
did написа:jivkonik написа:screamBoy написа:Recon 327, Solo Air, 100mm, w/ post е на цена 650лв, той е посочил 500-600, какъв ти е проблема ?
Ефтината няма "чепчета", тази с "чепчета" (дето не се отваря) е 750 лв.
![]()
![]()
оная от моя линк е с "чепчета" и ще му излезе тамън около 500 лева.
обаче и тя няма дупка на "скобата"
outfaced написа:http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=13117
vladimir.dzhuvinov написа:Възможно ли е трите пръстена, които са под лапата да бъдат изтръгнати и така кормилото да бъде снишено?
Премахнати звучи по-безболезнено.Иначе да, защо не?vladimir.dzhuvinov написа:Възможно ли е трите пръстена, които са под лапата да бъдат изтръгнати
vladimir.dzhuvinov написа:Гледах преди малко сайта на Marzhocchi - никъде не пишат колко е дълга дадена тяхна вилка?!Само по хода на една вилка може ли да се каже колко е дълга?
EmZo написа:Извинявам се за офтопика, но за да не отварям специална за това, някой има ли идея, дали ще работят добре заедно тези два компонента (предвид Reversible Arch) И ако не, къде продават предни калници Маниту?
screamBoy написа:този тип калници не вършат особено работа, освен да променят естетическия изглед на колелото
преден калник - който да е калник а не най-вече украса - вижте предните ми постове тук
и да, от личен опит
EmZo написа:Съвсем различни системи са това.
Lock Out - Заключване на вилката.
ЕТА - Ограничаване/намаляване на хода.
ddevil написа:При ЕТА дефакто няма заключване. Това ми беше идеята, че не е с lock out принцип. Караш си и виждаш нещо, при което преценяваш, че ще ти е по-добре с по-ниска вилка/предница/ход. Навеждаш се леко, завърташ лостчето/врътката, изправяш се на кормилото и се лашваш 2-3 пъти докато постигнеш желаното понижаване, като след всеки праг имаш по 25-30мм реален ход. Ако го преодолееш-вилката се понижава с тези 30мм, които си сгънал и си остава в това положение, като отново имаш 30мм ход. И така винаги имаш по 30мм ход и понижена височина при включена ЕТА. Да речем, че искаш да си върнеш хода-навеждаш се, връщаш врътката/лостчето в началното му положение и вилката ти обратно е с началният ход/компресия/скорост на връщане/твърдост. И всичко това с 2 позиции на лостчето/врътката![]()
ddevil написа:@vladimir.dzhuvinov -
Радвам се, че виждам прогрес по тематаВ началото говорехме за разпробиване на вилки, сега сме се отказали от тази пещерняшка идея и обсъждаме настройки
![]()
ddevil написа:...Караш си и виждаш нещо, при което преценяваш, че ще ти е по-добре с по-ниска вилка/предница/ход. Навеждаш се леко, завърташ лостчето/врътката, изправяш се на кормилото и се лашваш 2-3 пъти докато постигнеш желаното понижаване...
outfaced написа:поне на моята тора заключва в моментна позиция (т.е. затваря винтила и ни напред ни назад)![]()
vladimir.dzhuvinov написа:С моите 60кг (с дрехи) ще мога ли да "лашна" вилката достатъчно силно? Много напъване ли иска?
ddevil написа:vladimir.dzhuvinov написа:С моите 60кг (с дрехи) ще мога ли да "лашна" вилката достатъчно силно? Много напъване ли иска?
Е, аз също клоня към тези килограми(макар и със 7-8кг повече де) и нямам абсолютно никакъв проблем с това. Не се притеснявай
Аз с повече сили я скъсявам моята от 150мм на 40-50мм(където вече си е доста твърда разбира се), което е буквално перфектно за по-дълги качвания по асфалт и т.н.
bdz43r написа:outfaced написа:поне на моята тора заключва в моментна позиция (т.е. затваря винтила и ни напред ни назад)![]()
![]()
Нещо не си го казал като хората. Като е заключена не може да се сгъва, но може да се разгъва свободно (включително да увеличаваш хода с врътката).
Какво разбираш под моментна позиция?
С моите 60кг (с дрехи) ще мога ли да "лашна" вилката достатъчно силно? Много напъване ли иска?
Stuny написа:Не е лошо да се позагледаш дали в края на хода няма да удря в короната.
Назад към Продукти за крос-кънтри
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта