фен да двукоронните вилки и може би това е главната причина да искам осмици.Относно пъргавата хидравлика ...Наистина мисля ,че RCV или SSVF ще ми свърши работа имайки предвит ,че карам рядко по супер технични пътечки , където мога да усетя предимствата на RC хидравликата.Като че ли се занимавам по-често със скокове , от колкото с каране надолу.
Благодаря на всички за отговорите.
This is our fight for freedom,this is our way of saying,this is our day.
http://www.facebook.com/PavelStefanovEditor My Page
Аватар
Editor
 
Мнения: 2804
Рейтинг: 1998
Регистриран на: Вто Сеп 13, 2005 8:51 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот ddevil » Чет Окт 30, 2008 6:44 pm

По това, което казваш имам усещането, че май не ти е достатъчно маслото във вилката и при напълно разгънато положение - края на патрона остава без масло. Затова точно в тези начални см-и от хода "подритва", защото края, през който минава маслото по принцип и забавя връщането - не е до равнището на маслото, а над него.

Виж, не я пипай все още или поне преди още някой да потвърди съмненията ми :D
If the milk turns out to be sour, i ain't the kind of pussy to drink it
Продавам: Рамка Giant Faith + Fox DHX5.0 + още доста части или цяло колело
Аватар
ddevil
 
Мнения: 1176
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Яну 30, 2006 10:42 pm
Местоположение: Entropy

Мнениеот bikerider » Чет Окт 30, 2008 8:30 pm

Наистина звучи точно така. Дали наистина е така, обаче, трябва да се види.
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia


Назад към Продукти за спускане и фрийрайд

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 12 госта