XC вилка с отворче на скобата (за калник)?

Въпроси, коментари и дискусии за ХС велосипеди с ход на окачването до 130 мм, компоненти и екипировка за тях.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1000 / 1000 / 20

Мнениеот outfaced » Вто Ное 27, 2007 7:49 pm

Изображение Изображение
продавам: разни неща
Аватар
outfaced
 
Мнения: 6057
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Юли 20, 2007 3:24 pm
Местоположение: Пловдив

Мнениеот jivkonik » Вто Ное 27, 2007 7:51 pm

did написа:
jivkonik написа:
screamBoy написа:Recon 327, Solo Air, 100mm, w/ post е на цена 650лв, той е посочил 500-600, какъв ти е проблема ?

Ефтината няма "чепчета", тази с "чепчета" (дето не се отваря) е 750 лв.
:D :D :D

оная от моя линк е с "чепчета" и ще му излезе тамън около 500 лева.

обаче и тя няма дупка на "скобата" :V:

Риска да вземеш нещо отвън, да се разтече на 2-рата седмица (пример - моята MINUTE, и още 10-тки знайни и незнайни вилчици :D ) би оправдал покупката от тук, още повече, че предложеното Марцоки у нас е на "европейска" цена (ако можем да приемем за "европейска" цената на най-големия в Европа онлайн байк магазин, към която бях дал линк). Имаме си и "чепчета" ;) , но си нямаме "онази дупка" :bawling: в арката.....
Аватар
jivkonik
 
Мнения: 2600
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Юни 29, 2004 9:59 pm
Местоположение: Bulgaria, Sofia

Мнениеот jivkonik » Вто Ное 27, 2007 7:53 pm

outfaced написа:http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=13117
:)

Sub Total:£199.99(278.59 EUR)

Postage Cost: £25.00 (34.82 EUR)


Total: £224.99 (313.41 EUR) :evil:
Бих ги дал, ако ми трябваше нова вилка! :agree:
Ъъъъъ а на нашия пазар кога ще дойде това и за колко пари?!
Onedistribution какво обаждат по въпроса?! :popcorn:
Аватар
jivkonik
 
Мнения: 2600
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Юни 29, 2004 9:59 pm
Местоположение: Bulgaria, Sofia

Мнениеот vladimir.dzhuvinov » Вто Ное 27, 2007 9:19 pm

@jivkovnik, did, outfaced, screamBoy: Малеее, какво правите бе, хора. После ще трябва да ви черпя за информацията :beer:

Сега ще трябва да сядам да чета, да се образовам и да смятам :D Може би по-добре утре на свежа глава... :D

Сетих се, че покрай удължаването на хода ще ми се повдигне и кормилото. Възможно ли е трите пръстена, които са под лапата да бъдат изтръгнати и така кормилото да бъде снишено?

Изображение

Сега излизам да покарам, че главата ми запуши :hypnoti:
Аватар
vladimir.dzhuvinov
 
Мнения: 810
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Мар 28, 2007 9:33 am
Местоположение: Plovdiv

Мнениеот did » Вто Ное 27, 2007 9:33 pm

vladimir.dzhuvinov написа:Възможно ли е трите пръстена, които са под лапата да бъдат изтръгнати и така кормилото да бъде снишено?


След "СКОБА" и "ЧЕПЧЕТА", сега пък ... "ПРЪСТЕНИ, които трябва да бъдат ИЗТРЪГНАТИ" :rofl:

Гений си да измисляш нови термини, да знаеш!

Добре че си дал снимка, иначе никой нямаше да се сети, че говориш са спейсърите под лапата.

