от GECKO » Чет Юли 21, 2011 10:29 pm
Колелото ще е по-... универсално с 222мм. Ще можеш да го караш навсякъде и дори да повъртяваш.
С 216мм ще слегне малко задницата. Няма да е толкова комфортно на нискоскоростни завъртулки и със сигурност ще е доста по-неприятно при въртене, но ще е по-стабилно на скорост и в завоите. Междуосието ще се увеличи а кокпита ще се намали и респективно ако се запази всичко друго ще те изнесе малко по-назад и малко по-надолу (полезно за спущане). Минуса е хода - с 216мм амортисьор той пада на около 160мм. Това не изглежда много, но с правилният амортисьор може да се получи доста качествено возило.
За да докараш максимално полезно от този ход ще е хубаво да се насочиш към някой амортисьор с... по-качествена хидравлика. Тук не говоря за масовото решение (FOX) ами нещо, което ще ти позволи този по-малък ход да не причинява болки в ставите (и на шофьора и на търкалото) та... понеже рамката е FSR тип окачване това я прави близка до Single Pivot като усет (това дето всички му викат прогресивност) Да, има независимо спиране (не болкира толкова лесно окачването) и по-независимо педалиране (няма толкова Pedal kick back) но си остава сравнително линейна а най-добрият начин да смекчиш една линейна рамка е с повече компресия. Това ще значи, поради липса на 5th Element/Progresive suspensions следващото най-добро нещо Manitou със SPV или добре тунингован амортисьор, но това ще е по-трудно за постигане.
Та моя съвет с тази рамка би бил този - Manitou със SPV - Swinger Air x4 например.
*всичко по-горе важи за 05 и 08 моделите. 07 може да се кара с всичко, което не пречи чисто физически на работата (да се удря в тръбите)