И така след първите впечатления нека споделя и мнения за карането на колелото. Ще започна с геометрията.
И аз имах притеснения дали рамка 19" няма да ми е малка най вече заради горната тръба. Дори смятах да си поръчам по голямата рамка, но вземах 19". Мисля ,че направих праилния избор, рамката ми пасна много добре на височина, без да ме притенява горната тръба когато съм я прекрачил. Колелото изглежда някак си компактно, а не е малко, междуосовото разстояние е около 1110 мм по мои замери. (всичките размери са дадени в страницата на ДРАГ). По трудно беше с дължината на горната тръба

. Като се качих ми направи впечатление че някак си карам по изнесен назад, и предницата ми идваше доста лека, дори често се случваше да отлепям предната гума от земята, при изкачване този ефект се засилваше. Разбирам че това не е ХС колело, но не ми беше удобно така.Първото което направих разбира се е да сваля лапата колкото мога по ниско, но тука се сблъсках с едно от нещата което не ми хареса в колелото, а именно чашката на челото която върви с един коничен спейсър който е 1,5 см висок и не позволява лапата да слезе под това, разбира се не ми се сменяха чашките затова обърнах лапата . Колелото ми стана значително по удобно, но все още чуствах че съм изнесен назад спрямо педалите при изкачване (най вече го усещах с кръста), изнесох седалката максимално напред колкото позволява, намерих си изгодно същия модел нова лапа но с 7,5 см (оригиналната е 6см).Така успях да преместя целия център на тежеста малко напред. Сега усещам колелото значително по балансирано, като размерите ми позволяват лесно да прехвърлям тялото си напред при качване или зад седалката при спускане, а също така широчината на кормилото (около 685мм) ми позволява достатъчна маневреност и стабилност. Като цяло мисля, че колелото се получи доста добре за смесено каране нагоре и надолу . Разбира се ти би могъл да използваш и друга комбинация от компоненти
които по хубаво да ти паснат, имай в пред вид че при колелото с двойно окачване ъглите зависят и от работата на самото окачване, които се променят когато човек се движи върху колелото и че все пак това е колело за АМ, не може да замени това за ХС или за Даунхил, но пък и човек не може да кара с двете колела едновременно

.
Хайде по нататък ще говоря и за окачването.