Да, може да се махнат. Може да се сложат и над лапата, като по тоя начин при монтажа на новата вилка ще и скъсиш стержена по-малко и евентуално същата вилка в бъдеще ще може да се използва на други рамки с по-дълго чело.
Q. b. f. f. f. s.
Аватар
did
 
Мнения: 16523
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 14, 2003 3:00 pm
Местоположение: Пловдив

Мнениеот agent_Jekov » Вто Ное 27, 2007 9:34 pm

vladimir.dzhuvinov написа:Възможно ли е трите пръстена, които са под лапата да бъдат изтръгнати
Премахнати звучи по-безболезнено.Иначе да, защо не?
On a mountain bike you can cover a great distance in a short period of time, or a short distance in a great period of time.In mountain biking there is no destination.Just a bike, a rider, and a place to ride!
Аватар
agent_Jekov
 
Мнения: 1802
Рейтинг: 1204
Регистриран на: Пет Юли 06, 2007 3:43 pm
Местоположение: AREA 51

Мнениеот EmZo » Сря Ное 28, 2007 4:47 am

Извинявам се за офтопика, но за да не отварям специална за това, някой има ли идея, дали ще работят добре заедно тези два компонента (предвид Reversible Arch) И ако не, къде продават предни калници Маниту? :D


Изображение

Изображение
Изображение
Аватар
EmZo
 
Мнения: 2650
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Авг 04, 2004 11:59 pm
Местоположение: Враца

Мнениеот Stuny » Сря Ное 28, 2007 9:12 am

vladimir.dzhuvinov написа:Гледах преди малко сайта на Marzhocchi - никъде не пишат колко е дълга дадена тяхна вилка?! :?: Само по хода на една вилка може ли да се каже колко е дълга?


Всъщност има доста информация на сайта.
Stuny
 
Мнения: 1257
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Окт 23, 2002 8:49 am

Мнениеот jivkonik » Сря Ное 28, 2007 10:28 am

EmZo написа:Извинявам се за офтопика, но за да не отварям специална за това, някой има ли идея, дали ще работят добре заедно тези два компонента (предвид Reversible Arch) И ако не, къде продават предни калници Маниту? :D


По твоя въпрос - ползвам преден SKS Shock Blade Изображение
само че по-стария модел (купуван преди 5 години някъде). Въпреки, че не е модела предназначен за обратна арка (SKS имат такъв модел) няма никакви проблеми с опиране в нея - отзад има едва забележимо скосяване на калника и арката почти опира в него, но не го удря.
Този модел от снимката обаче в задната си част ми се вижда нисичък и има шанс да удря.... ама "на око" е трудно да се прецени, трябва си проба! :agree:
Аватар
jivkonik
 
Мнения: 2600
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Юни 29, 2004 9:59 pm
Местоположение: Bulgaria, Sofia

Мнениеот screamBoy » Сря Ное 28, 2007 2:05 pm

този тип калници не вършат особено работа, освен да променят естетическия изглед на колелото
преден калник - който да е калник а не най-вече украса - вижте предните ми постове тук

и да, от личен опит
Пост свободен от семантични грешкиИзображение
Аватар
screamBoy
 
Мнения: 3261
Рейтинг: 1980
Регистриран на: Пон Окт 21, 2002 9:26 pm

Мнениеот jivkonik » Сря Ное 28, 2007 2:59 pm

screamBoy написа:този тип калници не вършат особено работа, освен да променят естетическия изглед на колелото
преден калник - който да е калник а не най-вече украса - вижте предните ми постове тук

и да, от личен опит

НЕ всички караме при -5, -10 градуса в планината, не всички падаме така, че да ГИ ЧУПИМ този вид калници! ;) :agree: Това, че ти имаш опит със счупени няколко такива, не означава, че всички други правим така, нали? :D
Вършат работа, доколкото нямаш кал по лицето, очите и предната част на облеклото от кръста нагоре. От кръста на долу мазалото си върви.....
В този ред на мисли - какво препоръчваш, с какво караш сега?

Едит - видях какво препоръчваш, имам следните забележки към него:

1. При завой този вид калник почти не пази.
2. Една добра част от калта и ситните пръски излитат в участъка от гумата, когато тя е излязла вече пред короната на вилката и незнайно как успяват да летят право нагоре и да ти се лепнат по лицето.
3. За рамки с жила, минаващи по основната тръба отпред и надолу към средното движение този вид калници се закрепват трудно и с някои "побългарявания".
Опита ми е с подобен модел на SKS, не с конкретно предложените 2 модела. :)
Аватар
jivkonik
 
Мнения: 2600
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Юни 29, 2004 9:59 pm
Местоположение: Bulgaria, Sofia

Мнениеот vladimir.dzhuvinov » Сря Ное 28, 2007 7:27 pm

Привет отново :D

Тази сутрин седнах да се образовам и почетох инфо за разните вилки.

