petyo.tsanov написа:командите дърпат по-малко жилото?
did написа:petyo.tsanov написа:командите дърпат по-малко жилото?
Сам си питаш, сам си отговаряш.
taurus13 написа:За съжаление проблема е в изменено предавателно отношение на дерайльора и командите. При 9ките е едно, при 10-ките друго. Корекции могат да се правят само с промяна на дължината на рамото на което се закача жилото на дерайльора - т.е. нещата отиват на стъкмистика, тип направи си сам.
petyo.tsanov написа:Е нали от командите зависи колко ще го дърпат? Защо става за 7-8-9 пък за 10 да не става? Не виждам каква е толкова разликата между този и такъв с Dyna-Sys при положение, че в цялата работа само командите дърпат по-малко жилото?
Brave написа:Отделно, че единствената разумна причина да се стремиш към 10 скоростни системи, когато явно си с ограничен бюджет са предимствата на новите задни дерайлори със заключване.
Brave написа:Добре де, ако целта е да имаш по-лека предавка само и си склонен да минеш от 11 на 12 зъба на най-високата предавка отзад, защо не вземеш по-малък/малки предни венци?
Brave написа:Ами освен да ти кажа да поработиш върху тялото си, а не върху колелото...
petyo.tsanov написа:Ти с какъв дерельор си?
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 369 госта