Здравей.
Смятам че промяна в поведението няма да усетиш. Може би GRX рамката заради тюбинга е малко "по-корава" , но пък с новата, байкът ще е малко "по-поносим"
Вероятно и сам си забелязал че основният различаващ се размер е височината на седалковата тръба. Тракшънът е с класическа ХС геометрия на предния триъгълник, докато GRX-а е с малко по-къс. Имайки предвид че заменяш (според данните) почти еднакво дълги рамки, ако сегашната в това отношение ти е ОК , то при новата просто ще спечелиш по-комфортно простратство м/у чатала и горната тръба. Не знам колко си висок, но ако в момента караш с извадено до лимит марката колче на седалката , то при "новата" рамка ще ти трябва по-дълго. Ако не е така и вътрешният диаметър на седалковите тръби е еднакъв - нямаш грижи.
Ще ти трябва и допълнителен спейсър, ако не искаш да режеш стержена на вилката, тъй като челната тръба на "новата" рамка е с 10мм по-къса. Ако позицията на ръцете ти в момента е удобна, добави спейсър и не режи, щото макар и малко, но ще се приведеш напред, отивайки от комфортна към по-спортна позиция на езда. Прецени каква ти е целта ( 7 пъти мери, 1 път режи)
Добре е рамката да е с нейното си "уше" за задния дерайльор (изглеждат еднакви, но провери за всеки случай)
Мисля че с дължините на жилата и броните им няма да имаш проблеми, само провери на Тракшъна под горната тръба как се закрепва маркучът за задната хидравлика. Ако е за 3 жила, в крайните леви ще ти трябват "адаптори" , но ако я вземаш от сглобен байк, може би ги има на самата рамка?
В общи линии е това, но като отпочнеш "трансплантацията" ще си покаже.
Поздрави и успех.