Направи ми впечатление, за при модела MX PRO на Marzocchi за 2008г вариантите със или без ETA отпадат и вместо това MX PRO идва стандартно с това, което те наричат "lock out".

Каква е разликата между "ETA" и "Lock Out"?

[четох и thread за ETA от началото на т.г. където съфорумец пише, че ETA-та му ограничавала хода не както той очаквал]
Аватар
vladimir.dzhuvinov
 
Мнения: 810
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Мар 28, 2007 9:33 am
Местоположение: Plovdiv

Мнениеот EmZo » Сря Ное 28, 2007 8:49 pm

Съвсем различни системи са това.
Lock Out - Заключване на вилката.
ЕТА - Ограничаване/намаляване на хода.
Изображение
Аватар
EmZo
 
Мнения: 2650
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Авг 04, 2004 11:59 pm
Местоположение: Враца

Мнениеот vladimir.dzhuvinov » Сря Ное 28, 2007 8:53 pm

EmZo написа:Съвсем различни системи са това.
Lock Out - Заключване на вилката.
ЕТА - Ограничаване/намаляване на хода.


10x :beer:

Адаша преди секунди ми прати един email с препратка, която обяснява това. Чудно ми е обаче защо Marzocchi за спрели да предлагат ETA с вилките MX?

Въпросният Lock Out все пак в разгъната, сгъната или в моментната позиция заключва?
Аватар
vladimir.dzhuvinov
 
Мнения: 810
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Мар 28, 2007 9:33 am
Местоположение: Plovdiv

Мнениеот outfaced » Сря Ное 28, 2007 9:17 pm

всъшност, като се замисля ... поне на моята тора заключва в моментна позиция (т.е. затваря винтила и ни напред ни назад) :) сега ми хрумна, че мога да го ползвам като един вид ЕТА ... трябва да пробвам обаче на теория как ще се държи :D стига да измисля начин да го врътна докато вилката е сгъната.

... по принцип идеята му е обаче да заключва в разгъната позиция.

Пък на 100мм ход хората са прецинили че няма смисъл от ЕТА ... ЕТА я слагат май само на 55 ETA вече, тя е с 160мм ход и там има какво да сваляш ...

ама пък кой те кара да взимаш 2008ма модел ...
Аватар
outfaced
 
Мнения: 6057
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Юли 20, 2007 3:24 pm
Местоположение: Пловдив

Мнениеот ddevil » Сря Ное 28, 2007 9:57 pm

@vladimir.dzhuvinov -
Радвам се, че виждам прогрес по темата :) В началото говорехме за разпробиване на вилки, сега сме се отказали от тази пещерняшка идея и обсъждаме настройки :D


Ето ти инфо за ЕТА(ако не си го намерил досега де) :)
Тук има малко предистория, но ето крайната идея, която може би ще ти е от полза. Ако искаш да прочетеш и цялата тема - ето линка

http://mtb-bg.com/forum/viewtopic.php?t=29431

ddevil написа:При ЕТА дефакто няма заключване. Това ми беше идеята, че не е с lock out принцип. Караш си и виждаш нещо, при което преценяваш, че ще ти е по-добре с по-ниска вилка/предница/ход. Навеждаш се леко, завърташ лостчето/врътката, изправяш се на кормилото и се лашваш 2-3 пъти докато постигнеш желаното понижаване, като след всеки праг имаш по 25-30мм реален ход. Ако го преодолееш-вилката се понижава с тези 30мм, които си сгънал и си остава в това положение, като отново имаш 30мм ход. И така винаги имаш по 30мм ход и понижена височина при включена ЕТА. Да речем, че искаш да си върнеш хода-навеждаш се, връщаш врътката/лостчето в началното му положение и вилката ти обратно е с началният ход/компресия/скорост на връщане/твърдост. И всичко това с 2 позиции на лостчето/врътката :) :agree:


Ако имаш още някакви въпроси за ЕТА питай и на ЛС ако искаш, няма проблем :)

Разликата при принципа на Ю-Търн-а на РС, е че там трябва да спреш и да не прилагаш натиск върху вилката, докато променяш хода. Не знам точно на какъв принцип е, но предполагам(при по-евтините модели) е по механичен път, далеч от работата на флуида в самата вилка :)
Ако някой е останал с впечатлението, че ЕТА и Ю-Търн са еднакви неща, но под различно име греши! Едното просто скъсява хода, а другото го променя.
If the milk turns out to be sour, i ain't the kind of pussy to drink it
Продавам: Рамка Giant Faith + Fox DHX5.0 + още доста части или цяло колело
Аватар
ddevil
 
Мнения: 1176
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Яну 30, 2006 10:42 pm
Местоположение: Entropy

Мнениеот vladimir.dzhuvinov » Сря Ное 28, 2007 10:46 pm

ddevil написа:@vladimir.dzhuvinov -
Радвам се, че виждам прогрес по темата :) В началото говорехме за разпробиване на вилки, сега сме се отказали от тази пещерняшка идея и обсъждаме настройки :D

Всъщност, все още съм решен да си поставя моя любим калник, макар и без пробиване; вместо това ще поръчам да ми фрезоват една по-особена релсичка, която да се притиска към арката. Трябва да направя няколко изчисления преди това обаче :D


ddevil написа:...Караш си и виждаш нещо, при което преценяваш, че ще ти е по-добре с по-ниска вилка/предница/ход. Навеждаш се леко, завърташ лостчето/врътката, изправяш се на кормилото и се лашваш 2-3 пъти докато постигнеш желаното понижаване...


С моите 60кг (с дрехи) ще мога ли да "лашна" вилката достатъчно силно? Много напъване ли иска?

Някой карал ли е от тези Ситроени с бутон-плъзгач между седалките, които регулира височината на колата? Ето така си представям аз идеалната вилка :D

Натискаш копче - и вилката сама пссс.... се спуска - докато си караш. Натискаш друго копче и ... псссс... вилката се издига отново на макс. Ето това искам аз :popcorn:
Аватар
vladimir.dzhuvinov
 
Мнения: 810
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Мар 28, 2007 9:33 am
Местоположение: Plovdiv

Мнениеот Admin » Сря Ное 28, 2007 11:09 pm

@ddevil
За U-Turn специално при увеличаване на хода няма проблем да се прави и в движение, ако теренът го позволява, но не е удобно, ако ще го "вдигаш" с повече от 2см, защото трябва да въртиш много. Иначе съм го правил доста пъти. Възможно е и намаляване на хода, и това съм го правил, но това е още по-неудобно, така че според мен не си струва.

Edit:
@outfaced
Това за заключването на Tora в междинно положение... за коя система говориш, защото нямам подобни спомени от Motion Control?
Интелигентният човек има възможност да се държи като такъв или като простак. Простакът няма подобен избор.
Аватар
Admin
 
Мнения: 16378
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 20, 2002 12:00 am
Местоположение: София

Мнениеот bdz43r » Сря Ное 28, 2007 11:22 pm

outfaced написа:поне на моята тора заключва в моментна позиция (т.е. затваря винтила и ни напред ни назад) :)
:bigeyes: :bigeyes: Нещо не си го казал като хората. Като е заключена не може да се сгъва, но може да се разгъва свободно (включително да увеличаваш хода с врътката).
Какво разбираш под моментна позиция?
Аватар
bdz43r
 
Мнения: 1220
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Яну 20, 2006 9:57 pm
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Мнениеот ddevil » Сря Ное 28, 2007 11:24 pm

vladimir.dzhuvinov написа:С моите 60кг (с дрехи) ще мога ли да "лашна" вилката достатъчно силно? Много напъване ли иска?


Е, аз също клоня към тези килограми(макар и със 7-8кг повече де :D ) и нямам абсолютно никакъв проблем с това. Не се притеснявай :) Аз с повече сили я скъсявам моята от 150мм на 40-50мм(където вече си е доста твърда разбира се), което е буквално перфектно за по-дълги качвания по асфалт и т.н.

@Admin - Аха...мерси за поправката :)
Като цяло поглед върху ю-търн системата на РС съм имал само върху едно разглобено джуди преди година някъде. Но бях чел, че не ставало да се върти ю-търна on-the-fly докато си караш и затова написах "нещото" по-горе. Е явно става, просто се оказва доста некомфортно :)


edit:

@vladimir.dzhuvinov -

Сега се сетих да добавя, че ще ти е от полза при "лашкането" да го усвоиш както трябва, ако не можеш. И по-точно да можеш да предаваш точно засилването и тежеста на тялото си към вилката/кормилото/... Сега сигурно ти звучи сложно или нещо подобно, но далеч не е така :)
Ще се научиш бързо :)
Последна промяна ddevil на Сря Ное 28, 2007 11:47 pm, променена общо 1 път
If the milk turns out to be sour, i ain't the kind of pussy to drink it
Продавам: Рамка Giant Faith + Fox DHX5.0 + още доста части или цяло колело
Аватар
ddevil
 
Мнения: 1176
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Яну 30, 2006 10:42 pm
Местоположение: Entropy

Мнениеот vladimir.dzhuvinov » Сря Ное 28, 2007 11:36 pm

ddevil написа:
vladimir.dzhuvinov написа:С моите 60кг (с дрехи) ще мога ли да "лашна" вилката достатъчно силно? Много напъване ли иска?


Е, аз също клоня към тези килограми(макар и със 7-8кг повече де :D ) и нямам абсолютно никакъв проблем с това. Не се притеснявай :) Аз с повече сили я скъсявам моята от 150мм на 40-50мм(където вече си е доста твърда разбира се), което е буквално перфектно за по-дълги качвания по асфалт и т.н.


Чудесно! По събраната досега информация изборът ми ляга с MX ETA от 2007г. Не е съвсем автоматизирано като на Ситроена, но какво да се прави :D

Изображение

Mon dieu! Une Citroën, c'est que je veux! :bowdown:
Аватар
vladimir.dzhuvinov
 
Мнения: 810
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Мар 28, 2007 9:33 am
Местоположение: Plovdiv

Мнениеот outfaced » Чет Ное 29, 2007 7:57 am

bdz43r написа:
outfaced написа:поне на моята тора заключва в моментна позиция (т.е. затваря винтила и ни напред ни назад) :)
:bigeyes: :bigeyes: Нещо не си го казал като хората. Като е заключена не може да се сгъва, но може да се разгъва свободно (включително да увеличаваш хода с врътката).
Какво разбираш под моментна позиция?


тц ... неможе :D
и аз така си мислех, ама не би ... забелязах го когато вилаката ми беше прибрана на 85 и започнах да развивам у търн-а и въпреки това, тя си седеше на 85. Оказа се, че съм я заключил ... Като я отключих и "подскочи" :)
всъшност не съм пробвал да я карам така, ама факт - локаута заключва и в двете посоки. Освен ако нещо тотално не съм се объркал ... защото когато го направих това, въобще не се замислих. Чак сега се сетих.

С моите 60кг (с дрехи) ще мога ли да "лашна" вилката достатъчно силно? Много напъване ли иска?

адаш, тва им е хубаво на тия с въздух ... помпаш според килограмите.
Все пак аз бих взел RS.
Изображение Изображение
продавам: разни неща
Аватар
outfaced
 
Мнения: 6057
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Юли 20, 2007 3:24 pm
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Admin » Чет Ное 29, 2007 10:11 am

@outfaced
Ако правилно съм разбрал, говориш за вилка с U-turn и (най-вероятно) Motion Control амортизация. При тях производителят изрично е посочил, че ходът не бива да се променя, докато вилката е заключена, за да не възникне повреда.
Явно това си имал предвид, като си казал, че вилката може да бъде заключена в моментна позиция - да, може, защото реглажът на хода и заключването са отделни неща.
При ETA, за която основно става дума тук, тези неща са "2 в 1".
Интелигентният човек има възможност да се държи като такъв или като простак. Простакът няма подобен избор.
Аватар
Admin
 
Мнения: 16378
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Май 20, 2002 12:00 am
Местоположение: София

Мнениеот outfaced » Чет Ное 29, 2007 10:46 am

мерси за уточнението ... именно за такава говоря :agree:
значи експериментите отпадат :D
Аватар
outfaced
 
Мнения: 6057
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Юли 20, 2007 3:24 pm
Местоположение: Пловдив

Мнениеот jivkonik » Чет Ное 29, 2007 11:30 am

Само да вметна, че при RTWD (системата на MANITOU за скъсяване на хода при вилки с метални пружини) е задължително да не е натоварена вилката при промяна на хода т.е. слизаш от колелото и тогава връткаш, даже като я оптускам леко повдигам предницата с другата ръка докато връкам, за да се разгъне по-лесно.
U-Turn явно е по-гъвкав в това отношение! ;)
Аватар
jivkonik
 
Мнения: 2600
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Юни 29, 2004 9:59 pm
Местоположение: Bulgaria, Sofia

Мнениеот vladimir.dzhuvinov » Сря Дек 12, 2007 6:31 pm

Вилката пристигна в Тандем и вчера преди затварянето на магазина ми я монтираха :D

Моделът, който поръчах беше MX PRO ETA 2007 на Marzocchi. След като се качих на колелото веднага ми направи впечатление, че е по-лека. Пък и вози по-мекичко :D

Днес след кратко умуване ми хрумна идеята да си закача обратно калника, директно без релсичката, с привързване върху арката чрез две свински опашки за по 5ст. Притегнах ги по-силничко и калникът заспа! Това, че короната има формата на ратеглено "М" определено помогна.

Тази вечер направих едно каране из дъжда. Преминах през всички възможни локви, през няколко бордюра за да видя колко държат опашките и мога да кажа, че съм страшно доволен :^:

Засега има само един недостатък, а именно че жилото на V-брейка опира леко в долната част на калника. Ще помисля още малко над този проблем; вероятно леко ще изрежа калника отстрани.

Две снимки:

Изображение

Изображение

Тази вечер определено ще спя доволен :D
Последна промяна vladimir.dzhuvinov на Сря Дек 12, 2007 6:52 pm, променена общо 1 път
Аватар
vladimir.dzhuvinov
 
Мнения: 810
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Мар 28, 2007 9:33 am
Местоположение: Plovdiv

Мнениеот outfaced » Сря Дек 12, 2007 6:38 pm

сега остава да си я спуснеш според килограмите и верно ще видиш колко е мечкичка :D :agree:
ай, да си я караш дълго и безаварийно
Изображение Изображение
продавам: разни неща
Аватар
outfaced
 
Мнения: 6057
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Юли 20, 2007 3:24 pm
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Stuny » Сря Дек 12, 2007 6:42 pm

Калника си го сложил на арката , а не на короната на вилката. Не е лошо да се позагледаш дали в края на хода няма да удря в короната.
Stuny
 
Мнения: 1257
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Окт 23, 2002 8:49 am

Мнениеот did » Сря Дек 12, 2007 6:45 pm

Stuny написа:Не е лошо да се позагледаш дали в края на хода няма да удря в короната.

Ще удря :D
Q. b. f. f. f. s.
Аватар
did
 
Мнения: 16523
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 14, 2003 3:00 pm
Местоположение: Пловдив

Мнениеот vladimir.dzhuvinov » Сря Дек 12, 2007 7:04 pm

@Stuny: мерси за корекцията :agree:

@did: с линия премерих разстоянието от калника до стержена - има 9см (вилката е с ход 10см). Поне ако удря, ще е на пластмаса :D

При калниците, които се закрепват с тапа за стержена, при тях няма ли опасност от удряне?

@outfaced: 10x :agree: като се пооправи времето ще организирам една почерпка за калника и новата вилка :beer:
Аватар
vladimir.dzhuvinov
 
Мнения: 810
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Мар 28, 2007 9:33 am
Местоположение: Plovdiv

ПредишнаСледваща

Назад към Продукти за крос-кънтри

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 11 госта