kawasuna написа:Без сърказам,ако обичаш.Че си много интересен,това всички го научихме.Може ли отговор от човек,който е пробвал.Благодаря.
Bi11y написа:По-леките курбели обикновено са по-висок клас - високия клас са по-твърди.
Harka написа:Bi11y написа:По-леките курбели обикновено са по-висок клас - високия клас са по-твърди.
Това не е задължително вярно. Коравината на курбелите не е функция на теглото им. Зависи какво е приложението им. Много леки ХС курбели най-вероятно ще се гънат повече от евтини спускачески, колкото и да са скъпи. Помня когато за първи път сложих леки курбели - първото поколение на Truvativ Stylo. По това време това бяха най-високия клас курбели на Truvativ. Това са най-меките курбели, на които някога съм се качвал. Гърчеха се като луди. Честно казано обаче въпреки това не помня да ми е пречело особено, защото се проявяваше само при стабилно набиране на висока предавка. За сметка на това колелото ми олекна значително.
Bi11y написа: Дефинирай значително ... Щот инак звучи ,че е олекнало с 5кг ... Моите примери ги дадох с Шимано - там мога и още субективни наблюдения да дам . За срам нямам наблюдения , но като конструкция ГХ12 е като деоре ...
marsa написа:Пак ще повторя, че декланшора няма да работи с планинска команда. Хода на жилото на планинската е почти двойно по-голям.
Harka написа:Bi11y написа: Дефинирай значително ... Щот инак звучи ,че е олекнало с 5кг ... Моите примери ги дадох с Шимано - там мога и още субективни наблюдения да дам . За срам нямам наблюдения , но като конструкция ГХ12 е като деоре ...
Значително за мен е 300+ грама. Точните тегла не си ги спомням вече, защото е било преди 16 години, но беше значително.
Ще се повторя пак - коравината на курбелите не е функция нито на теглото им, нито на цената им, а на конструкцията. Това, че има примери за едното или другото, не променя този факт.
marsa написа:Какво имаш налично?
_SoRa_ написа:Ей тия вече трябва да работят по между си без проблем:
https://allmountain.bg/komandi/3849-los ... kovka.html
https://allmountain.bg/deklanshori/4485 ... kovka.html
Само да са налични
marsa написа:Според мен най-лесното решение е да се насочиш към командата SL-2403 и да търсиш декланшор FD-2403 3403 3503 или друг подобен от сравнително актуални серии, тъй като все още се намират. Ето този ще ти отговаря и на името:
https://www.bikesport.bg/bg/%D0%B2%D0%B ... -2010.html
_SoRa_ написа:В bikepointburgas имат команда tiagra sl r440. Проблема е, че сайта не работи и няма как да видя каква точно е командата.
marsa написа:Командите R440 са идентични с планинските - те са точно за декланшора който показах горе с дългото рамо. Той е модел R440. Това е едно от малкото изключения. Така че за тях ти трябва декланшор FD-R443, но ако го имаш изобщо не ти трябват тези команди.
marsa написа:_SoRa_ написа:В bikepointburgas имат команда tiagra sl r440. Проблема е, че сайта не работи и няма как да видя каква точно е командата.marsa написа:Командите R440 са идентични с планинските - те са точно за декланшора който показах горе с дългото рамо. Той е модел R440. Това е едно от малкото изключения. Така че за тях ти трябва декланшор FD-R443, но ако го имаш изобщо не ти трябват тези команди.
Назад към Продукти за крос-кънтри
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта