Мека вилка (с подходящ диаметър и височина на стержена) може да се сложи, но за +ове не се сещам, а минусите са следните:
Геометрията на предния триъгълник е къса, за да е по-изправена и комфортна позата на ездача. Това означава (освен всичко друго) че много малка част от масата Ти ще се пада на кормилото, което обезсмисля предно окачване (поне при нормална за тоя байк езда). При слагане на амортесьорна ще добавиш още 40-50 мм към височината на сегашната (заради хода) и в резултат на това ще намалиш още процентното натоварване на предницата, тъй като кормилото ще е с толкова по-повдигнато, а Ти -още по-изправен. Челният ъгъл ще намалее с поне градус (което не е по-добре за управляемостта). Средното движение също ще се вдигне с около 20мм (Което отново не е по-добре за управляемостта). Отделно "хандлингът" ще стане малко "по-размазан" (а не 100% директен -както е сега), заради нормалните луфтове при "меката" вилка. Та освен негативите от тая интервенция, ще добавиш и над килограм отгоре към иначе не лошото общо тегло, които винаги ще носиш, но много рядко ще са ти от полза.
Принципно този байк не е тип "хибрид" а "ърбан" и всичко си му е ОК (вкл. гумите), и е типично асфалтов, а не оф-роуд, та както се казваше "по дубре нидей"

Хората пари дават за такъв "градски боец", а ти искаш да го вкараш в "окопна война" -имай милост, нека ти служи там за където е правен.