
Fujitzo написа:Off: Тва с манията за повече скорости не го разбирам.. това, което има значение са най-малкия и най-големия венец..
hitar_potar написа::agree:Fujitzo написа:Off: Тва с манията за повече скорости не го разбирам.. това, което има значение са най-малкия и най-големия венец..
Идеята е, че имаш по-малка стъпка между предавките. По-малка е възможността при каране нанякъде 1 предавка да ти идва лека, и следващата веднага след нея пък да ти идва прекалено тежка. С повече предавки е по-голям шанса следващата предавка да тъкмо това, от което имаш нужда.И големината на най-големия и най-малкия венец имат повече значение за това на какъв байк ще монтираш зъбния блок и за какво ще ползваш байка.
Всъщност наистина мистериозно липсва каквато и да било информация из нета за широчината на съвременните плочи.New Chainrings, Old Chains
Going the other direction, using wider chains with chainrings intended for narrower chains is not generally a major problem if there's only a one- or two- generation difference. The only problem you might run into is that the chain will be more liable to rub on the inside of the bigger chainrings in the small/small crossover gears, gears you shouldn't be using in any case.
marsa написа:Всъщност наистина мистериозно липсва каквато и да било информация из нета за широчината на съвременните плочи.
uBaH написа: 22 (стоманена) и 44 (алуминий) ot курбели Deore (FC-M590)...
Назад към Продукти за крос-кънтри
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта